Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Er ikke helt stabile på dette med talentsatsing og greier så ser ikke bort ifra at vi dreit oss ut her.

Men selvfølgelig, som du sier, han kunne vært ganske katastrofal i år, det vet ikke vi

edit: ser jo at bolanos var aktiv den 5.jan 2010 også, savner jo han litt :D

Endret av Smågal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjer med han egentlig?, merker ikke han er borte så lenge du er her :D

Gutten har ivertfall skuffet, men litt raskt etter 1 dårlig sessong ja.

Ble nå litt pissed når vi solgte Hammil også jeg, har ikke fulgt med hvordan det går med ham nå.

Mange gode på reservene nå for tiden, syns det ser lovende ut jeg. Så Dalle Valle da, det blir digg :)

Lenke til kommentar

Haha.. :)

Forsåvidt enig i at fremtiden ser lyst ut. Men tviler på at særlig mange slår skikkelig igjennom. 2 kanskje 3. Da i første rekke Pacheco, Nemeth og Dalla Valle. Nemeth er egentlig bare en personlig favoritt, ser ikke ut til at han blir noe i vår klubb hvertfall.

Ang denne bola så vart han vel bannet en stund og gidde opp å skrive etter det :p

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Så har vi jo Mavinga, Saric, Ayala, Kacanialich etter eller annet. Også han som jeg aldri husker navnet på, kom inn i høst og storspilte, men skadet seg desverre(øst europer tror jeg). Disse lurer i en slags 2 rekke og har potensiale.

Jeg syns Amoo hører til i gruppen du har nevnt der, kansje også Eccelston.

Så er det Kelly og El-Zhar som er førstelags materialet om de forsetter i samme stil. Synd med skaden til Zhar, for i år kunne han virkelig ha fått mulighetene til å vist seg fram da vi har brukt Kuyt mye som spiss.

Lenke til kommentar

Jau, Amoo og Eccleston er slags "outsidere" som kommer til å få spille i ligacup, treningskamper før sesongstart osv. Kelly regner jeg nesten allerede som førstelagsspiller, var tilbake fra skade i går og spilte bra, som vanlig. El zhar har jeg dessverre ikke tro på, liker han godt.. men, ser ikke det store talentet.

Men pacheco. Har vi plass i offensive rekker til spillere som Lucas, degen, aurelio og voronin så fatter jeg faen ikke hvorfor der ikke er plass til Pacheco. Eneste gangene vi har plass til et talent på banen er når vi leder 3/4-0 eller i ligacupen til tider.

Nå skal ikke vi glemme insua opp i det hele da. Deilig å få igjennom et talent liksom.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Siden du nevner det :p :

Det snakkes mye om Pacheco men faktumet er at han ikke er god nok for A-laget ENDA!

Det blir nok mye av det samme som Insua, vi satt alle å hylte i kor her i evigheter. Plutselig var han inne på permanent basis.

Danni er klar, mangler bare bittelitt på den fysiske delen. Han kunne fått litt hjelp av Masche, er ikke store pluggen det heller, men for en plugg.

I går var han i en klasse for seg lille pachegutten, vi gleder oss :)

Ja, enig angående Kelly. Jeg har tror på Zhar, men skaden kom på et helt reva tidspunkt. Han fikk fornyet tillitt, og skulle nå virkelig vise at han dugde. Han har ikke fått spilt noe særlig heller, så jeg tror det ligger litt der hos ham også. Noe mer selvtilitt vil gjøre underverker.

Edit: Syns foresten det er bra vi har lånt ut Eccelston, selv om jeg ikke tror han slår igjenn i Pool. Pacheco tror jeg ikke er lånt ut pga av at han skal være tilgjengelig på kort varsel. Så han er nok nær.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

SOS har lagt ut sammendrag av intervjuet med Chrstian Purslow. Det er to versjoner, en som Liverpool og Christian har godkjent, og en som ikke er godkjent.

Godkjent:

+ Gjelden til Liverpool er nå på £237M. Det er den totale gjelden for holdingselskapet og klubben.

+ RBS, Royal Bank of Scotland, krever at gjelden blir redusert med £100M. Liverpool søker investering på £100M som vil bli gjort ved en aksjeutvidelse og som kun vil bli benyttet til å redusere gjelden til £137M. Dette vil også bety at de nåværende eierne får redusert sine aksjeposter.

+ Klubben forventer at dette vil ordne seg innen det tidsrommet man tidligere har sagt (3-6 måneder fra 25.10.09), men at det kan ikke garanteres.

+ Det har vært om lag 25-30 investorer som har vist interesse. Det er nå fem eller seks potensielle investorer som man har samtaler med.

+ RBS ønsker å samarbeide om finansiering av en ny stadion, så fremt man kan få investering.

+ Transferbudsjett vil bli styrt ut fra klubbens egne inntekter. Eierne vil ikke bidra med egne penger til transfers.

+ Ifølge Purslow har han brukt mer tid til å snakke om transferplaner til sommeren enn hva som skulle skje i januar, og som forteller hvor vanskelig markedet var i det nylig avsluttede vinduet.

+ Hovedmålene er nå å få betalt ned gjelden og gå i gang bygging av ny stadion.

+ Investering må være på plass før stadionbygging kan starte. Man håper nå at investering er i orden innen påske.

+ Stadion kan tidligst være ferdig til 2013-14.

+ Angående muligheten til å bygge ut nåværende Anfield har man ikke sett noen attraktive planer.

Ikke godkjent:

+ Ingen investor vil ønske å investere £100M og ha en mindre andel enn de nåværende eierne.

+ Ingen vil investere til den prisen som eierne ønsker.

+ Ved den siste refinansieringen betalte Hicks og Gillett ned gjeld med egne penger. Nå vil nye investorer betale de £100M som er nødvendig. Bankene ønsker at vi skal redusere gjelden og være forsiktige. RBS, Royal Bank of Scotland, er ikke fornøyd med Hicks og Gillett og de ønsker et nytt eierskap. Man har forpliktet seg til å betale ned £100M av gjelden.

+ Ingen andre banker ønsker å ta over en gjeld på £237M.

+ Eierne har ingen penger å investere, de har brukt £130M og får ikke låne mer.

+ Transferbudsjettet vil kun forandres dersom det kommer inn en rik onkel.

+ Utvidelse av Anfield vil ikke skje. Da vil man måtte spille sesonger med kun to eller to og en halv tribune, og fansen vil ikke ønske det. Det vil også bety tapte billettinntekter. Man ser ingen grunn til å vurdere en utvidelse på nytt.

+ Liverpool er til salgs. Eierne må selge, da de ikke har mer penger. Banken ønsker at klubben blir solgt, fansen ønsker at klubben blir solgt og det er folk som ønsker å kjøpe.

+ Løftene til Hicks og Gillett er utilgivelige. Hicks og Gillett kan ikke holde fast på klubben.

Kilde: Liverpool.no

Lenke til kommentar

Bare for å ødelegge kvelden helt, noen som har regnet på hvor mye Gillett og Hicks har tjent på klubben så langt? Det må da esistere en anslått markedsverdi på klubben? Trekke dette fra det de har brukt av egne penger og vipps start to cry.

Hvor kommer det fra at Eierene ikke har penger? Solgte ikke nettopp han Yankee helveten for over $570? Pengene gikk vell til Hicks Sports Group, men en sånn finansakrobat jævel må da klare å få dem over til oss? FAEN!

:cry:

Jeg vil ikke bli et Chelsea eller City, men jeg vil ha nytt stadion og en bærekraftig økonomisk utvikling.

Lenke til kommentar

Hvis det stemmer at Milan blir klar for Liverpool, så er jeg en "ok" glad mann..

Med Milan Jovanovic får Liverpool:

- En venstrebent spiss som kan spille på begge sidene samt som en hengende spiss

- En spiller med OK høyrebein (ikke noe Maldini, Gamst'n, Luis Garcia ellerno, men men...)

- Fysisk "svak" spiss. Faktisk så er vel fysikken hans på lik linje med Maxi

- En kjapp spiss med brukbar fart på driblingene/vendingene. Her er han vel mer lik Yossi

- En spiss med ok dribleferdigheter. Ikke like teknisk som Riera og Yossi

- En spiss med greie avslutningsegenskaper. GOD skuddteknikk, men ikke den mest nøyaktige på skuddfronten... Bedre avslutter enn Kuyt da. Avslutter gjerne på første touch samt at han er kapabel til å avslutte under press og fra vanskelige vinkler

- En spiss med god utholdenhet/kondisjon

- En spiss som presterer stabilt

- En spiss som er god/sikker på straffer

- En spiss med omtrent like kraftige skudd som det Riera har

- En spiss som bruker yttersiden av foten en hel del (faktisk)

- En duellsvak spiss

- En spiss med dårligere pasningsegenskaper enn det Torres har...

- En spiss som neppe tar noen frispark...

- En middels aggressiv spiss (ikke like frempå som Torres, ney)

- En spiss med samme mentalitet som Torres har, men langt unna enn den mentaliteten Kuyt besitter

- En spiss som ikke er like skadetolerant som det Carra og Kuyt er

- En spiss som blir 29 år til april

Ok.. Det er hva jeg har å si om Milan. En middels god spiller, altså. Har sett han i GANSKE mange kamper nå, spesielt i årets sesong. Så ja, samtidig som jeg har sett på samtlige Pool-kamper, har jeg sammenlignet Jovanovic opp mot andre Pool-spillere. Så ja, her har dere resultatet.

Lenke til kommentar

Ok, jeg tok vel litt hardt i når jeg sa at han har dårligere pasninger enn Torres, men ja.. de to er vel på lik linje når det kommer til det. Og ja, jeg mente selvfølgelig at Jovanovic kan bekle begge kantene samt være en ving, itillegg til at han kan være en hengende spiss.

Kan vel egentlig sies at Jovanovic er litt lik Alvaro Negredo (Sevilla) i spillestilen. De er omtrent like angrepsvillige, aggressive, teknisk gode og har vel like gode avslutningsegenskaper. Negredo er mer duellsterk samt sterkere fysisk enn Jovanovic. Jovanovic har mer fart, bedre dribleferdigheter, bedre teknikk, bedre mentalitet, presterer jevnt over tid og Jovanvic kan bekle flere posisjoner enn Negredo. Ellers er de overraskende lik hverandre når det kommer til spillestilen, faktisk...

Endret av Shoo
Lenke til kommentar
Well im rapping now, im rapping for fun! Im your goalie, the number 1! You can take the mic, don`t call me a clown, anymore lips and your going down!

:D

Har Tage virkelig kalt sønnen Shankly til mellomnavn, man skal være ganske sikker på avkommet når man gjør et sånt valg.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Well im rapping now, im rapping for fun! Im your goalie, the number 1! You can take the mic, don`t call me a clown, anymore lips and your going down!

:D

Har Tage virkelig kalt sønnen Shankly til mellomnavn, man skal være ganske sikker på avkommet når man gjør et sånt valg.

Han får i hvertfall ikke medlemskap i Man Utd eller Everton sine supporterklubber. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...