Smågal Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Står på hjemmeisden din tullling, han er på utlån Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Fylla har sjylla Stemmer det, When you say it, it all make sence, strange enought Oh yea, its all commming back to me now. Sorry smågal, det er godt ment, det vet du. Siste Oppdatering: Ser ut som Pompey kampen årna sei, en dag extra i Pool, 1k i fly, 200 krones i hotell, flommlys, all sorted. Håper å lage det første reisebrevet fra Liverpool, noe som kan bli en god føljetong Røyker inne i dag, blir neppe påske Endret 31. januar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Flott deeeh guttorm Holdt med et par to pils til kampen i dag for meg. Skrudde russebil i 12 timer. sAttann.... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Russebil ja, var aldri på det løpet der. Men om du planlegger Kongeparken i Mai? så lønner nok skruingen seg. Eller om bilen havarerer før teknisk kontroll, så er det mulig du kan haike med noen østlands jenter og skrue både det ene og det andre. Dog litt flaut og stå med tommer`n opp der. Var faktisk vakt der en gang, year 2k i belive, Bjarne Berntsen som vaktsjeft, gutten jeg gikk i klasse med var faktisk på fornavn med sjefen. Var imponert da, skal nok noe mer til i dag. Morrsomt da, mye full russ, belive me. Pene var de også. Alastor, no need to Edit, dette er faktisk vitnemål materiale Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hahaha Kongeparken.. Stavanger det? Er nok utsolgt dit gitt, skal til Tryvann(oslo) og Lillehammer da. Blir feeeeetttt. Kjøpte bil for 42 000, fikk den billig også. Annlegget i den koster 25k ca. Skal fikse hele jævla bilen da, skal bli jævlig strøken. Går for "årets van" på lillehammer, skal legge ut et bilde jeg når vi er ferdige, den er faen så heftig skjønner dere. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Peneste jeg har sett, uten å ha lagt noe innsats i det. Er bussen til noe østlandssosser, med Alliance red alert emblemet lakkert på. Var nice. Stavanger for gjennomsnittet, ålgård for de lokalt kjente. Annbefaler turen da, sikkert verdt det Gleder meg til bilde da smågal Let us rember: Endret 31. januar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ich has not Facebook, for en prime boy like this, there is no need for extra profiling. Its a fact. DET er en fact av dimensjoner. Vi creme de la creme gutta trenger ikke facebook Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ich has not Facebook, for en prime boy like this, there is no need for extra profiling. Its a fact. DET er en fact av dimensjoner. Vi creme de la creme gutta trenger ikke facebook This. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Svarte... Nå ble det ikke så kult å ikke ha facebook lenger allikevel.... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 http://www.independent.co.uk/sport/footbal...er-1884427.html Tror vi noe på dem? Les saken her Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Tror ikke noe på det. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news...uve-deal-claims Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jaja, da drar jeg til Bali i nesten 4mnd i morgen tidlig! Får prøve å titte innom her en gang i blant, men aktiviteten kommer nok til å synke betraktelig! Håper på noen bra måneder for Liverpools del, at vi i det minste klarer å berge 4.plassen og gjøre det bra i EL som et plaster på såret! Så får alle kose seg og ha lykke til! YNWA Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Han skal sikkert "ta" Ex.Phil. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Garantert for å studere noe idrett eller ta Ex Phil. "Alle" drar dit etter VGS. EDIT: Too late Endret 31. januar 2010 av MagnusW Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jaja, da drar jeg til Bali i nesten 4mnd i morgen tidlig! Får prøve å titte innom her en gang i blant, men aktiviteten kommer nok til å synke betraktelig! Håper på noen bra måneder for Liverpools del, at vi i det minste klarer å berge 4.plassen og gjøre det bra i EL som et plaster på såret! Så får alle kose seg og ha lykke til! YNWA Bali ja. Du vil ikke savne å sitte i kassa på den lokale matsjappe da? Som jeg vet du gjorde, takket være en humortråd på forumet. Har gjort det selv, nesten et år på eurospar etter vgs. Savner det ikke for å si det slik... God tur ErlendRU Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hehe, har nå aldri lagt skjul på at jeg har jobba der. Og nei jeg kommer absolutt ikke til å savne akkurat det! Skal ta ex.phil og ex.fac ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Oi for noen tåpelige fag ex-fagene er. Total waste of my time. Glad jeg er done med slikt visvass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå