Blekk. Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Haha, er bare venn med Mame Mbar Diouf jeg, Birams lillebror... Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) ....... Hiddink fra februar til mai i år har ingenting å si.............. Er vel ingen her som vil sparke Rafa nå heller. Vi (i hvertfall flesteparten) snakker om at Rafa får/må gå etter sesongslutt. EDIT: Noen vil fremdeles ha Rafa da. Endret 28. januar 2010 av MagnusW Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 ....... Hiddink fra februar til mai i år har ingenting å si.............. Det funka ganske godt for Chelsea, da. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Dere har et mye bedre lag og jobbe med også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Da har Juventus fått ny trener, men all sansynlighet kun ut sesongen. Er splittet om jeg ønsker Rafa til Støvel-land eller om han skal holde seg her i Liverpool får å se om han har noen triks up he's sleve. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Dere har et mye bedre lag og jobbe med også. Hiddink kan skape mirakler ut av ingenting, og han er definitivt kapabel til å kunne gjøre det med Pool også. Dog er det en veldig kortsiktig løsning, itilegg til at det ikke er en billig affære. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Lauri and Erlend Ulverud are now friends. Hah. Ja fant ut jeg skulel bli venn med han gitt. Det er noe å tenke på når han bøtter inn mål for oss om 2-3 år Steinar og Lauri Dalla Valle er nå venner. Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Dere har et mye bedre lag og jobbe med også. Hiddink kan skape mirakler ut av ingenting, og han er definitivt kapabel til å kunne gjøre det med Pool også. Dog er det en veldig kortsiktig løsning, itilegg til at det ikke er en billig affære. Word, kan egentlig ikke si noe annet enn det du har sagt Hiddink er en magiker, men dog det vil bli dyrt Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Lauri and Erlend Ulverud are now friends. Hah. Ja fant ut jeg skulel bli venn med han gitt. Det er noe å tenke på når han bøtter inn mål for oss om 2-3 år Steinar og Lauri Dalla Valle er nå venner. Så kul du er da. Lagt til Spearing, Eccleston, Ayala, Amoo m.fl nå. Litt morsomt om noen av dem slår gjennom. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Hahah, jeg gikk igjennom HELE vennelisten til Spearing, Pacheco og Kelly tror jeg. Og la til all, bla. Walcott og Welbeck Edit: Veldig mange tusen venner btw. Endret 30. januar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Lol, bare reservene som har FB? Babel hadde vel Twitter, men ingen førstelagsspillere som driver med sånt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 De er vel flinkere til å ''gjemme'' seg. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Jeg har Rafa, Torres og Carew, men ingen av dem er nok ekte Endret 30. januar 2010 av Benitez Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hehe, fant faktisk en Riise profil som virket ganske troverdig. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg har plakat av Riise på rommet. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Fra Twitter: Name Ryan Babel Location On the Bench Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Hahahaha Endret 31. januar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Eccleston matchwinner også gitt Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Kapasa? Reservelags kamp i dag? Eller er jeg ikke med på spøken? ich hs no idea Ich has not Facebook, for en prime boy like this, there is no need for extra profiling. Its a fact. Endret 31. januar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå