Hyperio Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 God damn I-tie.Angående vår egen manager så beveger jeg meg mer mot at Rafa blir Juventustrener i sommer og Hiddink kommer til Liverpool. Jeg beveger meg i samme retning merker jeg. Og Brun: Det der er ElvisTCB sin jobb, men jeg kan like godt gratulere jeg og. Gratulerer. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hvorfor kommer det som noe sjokk at Kuyt blir linket til Juve? Det ble han da i fjor også? Kjenner jeg er mye mer gira på å selge ham nå, enn i fjor. Hadde Kuyt godt for en pen sum, så hadde jeg sagt ja takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Juventus liker vel Kuyt da. Om Rafa drar til Juve drar han sikkert med seg Kuyt(og om det finnes en gud tar han med Lucas også). Er muligens på tide å selge Kuyt ja, å satse på bedre innlegg fra kant. Samt bedre spissmulighet for Torres Endret 28. januar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hadde vært konge om Juve, Liverpool og Benitez kunne blitt enige om at Benitez går til Juve uten at det blir for dyrt for oss. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Rafa til Juve hadde vært herlig! Da slipper vel vi å betale så jævlig mye for å si han opp også? Kuyt kan godt gå samme vei han altså. Begynner å bli litt lei alt tullet han finner på, til tross for at han er jævlig nyttig i enkelte kamper. Men Kuyt er dog ikke førstepri. Rafa til Juve, og Hiddink evt Mourinho inn, JA TAKK! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Chris mavinga på facebook: I need a girl! Kjedelig på reservelaget eller!? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Chris mavinga på facebook: I need a girl! Kjedelig på reservelaget eller!? Han kan jo høre om Lucas trenger litt hjelp med Rafa. Får i hvert fall sikret seg klippekort på denne måten. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Mourinho? Trodde de fleste supportere ønsker morsom fotball? Mourinho er jo en ekstremversjon av Rafa i defensiv struktur, og dørgende kjedelig fremover. Da er det bedre å la Rafa jobbe videre. Altså, jeg vil uansett ha Rafa i minst 18 mnd til. Nå har pool gjort en av sine svakeste "noensinne", og jeg vil se hvordan Rafa håndterer dette både ut mai i år, og hvilke endringer han gjør før neste sesong. La oss innse det - sesongen i år er kjørt, og vi kan i beste fall håpe på 4. plass. Jeg forbereder meg på Europa League også neste år. Rafa eller Hiddink fra februar til mai i år har ingenting å si. Jeg har troa på kontinuitet og at trygghet i jobben på sikt skaper bedre harmoni og prestasjoner enn frykt for å miste jobben i en svak periode. Frykten kan drive deg et visst stykke, men kun trygghet kan føre deg til topps over en lengre periode, jf. SAF. Det som vil bekymre meg mest er ikke at vi kanskje spiller Europa League neste år, men om neste sesong også blir en sesong som i år. To så svake sesonger på rad er ikke bra, men jeg tror heller ikke det vil bli tilfelle. Derfor sier jeg - vær tålmodig og la Rafa fortsette ut 10/11-sesongen før det trekkes noen ugjenopprettelige beslutninger. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Chris mavinga på facebook: I need a girl! Kjedelig på reservelaget eller!? Haha, er du venn med reserve/U18 spillere på face? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Lauri and Erlend Ulverud are now friends. Hah. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Lauri and Erlend Ulverud are now friends. Hah. Hvem da? Dalle Valle? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Lauri and Erlend Ulverud are now friends. Hah. Hvem da? Dalle Valle? Å være venn med spillere på facebook er kjekkt det Især som Alta fan da de skaffer deg gratisbiletter til alle kamper Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg liker det iallefall, det er kjekt å kunne spørre spillere om noe fra tid til en annen, dog har jeg vel egentlig bare spurt en spiller om noe og det var William Keane. Jeg var forresten venn med deres kjære David Amoo også, før han hadde "clean-up". Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Chris mavinga på facebook: I need a girl! Kjedelig på reservelaget eller!? Hvilken av de som kommer opp når jeg søker er Chris Mavinga, er det han med Liverpool-logo på profilbildet? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) b Endret 13. mars 2017 av ErlendRU Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Termo: bilde av seg selv og liverpool-logen bak. http://www.facebook.com/#/chris.mavinga?ref=ts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå