Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mener du at Sir Alex skal ta hatten sin å gå? Jeg hadde forventet bedre fra deg Smågal.

SAF bannlyste BBC i 2004 - har ikke snakket til dem siden. Legend.

Enhver Liverpool-supporter håper vel det,eller? :)

"alle våre spillere er alltid profisjonelle" (eller noe i den duren, har ikke tid til å sjekke, pakker og skal hjem, dårlig tid :p )

Men Ronaldo opptredte lite profisjonelt mtp filming, neville er ofte en kuk her og der. .

Lenke til kommentar
Så SAF bannlyser Sky pga de ga FA bevis? Slutt å ha så voldelige og usporstlige spillere da, så slipper du det SAF.

Det var det som fikk begeret til å renne over. Selv syns jeg Sir Alex overreagerer. Men det er han som har journalistene oppe i trynet hver dag, ikke jeg.

Lenke til kommentar

Jeg synes også han overreagerer, men samtidig er det litt kult. Media sitter på veldig mye av makten, men når du blir "bannet" av SAF så er nok det en jævlig nedtur. Jeg har litt sansen for at han svarer med det eneste som faktisk svir litt, og viser at de ikke er allmektige.

Lenke til kommentar

Media er påtrengende ja. Men det er noe du må tåle som trener. Å bannlyse media viser bare at du ikke takler det. Jeg hadde ikke tatt det tungt å blitt bannlyst av SAF. Han har trossalt vært litt på jordet er par ganger før denne sesongen.

Lenke til kommentar

Fatter enda ikke at Vidic ble utestengt etter en kamp tidligere i år, og Chelsea spilleren som stemplet Bønna? rett i skinka/ryggen med knottene først i fjor, helt utrolig hvordan noen slipper unna.

Sistnevnte situasjon stod forøvrig linjedommeren 1 meter unna.

I førstnevnte klikket motspiller fullstendig i etterkant, noe som burde ført til etterforskning, alt var jo på tv bildene.

Lenke til kommentar

Jeg trodde Rafa var den mest desillusjonerte og subjektive/sta manageren jeg noen gang kom til å se etter kamp. Den klassiske "we had chanches" går igjen vel ofte, uansett om Liverpool ikke skapte nada som mot Wolves nå sist.

Vel, jeg tok skamfeil. Rafa fremstår som direkte ydmyk og objektiv i forhold til denne mannen: http://www.skysports.com/video/inline/0,26...5889987,00.html

Bwahahahahaha. Only 10 miniiiits. (ikke Wenger)

Lenke til kommentar

Joda, men han kan være en store sutrekopp han også. Kanskje Mancini gir skryt en annen gang? Er jo litt lettere å gi skryt til et drittlag som Birmingham enn for en City-manager å si noe positivt om United.

Nå har ikke Mancini fått sjansen til å presentere seg så mye i EPL, men at Rafa og Fergie er to sutrekopper er i hvert fall sikkert. Og jeg liker det ikke!

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar

Fant faktisk en quote fra Ferguson i dag, hvor det var gitt rødt kort til en United spiller. "dommeren hadde helt rett" Glass og ramme anyone?

Syns den var småfin :)

Haha, fin den Game. Miiiiiisa know nothing*shrug*

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

God damn I-tie.

Angående vår egen manager så beveger jeg meg mer mot at Rafa blir Juventustrener i sommer og Hiddink kommer til Liverpool.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...