Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortjent at Dalglish vinner den lista. Hvis du tviler på det, Game, så er det 1) fordi du ikke har sett (nok) kamper med King Kenny, 2) fordi han er en Liverpool-legende. Tryllekunstner, intet mindre. Mange vil kanskje hevde at en angriper er så god som antall mål han scorer, men jeg mener det er feil. Mål er viktig, men det ligger mye mer bak. Det er en grunn til at Dalglish i Liverpool-historien er større enn Rush, selv om sistnevnte scorte uhorvelig mye mer mål enn Dalglish. Kenny var tross alt heller ingen spydspiss slik Rush var, og det er først og fremst spillet hans man vil huske. Jeg ser riktignok en del feil på den lista i mine øyne, men at Dalglish topper er bare korrekt. :)

Lenke til kommentar

Game driter seg ut når han snakker om Dalglish. "Historieløst", som han selv liker å si til folk.

Er enig i at resten av lista er ganske ræva. Skjer med Larsson på tiendeplass ja? Ble litt skuffet over hvor langt nede Fowler var også. Kanskje den mest naturlige målscoreren Premier League har hatt. Ræva fysikk på alle måter, men klarte alikevel å score mål etter mål på 90-tallet.

Endret av BareMarius
Lenke til kommentar
Game driter seg ut når han snakker om Dalglish. "Historieløst", som han selv liker å si til folk.

The Game begrunner hvertfall sine meninger. Å han har gode poeng, jeg ser ingen grunn til at Dalglish skal være så høyt opp, verken med tanke på evner eller historie.

Lenke til kommentar

The Game begrunner hvertfall sine meninger. Å han har gode poeng, jeg ser ingen grunn til at Dalglish skal være så høyt opp, verken med tanke på evner eller historie.

Antall mål er et godt poeng? Dalglish var en tilbaketrukken spiss, så det argumentet faller på sin egen urimelighet. Det var Rush som stod for måla. Selvfølgelig vil spydspissene score flere mål. Mannen blir alikevel regnet som den beste spilleren noensinne, på det mestvinnende laget i England.

Ser forøvrig ikke at du kommer med noen argument heller.

Lenke til kommentar
Beste spilleren noensinne kan han bare glemme.

Beste spilleren som noengang har spilt for Liverpool. Burde kanskje omformulert den setningen litt ja. ;)

Edit til Wisba:

Tja, mange United-fans her som mener Dalglish var bedre enn Cantona, nr. 2 på lista.

Endret av BareMarius
Lenke til kommentar

Antall mål er et godt poeng? Dalglish var en tilbaketrukken spiss, så det argumentet faller på sin egen urimelighet. Det var Rush som stod for måla. Selvfølgelig vil spydspissene score flere mål. Mannen blir alikevel regnet som den beste spilleren noensinne, på det mestvinnende laget i England.

Ser forøvrig ikke at du kommer med noen argument heller.

Jeg har ikke angrepet noen sine meninger heller.

Lenke til kommentar

Hewitt: På en objektiv liste så driter man i hvem som er mest populær og what not blant egne supportere. Jeg (og sannsynligvis flertallet som opplevde begge to) mener Cantona var en mye bedre spiller enn hva Dalglish var - et større internasjonalt ikon er han også - men likevel er han ikke verdig førsteplassen i denne kåringen fordi han mangler visse ingredienser. 1) Ikke nok mål. 2) Ikke nok kamper. To punkter som henger sammen.

Og ja, Rush var en bedre spiss enn KD. Utvilsomt. Hvem som var den beste spilleren av de to er en annen sak.

Tryllekunstner? Uenig. Han var en typisk skotte med øye for mål, som så mange før han. Jf Kongen av Stretford End blant andre.

Jeg tør nesten vedde på at jeg har sett flere Liverpool kamper fra 60-80-tallet enn folk flest i denne tråden, da fotballhistorie interesserer meg like mye nåværende resultater. Hvem som er den beste spissen i England siden 2.verdenskrig? Usikker. Kenny Dalglish er det i alle fall ikke.

Facht

bareMarius: Snakker ikke til pcskjermen, jeg skriver. Oi, der falt jeg ned på ditt nivå. You are just bitter and small, 'cause youre team isn't winning nothing at all. (egenkomp) Ooops, i did't again!

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Ronaldo er vell ving?

Var ikke dette en kåring av spisser?

Joda, men når en skårer såpass og på det nærmeste er et angrep helt alene, skal vi bare se blindt på posisjonen?

Så plutslig er Ronaldo spiss, mens i andre sammenhenger når det skal kåres den mest-scorende midtbanespiller så er han det...

Lenke til kommentar

Vel, er det så mye bedre her inne da folkens?

Når dere klager på Rooney så er ankepunktet at han ikke scorer nok mål. Så i neste øyeblikk forsvares det at Dalglish som ikke scorte så innmari mange mål er den beste spissen i etterkrigstidens England.....

Ser dere poenget? Det virker begge veier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...