tc47 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Larsson over Bergkamp og Nistelrooy er rett og slett tullete gjort ja. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Fortjent at Dalglish vinner den lista. Hvis du tviler på det, Game, så er det 1) fordi du ikke har sett (nok) kamper med King Kenny, 2) fordi han er en Liverpool-legende. Tryllekunstner, intet mindre. Mange vil kanskje hevde at en angriper er så god som antall mål han scorer, men jeg mener det er feil. Mål er viktig, men det ligger mye mer bak. Det er en grunn til at Dalglish i Liverpool-historien er større enn Rush, selv om sistnevnte scorte uhorvelig mye mer mål enn Dalglish. Kenny var tross alt heller ingen spydspiss slik Rush var, og det er først og fremst spillet hans man vil huske. Jeg ser riktignok en del feil på den lista i mine øyne, men at Dalglish topper er bare korrekt. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Game driter seg ut når han snakker om Dalglish. "Historieløst", som han selv liker å si til folk. Er enig i at resten av lista er ganske ræva. Skjer med Larsson på tiendeplass ja? Ble litt skuffet over hvor langt nede Fowler var også. Kanskje den mest naturlige målscoreren Premier League har hatt. Ræva fysikk på alle måter, men klarte alikevel å score mål etter mål på 90-tallet. Endret 25. januar 2010 av BareMarius Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Game driter seg ut når han snakker om Dalglish. "Historieløst", som han selv liker å si til folk. The Game begrunner hvertfall sine meninger. Å han har gode poeng, jeg ser ingen grunn til at Dalglish skal være så høyt opp, verken med tanke på evner eller historie. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Tullete liste i mine øyne, bare Liverpool-supportere vil være enige at King Kenny fortjener å rage høyest, men listen har i sin helhet nok av brister og bør på ingen måte tolkes som seriøs. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Game driter seg ut når han snakker om Dalglish. "Historieløst", som han selv liker å si til folk. The Game begrunner hvertfall sine meninger. Å han har gode poeng, jeg ser ingen grunn til at Dalglish skal være så høyt opp, verken med tanke på evner eller historie. Antall mål er et godt poeng? Dalglish var en tilbaketrukken spiss, så det argumentet faller på sin egen urimelighet. Det var Rush som stod for måla. Selvfølgelig vil spydspissene score flere mål. Mannen blir alikevel regnet som den beste spilleren noensinne, på det mestvinnende laget i England. Ser forøvrig ikke at du kommer med noen argument heller. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Beste spilleren noensinne kan han bare glemme. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Beste spilleren noensinne kan han bare glemme. Beste spilleren som noengang har spilt for Liverpool. Burde kanskje omformulert den setningen litt ja. Edit til Wisba: Tja, mange United-fans her som mener Dalglish var bedre enn Cantona, nr. 2 på lista. Endret 25. januar 2010 av BareMarius Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Game driter seg ut når han snakker om Dalglish. "Historieløst", som han selv liker å si til folk. The Game begrunner hvertfall sine meninger. Å han har gode poeng, jeg ser ingen grunn til at Dalglish skal være så høyt opp, verken med tanke på evner eller historie. Antall mål er et godt poeng? Dalglish var en tilbaketrukken spiss, så det argumentet faller på sin egen urimelighet. Det var Rush som stod for måla. Selvfølgelig vil spydspissene score flere mål. Mannen blir alikevel regnet som den beste spilleren noensinne, på det mestvinnende laget i England. Ser forøvrig ikke at du kommer med noen argument heller. Jeg har ikke angrepet noen sine meninger heller. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Hewitt: På en objektiv liste så driter man i hvem som er mest populær og what not blant egne supportere. Jeg (og sannsynligvis flertallet som opplevde begge to) mener Cantona var en mye bedre spiller enn hva Dalglish var - et større internasjonalt ikon er han også - men likevel er han ikke verdig førsteplassen i denne kåringen fordi han mangler visse ingredienser. 1) Ikke nok mål. 2) Ikke nok kamper. To punkter som henger sammen. Og ja, Rush var en bedre spiss enn KD. Utvilsomt. Hvem som var den beste spilleren av de to er en annen sak. Tryllekunstner? Uenig. Han var en typisk skotte med øye for mål, som så mange før han. Jf Kongen av Stretford End blant andre. Jeg tør nesten vedde på at jeg har sett flere Liverpool kamper fra 60-80-tallet enn folk flest i denne tråden, da fotballhistorie interesserer meg like mye nåværende resultater. Hvem som er den beste spissen i England siden 2.verdenskrig? Usikker. Kenny Dalglish er det i alle fall ikke. Facht bareMarius: Snakker ikke til pcskjermen, jeg skriver. Oi, der falt jeg ned på ditt nivå. You are just bitter and small, 'cause youre team isn't winning nothing at all. (egenkomp) Ooops, i did't again! Endret 25. januar 2010 av The Game Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Gjennomsyret Liverpoolsk, selv om jeg ikke har interessert meg nevneverdig for Engelske barke-kamper fra oldtiden, så klarer jeg å se det førsnevnte. Hvor er Ronaldo forøvrig? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ronaldo er vell ving? Var ikke dette en kåring av spisser? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Sikkert satt han som spiss på fifa 2010. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ronaldo er vell ving? Var ikke dette en kåring av spisser? Joda, men når en skårer såpass og på det nærmeste er et angrep helt alene, skal vi bare se blindt på posisjonen? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ronaldo er vell ving? Var ikke dette en kåring av spisser? Joda, men når en skårer såpass og på det nærmeste er et angrep helt alene, skal vi bare se blindt på posisjonen? Så plutslig er Ronaldo spiss, mens i andre sammenhenger når det skal kåres den mest-scorende midtbanespiller så er han det... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Heh, de fornekter seg ikke. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Vel, er det så mye bedre her inne da folkens? Når dere klager på Rooney så er ankepunktet at han ikke scorer nok mål. Så i neste øyeblikk forsvares det at Dalglish som ikke scorte så innmari mange mål er den beste spissen i etterkrigstidens England..... Ser dere poenget? Det virker begge veier. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 In other news. La Vecchia Signora skal ha Rafa blant de fremste navnene til å ta over etter sesongen. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ja, det virker begge veier. Problemet med slike lister er at de sjelden blir veldig objektive. Dalglish var en fantastisk spiller, uten tvil. Men merkelig at han blir satt opp som tidenes beste spiss i PL... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Når dere klager på Rooney Er vel mest ''dere'' som klager på Rooney som spiss da. Strengt tatt. Wis: ja, leste det der jeg også, men er ikke spesielt beskymret. Hans agent har godt ut å sagt at Rafa ikke kommer til å gå til Juve: http://www.belfasttelegraph.co.uk/breaking...t-14651947.html Endret 26. januar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå