Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dyrt å betale 180 000,- for en signert drakt, men det er til en god sak. Kanskje jeg skal auksjonere bort min signerte Torres-drakt? Tror ikke det. :p

Fotballskoene til Gerrard til "bare" 25 000 kr. Regner med at budene øker, men allikevel. Jeg hadde trodd de gikk for noe av det samme som drakten.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Dyrt fordi det er til en god sak.

Jeg kjøpte forøvrig en signert Roy Keane drakt til et par lapper for kort tid siden. Keane > Gerrard

* UEFA Champions League vinner: 1999

* FA Premier League vinner: 1994, 1996, 1997, 1999, 2000, 2001, 2003

* FA-cupvinner: 1994, 1996, 1999, 2004

* Intercontinental Cup: 1999

* FWA Footballer of the Year: 2000

* PFA Player of the Year: 2000

Klarte ikke dy meg. Beklager.

Lenke til kommentar

Hvis man skal bruke individuelle utmerkelser som et mål på hvor god fotballspiller man er (eller ekvivalent; hvor dyr drakta di er) så er det rimelig at Gerrard sin er dyrere enn hva man skulle betale for Roy Keane sin.

Utmerkelser har uansett svært mye å si på laget. Det at VDS var "EPLs beste keeper" i fjor er bare tøv, men like fullt fikk han disse gullhanskene.

Lenke til kommentar

Hehe.... Begge har jo rett.

Game sier at prisen blir skrudd opp grunnet at det går til en god sak, og man kjøper "mer" enn den fysiske tingen man betaler for.

Guttorm sier at det ikke er dyrt siden det går til en god sak, altså at man får "mer" for pengene, og konseptet går ut på å kjøpe noe slik at andre kan få nødhjelp for pengene.

Nå må dere være snille barn :D

Lenke til kommentar

Var ordet dyrt jeg hengte meg litt opp i, syns det ble feil å bruke i den sammenhengen. Spesielt når du la til det under.

Drakta kostet jo nesten ingenting i utgangspunktet. Dermed blir dyrt feil.

Anyways, vi er alltid snille Jotun. Beste kammerater jeg og Game <3

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke enda, det er en kammerat som har bestilt fly for flere av oss. Vi er en god gjeng som reiser sammen, håper det vil gjøre det lettere å forandre flybilettene, tror vi er 8-9 på det flyet. Håper ivertfall det blir lettere da, men det er seffern ikke bisnissnisse class, så får bare håpe på det beste.

Satser på å høre fra ham snart.

Nabil El Zhar og Martin Kelly tilbake i trening :) Det er good news.

Rafa bekrefter at Plessis er på vei bort, så lenge vi har Lucas får aldri han sjansen uansett.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Kenny Dalglish har blitt kåret til den beste spissen i Storbritannia etter andre verdenskrig av magasinet Four Four Two.

Øvrige Liverpool-spillere på listen er:

Ian Rush (7)

Kevin Keegan (20)

Roger Hunt (24)

Fernando Torres (24)

John Toshack (31)

Michael Owen (33)

Billy Liddell (36)

Robbie Fowler (41)

John Aldridge (48)

Her er hele listen:

1. Kenny Dalglish

2. Eric Cantona

3. Thierry Henry

4. Jimmy Greaves

5. John Charles

6. Stan Mortensen

7. Ian Rush

8. Wayne Rooney

9. Denis Law

10. Henrik Larsson

11. Dennis Bergkamp

12. Nat Lofthouse

13. Didier Drogba

14. Jackie Milburn

15. Geoff Hurst

16. Gary Lineker

17. Alan Shearer

18. Tommy Lawton

19. Mark Hughes

20. Kevin Keegan

21. Lawrie Reilly

22. Tommy Taylor

23. Gianfranco Zola

24. Roger Hunt

25. Bobby Smith

26. Steve Chalmers

27. Ruud van Nistelrooy

28. Wilf Mannion

29. Fernando Torres

30. Teddy Sheringham

31. John Toshack

32. Trevor Francis

33. Michael Owen

34. Francis Lee

35. Brian Clough

36. Billy Liddell

37. Dwight Yorke

38. Ian Wright

39. Ally McCoist

40. Don Revie

41. Robbie Fowler

42. Joe Jordan

43. Ray Crawford

44. Andy Gray

45. Allan Clarke

46. Jack Rowley

47. Andy Cole

48. John Aldridge

49. Trevor Ford

50. Duggie Reid

Yeah!

Lenke til kommentar

HAHAHAHA. Det er den dårligste lista jeg noensinne har sett. Kenny Dalglish har scoret 118 på 355 på et overlegent lag dengang. Selv en parentes som McClair klarte 88 for et United lag som vaket midt på tabellen i samme periode - med like mange kamper. Hvor er han? Mark Hughes scorte flere på færre kamper for United på 80-tallet, en periode vi hvor kun vant cuper.

Hvor er Dennis Viollet? Denis Law på 9ende plass?

Haha, helt sikkert laget av en Liverpool supporter.

Lenke til kommentar
Må en slik liste kun være basert på statestikk da? Det er vel få av oss som egentlig kan svare for om den lista er fair eller ei ettersom mange av spillerne spilte før vår tid eller da vi var litt for unge til å huske ;)

Nei, absolutt ikke. Statistikk er ikke alt.

Det går ann å se fotball fra før vår tid vet du. Har sett mange LFC kamper med både Rush, Kenny og Keegan i sine primes feks.

Listen er dårlig fordi noen av de antatt beste spillerne i England gjennom tidene ligger langt nede på lista, mens feks Henke ligger på 10'ende plass. Ikke misforstå, han var god for Celtic, men bedre enn Bergkamp? Nistelrooy? Haha. Tøv

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...