guttorm Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Auksjonene går bra ser jeg, jammen har ikke Reina også slengt seg på med signerte keeper hansker og drakt. Fint gjort. Over 180 000 for Gerrard trøya nå. Endret 24. januar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Dyrt å betale 180 000,- for en signert drakt, men det er til en god sak. Kanskje jeg skal auksjonere bort min signerte Torres-drakt? Tror ikke det. Fotballskoene til Gerrard til "bare" 25 000 kr. Regner med at budene øker, men allikevel. Jeg hadde trodd de gikk for noe av det samme som drakten. Endret 24. januar 2010 av MagnusW Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Dyrt fordi det er til en god sak. Jeg kjøpte forøvrig en signert Roy Keane drakt til et par lapper for kort tid siden. Keane > Gerrard * UEFA Champions League vinner: 1999 * FA Premier League vinner: 1994, 1996, 1997, 1999, 2000, 2001, 2003 * FA-cupvinner: 1994, 1996, 1999, 2004 * Intercontinental Cup: 1999 * FWA Footballer of the Year: 2000 * PFA Player of the Year: 2000 Klarte ikke dy meg. Beklager. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Keane har nok vunnet det der alene ja. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Han og Cantona var fundamentet for Uniteds æra på 90-tallet. Han klarte å inspirere sitt lag til disse triumfene, Gerrard not so much for Liverpool. Den mestvinnende kapteinen i britisk fotballhistorie Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hvis man skal bruke individuelle utmerkelser som et mål på hvor god fotballspiller man er (eller ekvivalent; hvor dyr drakta di er) så er det rimelig at Gerrard sin er dyrere enn hva man skulle betale for Roy Keane sin. Utmerkelser har uansett svært mye å si på laget. Det at VDS var "EPLs beste keeper" i fjor er bare tøv, men like fullt fikk han disse gullhanskene. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Det er ikke dyrt for det er til en godt sak Game, det er den summen for folk har valgt å gi/by det. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Spiller du dum? Folk gir ekstra mye fordi de vet pengene går til en god sak. Det er ofte slik rike mennesker donerer penger, samtidig som de får noe tilbake - et symbol eller what ever. Et bevis for deres generøsitet ovenfor folket i Haiti. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hehe.... Begge har jo rett. Game sier at prisen blir skrudd opp grunnet at det går til en god sak, og man kjøper "mer" enn den fysiske tingen man betaler for. Guttorm sier at det ikke er dyrt siden det går til en god sak, altså at man får "mer" for pengene, og konseptet går ut på å kjøpe noe slik at andre kan få nødhjelp for pengene. Nå må dere være snille barn Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Var ordet dyrt jeg hengte meg litt opp i, syns det ble feil å bruke i den sammenhengen. Spesielt når du la til det under. Drakta kostet jo nesten ingenting i utgangspunktet. Dermed blir dyrt feil. Anyways, vi er alltid snille Jotun. Beste kammerater jeg og Game <3 Endret 25. januar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jada, kampen jeg skulle på utsatt til mandag. Det er jo sånn som ungdomen lika! Men da blir det jo flomlys og 1 dag eksta i Liverpool. Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Uff. Det må suge. Får du forandret litt på flybilleten osv da eller må du kjøpe ny? Endret 25. januar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Det vet jeg ikke enda, det er en kammerat som har bestilt fly for flere av oss. Vi er en god gjeng som reiser sammen, håper det vil gjøre det lettere å forandre flybilettene, tror vi er 8-9 på det flyet. Håper ivertfall det blir lettere da, men det er seffern ikke bisnissnisse class, så får bare håpe på det beste. Satser på å høre fra ham snart. Nabil El Zhar og Martin Kelly tilbake i trening Det er good news. Rafa bekrefter at Plessis er på vei bort, så lenge vi har Lucas får aldri han sjansen uansett. Endret 25. januar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Bra Rafa *klappe i hendene* Har forsatt troen på drittdårlige Lucas, og selger de unge talentene... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Kenny Dalglish har blitt kåret til den beste spissen i Storbritannia etter andre verdenskrig av magasinet Four Four Two. Øvrige Liverpool-spillere på listen er: Ian Rush (7) Kevin Keegan (20) Roger Hunt (24) Fernando Torres (24) John Toshack (31) Michael Owen (33) Billy Liddell (36) Robbie Fowler (41) John Aldridge (48) Her er hele listen: 1. Kenny Dalglish 2. Eric Cantona 3. Thierry Henry 4. Jimmy Greaves 5. John Charles 6. Stan Mortensen 7. Ian Rush 8. Wayne Rooney 9. Denis Law 10. Henrik Larsson 11. Dennis Bergkamp 12. Nat Lofthouse 13. Didier Drogba 14. Jackie Milburn 15. Geoff Hurst 16. Gary Lineker 17. Alan Shearer 18. Tommy Lawton 19. Mark Hughes 20. Kevin Keegan 21. Lawrie Reilly 22. Tommy Taylor 23. Gianfranco Zola 24. Roger Hunt 25. Bobby Smith 26. Steve Chalmers 27. Ruud van Nistelrooy 28. Wilf Mannion 29. Fernando Torres 30. Teddy Sheringham 31. John Toshack 32. Trevor Francis 33. Michael Owen 34. Francis Lee 35. Brian Clough 36. Billy Liddell 37. Dwight Yorke 38. Ian Wright 39. Ally McCoist 40. Don Revie 41. Robbie Fowler 42. Joe Jordan 43. Ray Crawford 44. Andy Gray 45. Allan Clarke 46. Jack Rowley 47. Andy Cole 48. John Aldridge 49. Trevor Ford 50. Duggie Reid Yeah! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Du har glemt å utheve de andre United spillerne smågal. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 HAHAHAHA. Det er den dårligste lista jeg noensinne har sett. Kenny Dalglish har scoret 118 på 355 på et overlegent lag dengang. Selv en parentes som McClair klarte 88 for et United lag som vaket midt på tabellen i samme periode - med like mange kamper. Hvor er han? Mark Hughes scorte flere på færre kamper for United på 80-tallet, en periode vi hvor kun vant cuper. Hvor er Dennis Viollet? Denis Law på 9ende plass? Haha, helt sikkert laget av en Liverpool supporter. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Må en slik liste kun være basert på statestikk da? Det er vel få av oss som egentlig kan svare for om den lista er fair eller ei ettersom mange av spillerne spilte før vår tid eller da vi var litt for unge til å huske Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Må en slik liste kun være basert på statestikk da? Det er vel få av oss som egentlig kan svare for om den lista er fair eller ei ettersom mange av spillerne spilte før vår tid eller da vi var litt for unge til å huske Nei, absolutt ikke. Statistikk er ikke alt. Det går ann å se fotball fra før vår tid vet du. Har sett mange LFC kamper med både Rush, Kenny og Keegan i sine primes feks. Listen er dårlig fordi noen av de antatt beste spillerne i England gjennom tidene ligger langt nede på lista, mens feks Henke ligger på 10'ende plass. Ikke misforstå, han var god for Celtic, men bedre enn Bergkamp? Nistelrooy? Haha. Tøv Endret 25. januar 2010 av The Game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå