guttorm Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) I`m going to let you all into a lithel secret, jeg og Jotun har vert naboer, en gang i den spede barndom. Han flyttet med brask og barm. Det var earlie, 1 klasse elns, så ham ikke igjenn før grunnkurs. Tro meg, det er en "grepa kar", nesten rart han havnet on the dark side. Blir som meg og røykinga og det en kollega sa på jobb: Du er jo ikke dum ellers Natti natt. Forresten har jeg fått vite at jeg er i ferd med å bli onkel guttorm, first born. Faderen er United, belive me, det skal vi bli 2 om Endret 23. januar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 aiaiai... The dark secret is out guttorm Grattis som kommende onkel!!! btw: flyttet når eg var 4 år! hehehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Spennende at Liverpool har fått en ny belgisk venn. Ikke ulikt Rosenborg\Ranheim samarbeidet i år(Ranheim rykket opp. ( ) Belgisk førstedivisjon er jo et høyere nivå enn engelsk resrveliga, så dette kan bli spennende. http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=23096&zone=1 Edit:Hull er god til å slippe inn hat-trick gitt, makan til elendighet. Endret 23. januar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) La igjen denne i hos Man Utd-gjengen. Ferguson hjalp Benitez med å slå Liverpools erkerival, Everton. Er vel noe Dagbladet kunne skrevet. Endret 23. januar 2010 av MagnusW Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Når stenger egentlig overgangsvinduet? Lurer på om vi skal handle noen spillere, elller hva det blir til. Kan ikke huske at Benitez har avkreftet kjøp i Januar, men en av eierene gjorde vell det. Har fått Maxi da, jeg er fornøyd med det. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Når stenger egentlig overgangsvinduet? Mandag 01.02.10 kl 1600 eller 1700, eller midnatt. Litt usikker. Hvertfall mandag 01.02.10. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Mandag 01.02.10 kl. 18 (norsk tid). Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Stenger vel 2. februar kl 01:00 norsk tid vil jeg anta. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Stenger vel 2. februar kl 01:00 norsk tid vil jeg anta. Neh. Jeg vet mer enn deg, følger med på Sky Sports! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Stenger kl 18 norsk tid mandag 1. februar. Årsaken er at 31. januar i år faller på en søndag og da er bankene stengt. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Når stenger egentlig overgangsvinduet? Lurer på om vi skal handle noen spillere, elller hva det blir til. Kan ikke huske at Benitez har avkreftet kjøp i Januar, men en av eierene gjorde vell det. Har fått Maxi da, jeg er fornøyd med det. Hicks var ute og sa at det mest sannsynlig ikke blir noen flere handler før til sommeren. Eneste er om f.eks. Babel selges/byttes mot en annen spiller. Men! Dersom Aqui nå faktisk holder seg frisk, Maxi passer inn og Gerrard, torres og benny kommer seg igjen, tror jeg strengt tatt ikke at det trengs noen ytterlige forsterkninger. Det er jo kun Xabi (av spillere av betydning for laget) som er borte fra i fjor, og hvis Gerrard/Aqui klarer å nogenlunde tette hullet etter Xabi vil nok vårsesongen bli rett så fin. Men jeg frykter at Torres skal bli litt "Owen".. Skada mer enn han spiller.. God når han spiller, men det hjelper lite når han spiller 10-12 kamper pr sesong ved "full fitness". Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Eneste er om f.eks. Babel selges/byttes mot en annen spiller. Tenker du på dette? I så fall heller jeg såvidt over til positiv til det. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Eneste er om f.eks. Babel selges/byttes mot en annen spiller. Tenker du på dette? I så fall heller jeg såvidt over til positiv til det. Har heller ingen innvendinger mot den handelen Men på en måte begynner jeg å tenke at Torres, Maxi og Huntelaar.. Hva da med sjansene til Ngog, Pacheco & co? Jeg ønsker i ni av ti tilfeller at klubben avler frem spillere fra talentavdelingen enn å kjøpe i øst og vest.. Men hva med å selge Babel og legge pengene i en storhandel på høyrekanten til sommeren? Tviler på at Degen er det vi leter etter der Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Eneste er om f.eks. Babel selges/byttes mot en annen spiller. Tenker du på dette? I så fall heller jeg såvidt over til positiv til det. Har heller ingen innvendinger mot den handelen Men på en måte begynner jeg å tenke at Torres, Maxi og Huntelaar.. Hva da med sjansene til Ngog, Pacheco & co? Jeg ønsker i ni av ti tilfeller at klubben avler frem spillere fra talentavdelingen enn å kjøpe i øst og vest.. Men hva med å selge Babel og legge pengene i en storhandel på høyrekanten til sommeren? Tviler på at Degen er det vi leter etter der Hva mener du Maxi er til da? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Eneste er om f.eks. Babel selges/byttes mot en annen spiller. Tenker du på dette? I så fall heller jeg såvidt over til positiv til det. Har heller ingen innvendinger mot den handelen Men på en måte begynner jeg å tenke at Torres, Maxi og Huntelaar.. Hva da med sjansene til Ngog, Pacheco & co? Jeg ønsker i ni av ti tilfeller at klubben avler frem spillere fra talentavdelingen enn å kjøpe i øst og vest.. Men hva med å selge Babel og legge pengene i en storhandel på høyrekanten til sommeren? Tviler på at Degen er det vi leter etter der Hva mener du Maxi er til da? Maxi er (forhåpentligvis) en forsterkning, og det er bra. Problemet er hvis "alle" nye spillere kjøpes inn og "ingenting" vokser frem gjennom egen talentutvikling. Jeg ønsker også kjøp av etablerte, gode spillere, men ikke for enhver pris og ikke i stedet for å avle frem egne spillere hvis mulig. Jeg er derfor usikker på å kjøpe en relativt gammel spiller som Huntelaar når man allerede har Torres, Maxi, Kuyt, Ngog og Pacheco som dekker Liverpools behover på topp. Torres og Kuyt er gode 100%-spillere som man alltid kan stole på, Maxi blir forhåpentligvis det, Ngog har vist seg som en god super-sub som selvfølgelig kan bli bedre (mer stabil), og Pacheco har grunnlaget som trengs for å bli en klassisk "goalgetter". I tillegg har vi også Nemeth som for tiden er på utlån. Jeg tror derfor ikke en spiss er førstepri på handlelisten. Selv ville jeg heller fått på plass en spillertype á la Aaron Lennon/Theo Walcott på høyrekanten, og eventuelt en ekstra dekning for Riera på venstrekanten. Yossi er god overalt, men ikke fremragende i én posisjon. Som et siste alternativ er en forsterkning fremover på sentral midtbane, da vi kun har Aqui og Gerrard som skapende sentrale midtbanespillere, og det er en posisjon som er langt mer sårbar for skade enn f.eks. midtspiss. Mister du den angripende kraften der stopper fort hele laget, jf. tapet av Xabi og den påfølgende kollapsen. Et lag som skaper sjanser vil før eller siden score mål, men et lag som ikke skaper noe som helst kan heller ikke håpe på å score mål. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Det er jo kun Xabi (av spillere av betydning for laget) som er borte fra i fjor, Ooooh, you are so wrong! Ha'kke tid til å forklare nå meeen! noen andre kan gjøre det regner jeg med. Tenker jo på Hyypia og arby Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Riise storspiller i Roma for tiden, jatakk. Riise>Degen/Dossena. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Det er jo kun Xabi (av spillere av betydning for laget) som er borte fra i fjor, Ooooh, you are so wrong! Ha'kke tid til å forklare nå meeen! noen andre kan gjøre det regner jeg med. Tenker jo på Hyypia og arby Mjo, mja. Hadde muligens vært digg med de to, men i utgangspunktet burde jo Carra, Degen, Darby, Agger og Skrtel dekke behovet bak. Så kom selvfølgelig alle skadene.. Men problemet til pool har jo ikke vært det defensive (bortsett fra helt i starten da Carra hadde sin verste down(s)periode siden starten av 2000-tallet), det har heller vært offensiv kapasitet til å skape og sette målsjanser regelmessig. Det er jo plussmålene som er forskjellen i år fra i fjor.. Vi har jo ikke sluppet inn mer enn ligaleder Arsenal, men har scoret 20 mål mindre, eller noe. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hyypia støtter Rafa. Fint intervju, bekrefter også nærmest at han har lyst til å vende tilbake til Liverpool etter at han er ferdig som spiller. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 "He added: "I had some great years there, made some great friends, and built up a very special relationship with the fans. "I think the door will always be open for me at Liverpool." Yes yes yes it will ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå