Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Vi var temmelig heldige med dommeravgjørelsene. Jeg mener Tottenham ble snytt for et mål og en straffe. Men seieren fortjente vi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg må begynne å ha en negativ innstilling på forhånd litt oftere.

Aquilani viste mye bra i dag, og Ngog var veldig frisk da han kom innpå. Og Kuyt, da. Hva skal man si. Kan jo ikke klage etter to mål i dag, men han burde hatt et par til. Og Kyrgiakos, er han egentlig angrepsspiller? Han lå igjen oppe etter dødball og avsluttet overraskende mange angrep til å være midtstopper. Synd han ikke er så flink til å bomme på keeper, men.

Hadde håpet å få se mer til Maxi, men alt i alt var dette en veeeeldig positiv seier. Knallhard jobbing, noen fine detaljer, to mål, null baklengs. Bring it on!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg vil legge til at det er fullstendig latterlig at Babel ikke kommer inn for Degen tidlig i andre omgang. Gutten må få spille.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Om Babels dager er talte(make a fucking decition Rafa!) bør han selgest så fort som mulig.

Ingen vits å vimse rundt å småjerk'e gutten

OffT: Jimmy Carr er diggbar, hadde et Carr-sitat selv noen månder tilbake. :D

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Carr er fantastisk. En av favorittkomikerne mine sammen med bla Ricky Gervais, Larry David and so on.

Ja, veldig rart at han ikke lot han gå til Birmingham. Men som tidligere sagt så er jo Rafa into fleinsopp, så man vet jo aldri hva han baserer avgjørelsene sine på. Trist å se på Babel på benken i dag. Han så lei seg ut.

Lenke til kommentar

Babel har spilt 5 kamper fra start og 11 som innbytter de siste 10-15 min. 2 av de fra start var i CC. Så at han har fått spille er vel litt bull, samme hva du mener. Hvordan skal han kunne bevise noe når han kun får 10-15 min her og der i løpet av sesongen.

Synes det er veldig rart om vi ikke aksepterer et bud fra Birmingham om de har gått enda mer opp fra £10M. Hvertfall om han skal sitte og råtne på benken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Babel har spilt 5 kamper fra start og 11 som innbytter de siste 10-15 min. 2 av de fra start var i CC. Så at han har fått spille er vel litt bull, samme hva du mener. Hvordan skal han kunne bevise noe når han kun får 10-15 min her og der i løpet av sesongen.

Spelt ræv samtlige av alle de nevnte kampene da, et vesentlig godt poeng.

Lenke til kommentar

Forventer man at han skal storspille når han aldri får sjangsen til å komme seg i form da?

Guttorm: Hva hvis jeg sier at jeg synes Babel spilte knallbra i fjor, og kaller deg trangsynt? :) Jeg kan være enig i at han ikke var god i fjor, men jeg synes bare det er så jævlig å se et sånt talent (kan vel ikke diskuteres at han har stort potensiale) gå til spille. Sånn som i dag, han kunne da for faen kommet inn for Degen etterhvert, eller kanskje starta også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Forventer man at han skal storspille når han aldri får sjangsen til å komme seg i form da?

Veien fra storspille det direkte ræv er lang.

Forventer at han kan bedre enn det han har vist siste 1 1\2 året. Er liksom ikke snakk om Steffen Tangstad her.

Lenke til kommentar

Point beeing:

Jeg maste i HELE fjor om at Babel sugde og måtte selges. Ingen var enig. Så kom vi til Sommeren og flere og flere mente Babel måtte selges.

Men i det siste har det dreid mer over på spille tid igjenn, at han må få sjansen osv. Når alt kommer til alt kunne vi like gjerne satt innpå Dossena, mer effekt av det.

Ja han må selges, hvorfor det ikke ble Birmingham vet ikke jeg, men nå har ivertfall dem prøvd for 3 gang, så får en håpe det går i orden.

Babel har sikkert tallent osv, men det får aldri sitt utspring i denne klubben.

Han kunne sikkert komt inn i dag, istedet fikk vi Goggen som faktisk vet å kontrollere en fotball. I shit you not.

Trangsynt var kansje litt sterkt, var ikke bare til deg, men til alle Babel frelste.

Lenke til kommentar

Babelfrelst var vel også litt sterkt. Jeg håper han blir solgt jeg, for hans skyld mest. Er enig i at han aldri kommer til å få utspring i Liverpool, men jeg mener ikke det er bare hans skyld da. :) Trodde også han skulle bli solgt i sommer, men det skjedde ikke. :hmm: Jaja, får satse på Rafa tar til vettet og godtar budet fra Birmingham. Greia er vel at han vil ha noen andre inn før han selger.

Lenke til kommentar

Det med budet er jeg ikke i possisjon til å besvare.

Men Babel har blitt matchet, time and agian, det har stort sett vert tragisk hver gang.

Edit: Har foresten sett meg grundig lei på motspillere som springer inn i Reina når han prøver hurtig igangsetting. Detter skjer altfor ofte, fatter ikke at det ikke blir gult kort av slikt, er jo rett og slett sabotasje av spillet.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Veien fra storspille det direkte ræv er lang.

Forventer at han kan bedre enn det han har vist siste 1 1\2 året. Er liksom ikke snakk om Steffen Tangstad her.

Itillegg til at han er en jævlig sutrekopp, syns det er klaging, unnskylding og ny klagging litt for mykje i det siste. Hold kjeft og bruk pusten på å trene, eller gi opp og slutt. Fingrene virker å være kjappere en føttene når han får muligheit til twitter.

Lenke til kommentar

Reservelagskamp mot City i kveld. Pacheco, Spearing og Darby fra start. Blir spennende å følge med på!

1-1 etter 25 min. Synd håndballkampen er samtidig. :p

2-1 Pacheco! Veldig pent mål! Håper vi får se han mot Wolves til uka!

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...