GLN Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Haha. Det der er ny drikkelek! Hver gang han sier "27.000" så må man drikke. Lagre filmen i favoritter å spill den av på festene. Kan bli en slager med tidlig fylla. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hvis det fortsetter som nå, så tviler jeg ikke på at Gerrard kunne tenke seg til andre klubber som faktisk har mulighet for å vinne noe. Og jeg bebreider han ikke for det heller. Så nettopp en 30 min oppsummering av kampen siden jeg missa den i går. Dørgende kjedelig. Han har vokst opp og satt røtter i Liverpool. Han har spilt der hele karrieren, har også en god lønn og en jobb for klubben i hans hjerte. Så jeg tror det skal veldig, veldig mye til før han flytter. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hvis det fortsetter som nå, så tviler jeg ikke på at Gerrard kunne tenke seg til andre klubber som faktisk har mulighet for å vinne noe. Og jeg bebreider han ikke for det heller. Så nettopp en 30 min oppsummering av kampen siden jeg missa den i går. Dørgende kjedelig. Han har vokst opp og satt røtter i Liverpool. Han har spilt der hele karrieren, har også en god lønn og en jobb for klubben i hans hjerte. Så jeg tror det skal veldig, veldig mye til før han flytter. Men motivasjonen for å spille for Liverpool kan forsvinne når Liverpool vinner ingenting. Jeg håper så klart han fortsetter, og tror han gjør det også. Men jeg skjønner han godt om han ikke vil mer til slutt. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg tror Benitez har altfor mye å si på feltet og det ødelegger for mye. Kanskje vis spillerene med kaptein Gerrard i spissen kunne ytet sine meninger og synspunkt på spillet kunne endret spillet. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Tror dere King Kenny er aktuell som trener om det skulle gå så langt at Rafa går av/får sparken?. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Muligens. Aner ikke hva som vil skje. Personlig synes jeg Mourinho og Hiddink er spennende. Litt bekymret med førstnevnte, da det trolig vil bli mange 1-0 seiere, men akkurat nå så er det greit så lenge vi vinner i det minste. Noe skjer vel ikke med Rafa før til sommeren vil jeg tro. Om det skjer noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Noe må skje om det ikke forbedrer seg til sommeren, det er jo klart. Ser at Tottenham,City,Villa alle tapte poeng i denne runden, så Stoke-fadesen blir mindre viktig. Kampen om 4.plassen er fremdeles i Rafa's sikte, men tror nok det må handles en spiss snarrest. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Muligens. Aner ikke hva som vil skje. Personlig synes jeg Mourinho og Hiddink er spennende. Litt bekymret med førstnevnte, da det trolig vil bli mange 1-0 seiere, men akkurat nå så er det greit så lenge vi vinner i det minste. Noe skjer vel ikke med Rafa før til sommeren vil jeg tro. Om det skjer noe. Mourinho har hvertfall en struktur og en plan med det hele. Rafa virker som han er på jordet så til de grader noen ganger. Mourinho er kanskje litt defensiv han også, men han hadde aldri i verden stilt med det laget Rafa stilte med i går hvertfall. Hiddink er også veldig spennende, klarte seg jo bra i den lille perioden han ledet Chelsea. Dalglish er vel mer usikker. Klok fyr som har klart det bra før. Men det er jo veldig lenge siden. Ikke godt å si om han har det fortsatt. Men han kan i tillegg kanskje ha den ekstra motivasjonen man trenger! Som jeg har nevnt her tidligere også, synes jeg Felix Magath virker veldig spennende. Styrer laget med jernhånd og har virkelig kontroll på alt. Han har vel en veldig fysisk spillestil som krever skikkelige arbeidsjern og innsats. Han har en meget imponerende CV synes jeg. 2x mester med Bayern Munchen, Wolfsburg i fjor, og jaggu meg ligger han helt i toppen med Schalke i år også. Noe må det jo være med fyren. Har nevnt han her et par ganger tidligere, senest i høst. Det han har gjort med Schalke til nå bekrefter jo bare. Kan bli første mann til å vinne bundesligaen med tre forskjellige klubber. Var en artikkel om han i VG her om dagen. Tviler på at det skjer noe før sommeren jeg også. Håper bare Rafa klarer å redde stumpene som er igjen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Mye diskusjon og mange delte meninger omkring Rafa nå, forståelig etter gårsdagens og sesongens resultater så langt. Da laguttaket ble klart i går var det en god del negative reaksjoner, kanskje det også forståelig, men jeg vil prøve å se dette litt fra Rafa sin side også. Reina i mål er udiskutabelt, snakk om noen skadeproblemer før kampstart, men ble klar og klarte seg bra. Backfirer bestående av Carragher, Skrtel, Kyrgiakos og Insua. Greit nok så lenge Agger er ute, også jeg uttalte før kampen at jeg helst ville hatt Degen på høre backplass og Carragher inn sentralt til fordel for Kyrgiakos. Nå klarte Kyrgiakos seg bra, var godt mulig banens beste, og forsvarer startplassen sin greit. Lucas og Mascherano på midten har jeg snakket om før, Mascherano holder verdensklasse som anker, Lucas har talent, men sammen blir det for lite kreativitet og offensiv kløkt når disse to spiller sammen. Og selv om begge leverer en grei kamp er det her vi sliter mest, skulle gjerne sett Aquilani til fordel for Lucas her. Degen-Kuyt-Aurelio er en treer bak spissen som det ikke oser offensivt driv av. Det ble ropt etter Maxi, Riera og muligens også Pacheco, men må si at jeg ser argumentene til Rafa akkurat her. Maxi er helt ny og har bare vært i klubben noen få dager, Riera er akkurat tilbake fra skade og er neppe 100%. Pacheco har et udiskutabelt talent, men vet ikke om borte mot Stoke er en perfekt debut for vår unge spanjol. Da sitter vi tilbake med veldig få alternativer, og her måtte Rafa rett og slett ta i bruk en nødløsning. Til slutt stilte vi med N'Gog på topp i Torres sitt fravær, både forventet og greit etter det han har levert så langt, han har tatt store steg i år, men i går ble han alt for veik alene på topp, desverre. Kort oppsummering av de det var diskusjon rundt: Kyrgiakos: Forsvarer plassen sin Lucas: Litt merkelig, ville gjerne sett Aquilani Degen: Presterer ikke bra nok, men mangel på alternativer Aurelio: Presterer ikke bra nok, men mangel på alternativer Jeg støtter ikke Rafa helt blindt, og jeg kan ofte stille spørsmål til laguttak og valg som blir gjort underveis. Likevel vil jeg alltid støtte den sittende manageren, og spillerne han sender på banen til enhver kamp. Det er faktisk noe av det som er "The Liverpool Way", og som det har blitt snakket mye om. Igjen jeg stiller spørsmål, men jeg velger også å stoler på Rafa og Sammy, de trener, ser og snakker med spillerne hver eneste dag, og det som kan virke rart for oss, kan være en selvfølgelighet for de. Min oppfatning er også den at Benitez ikke kan bli holdt ubetinget ansvarlig for den sportslige situasjonen i klubben per dags dato, og jeg mener spillerne må ta en stor del av skylden. Vi har også vært ekstremt uheldig med skader, og hatt mye uflaks og marginer i mot. Jeg ser selvfølgelig at Benitez som manager har et overordnet ansvar for dette, og til syvende og sist må han kanskje ta støyten. Men jeg vil uansett gi han ut sesongen, se ann situasjonen, og mulighetene som er åpne slik Daniel påpeker før noe eventuelt skal skje. Jeg tror vi vil reise oss, og jeg har fortsatt tro på at vi kan vinne mange titler under Rafa, men selvfølgelig må ting vurderes hvis dette fortsetter. Inntil videre: In Rafa I trust Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Dalglish er vel mer usikker. Ja eg tror han har litt mye å henge fingrene i for tiden. Mtp shell og mod. jobben Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Holder meg til den gode gamle ''drikk når Kuyt bommer på mål'' leken jeg. Det er et under at ingen har strøket med av alkoholforgiftning. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Prat gjerne om TLW. Men den er glemt og støvet bort. Er ihvertfall ikke inntakt for tiden med rafa, eierene, spill osv. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Rafa klager inn Lee Masons dømming for Premier League. Synes det er litt smålig jeg. Mot Stoke burde vi fint klart å vinne uten særlige problemer om man ser bort fra dommeren. Så klart det hadde hjulpet om vi hadde fått straffespark, men når vi faen ikke klarer å produsere målsjanser og ikke scorer mer enn vi gjør burde man kanskje gå litt mer i egne rekker enn å kamuflere slik klaging på dommeren. Men sånn er nå han, det jeg dog synes er litt morsomt er noe han sier i forhold til dette: "De har folk som er i ledelsen, og de må ta en beslutning når de har sett dommerens opptreden. Det er som når jeg skal håndtere en spiller. Hvis en spiller gjør en feil, så setter du ham på benken." Ehm, javel? Bwahaha. Hva med Lucas og Kuyt? De får lov til å spille hver eneste jævla kamp, selv om de spiller så dårlig at verden aldri har sett maken. Mens Babel for eksempel. Han blir ikke med på benken en gang han. Degen og Aurelio spiller foran Babel, det sier det meste synes jeg. Latterlig. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Bare mer styr med Babel. Stakk fra treningsfeltet, har fått bot og greier. Burde bli solgt fort som svint, ender opp med bosman-overgang til slutt. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Jeg vet ikke om dette har vært kjent over lengre tid, men dere er altså i ferd med å hente inn Kenwyne Jones på lån. Akkurat det tror jeg kan være en ganske smart signering av Rafa. En sterk og rask spiss som har vist målteft i Premier League. Overrasket over at Sunderland lar ham gå, men det er kanskje en konflikt som jeg ikke vet om. EDIT: Kan selvsagt være en dårlig kilde. Sunderland har vel i alle fall avslått et tidligere låneforslag som involverte Babel. Endret 18. januar 2010 av GBD Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 I alle dager. De lar han gå på lån. Det var merksnodig av Sunderland. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Avkreftet nå. Steve Bruce kommer aldri til å hjelpe Liverpool. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Mye rykter og uroligheter i klubben nå. Ser at Luca Toni skorte 2 mål for Roma i går... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Toni gikk jo nettopp TIL Roma(lån), så han blir nok ikke kjøpt i dette vinduet. Og det er just nu Liverpool trenger å hente inn en spiss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå