ErlendRU Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Fikk ikke sett kampen, hvordan spilte Maxi? Så han knapt da han spilte 13 minutter. Men han virket frisk i hvertfall. Han ser heller frem i banen etter pasningsalternativer enn tilbake, og er kvikk i beina selv om han ikke er det raskeste. Forventer at han starter mot Tottenham. Da tror jeg du blir skuffa. Den plassen er Degen sin. Pure class all the way. Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ingen svette, ingen blod. En trist klubb- Benitez & co. Ingen varme, ingen sol. Ut av cupen røk Liverpool. Så kjedelig fotball at man trenger en blund, Liverpool FC har gått på grunn. Vi heiser våre flagg og hever våre glass. Mens vi ler av en klubb som går rett i dass! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Da tror jeg du blir skuffa. Den plassen er Degen sin. Pure class all the way. Je. Glemte helt at vi hadde slik klasse i stallen vår. Nei, jeg ser ikke på Degen som en fotballspiller. Ser på ham som et jævla kjapt avisbud Rafa har fått fingrene i. Til han over: Har du tenkt å poste det der i alle trådene her på forumet? Lurte på om jeg skulle be dra til helvete, men når jeg gikk innom profilen din får å sjekke hva for en type du er, så så jeg at du var aktiv i emnet. "Hvorfor er det ulovlig å ha sex med sin egen søster" eller noe og da tenkte jeg at jeg lar deg være. Have phun posting shit. Endret 16. januar 2010 av Jefecito Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Etter Man City sitt tap mot Everton er vi iallefall ett poeng nærmere 4. plassen enn før helgen. Noe må man jo glede seg over... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Skadefryd er en fin bil. Enig Jotun. IQ omtrent som avtaren vil jeg tro. Gud hvor kjedelig det hadde vert å være Liverpool supporter i det lange løp uten United og Chelsea. Jada, vi ønsker dem lukt åt helvete til vanlig, men det er da i det kort tenkte sinn. Stort mer enn kort tenkt 4 innlegg over, blir det ganske enkelt ikke. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Gleder meg bare til vi knuser Spurs. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Kun seier over Chelskis slår den. Hater virkelig Spurs for tiden. United rivalismen sier du? Ren formalitet om dagen. "Spillerne må ta skylden Emiliano Insua mener spillerne må ta skylden for de svake resultatene, ikke manager Rafael Benítez" Ikke langt unna det jeg har hevdet er viktig grunn til at vi har sviktet så lang. Jeg har følt meg rimelig alene om dette, godt å få støtte fra litt uventet hold. Eaven Carra har jo sagt at en stor del av ansvaret ligger på spillerene. Endret 17. januar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Noen videre forklaring komt på hvorfor maxi, aqui, riera osv var benket i fordel for forsvarsspillere? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Har du virkelig ikke gitt opp i å finne logikken i det Benitez av og til gjør? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Henviser til mitt spørsmål direkte til ZU i Rafa tråden. (Han og Termo er de eneste jeg akter å diskutere dette for meg delikate spørsmålet direkte med) Deres(Alle uten om de 2 overnevnte) evige gnål har gjort selv meg i tvil, det er tungt for meg å innrømme. Laget i dag er et mysterium,jeg får lyst å rive ut hår. Så som dere vet så jeg ikke kampen, jeg kan kun henvise til at Rafa og Sammy vet mer om dette laget og spillerene enn oss. Til tross for dette, bet vi ikke fra oss?, kjempet vi ikke? You tell me, dere så kampen. Hewitt? Hvorfor åpne en tuborg 06:25 søndagsmorgen? Because i can! Livet er mer enn fotball Endret 17. januar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) (Han og Termo er de eneste jeg akter å diskutere dette for meg delikate spørsmålet direkte med) Kort svar btw siden det er så sent. Vi kjempet men bet ikke fra oss. Helt utrolig dårlig i angrep, Kyrgi og Reina(seff) redda oss bakover. Egentlig vanlig prosedyre(ikke kyrre da) for i år. Endret 17. januar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Noen spess grunn til at Kyrre strålte? Det er jo veldig gledelig da. Vi er automatisk svekket forover med laget som ble stilt, er jo nesten ikke en kjeft som kan starte et angrep. Hey, vi sliter med å starte angrep på "folkevis" med topp 11`veren. Skjedde egentlig på baklengsmålet? Takker for selskapet alle sammen, skal finne bingen snart. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 HEhe, ja han vart heldigvis aldri utfordret på bakken, og i luftrommet var han temmelig overlegen. Ikke Hyypia class men det kan ikke vi forvente, knis. Jeg har fortrengt målet allerede, husker faen ikke en dritt om hva som skjedde da faktisk. Awesome. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Kult. Hyypia, kunne vi ikke gitt ham 2 stakkars år, herremin skaper altså. Ååå, det var en sint smileey der, så ikke den smågal, jeg og du skal knive, det er en del av gamet Altså, jeg venter på de 2 sin utredning, jeg vet alt om deres, har det langt opp i halsen Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Kos!! 100spenn på at Termo vil beholde Rafa 10 år til, har ikke baller til å kritisere noe stakkaren Endret 17. januar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Kritiserer ikke mye jeg heller da, men jeg hadde vert hårløs hadde jeg gjort alvor av diverse selvdestruktive trussler oppigjennom Bingen ja NAtti! Endret 17. januar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 NattaNatta Må holde meg våken skal jeg klare å sovne inn i morgen jeg så kanskje jeg kan klare å være våken på skole for engangs skyld. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Skjer med Benitez? Går det rundt i hodet hans nå? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det siste hadde ikke overrasket meg noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå