Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nok et mål i mot fra corner da. Yippi!

God kamp av The Greek da,er slike kamper han ble hentet for.

Liverpool MÅ vinne mot Tottenham neste kamp, samt City,Tottenham,Villa,Arsenal,United ønskes å tape poeng denne runden.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det verste i dag var at vi ikke var totalt ubrukelige. Vi kjempet hardt, vi fikk et mål, og jeg trodde faktisk vi skulle ta 3 poeng. Problemet ligger på topp. N'gog viser i dag at han ikke er god nok (enda) til å vikariere for Torres. I dag sutret han, vant ekstremt få dueller og hadde noen første-touch som han må ha lært fra Kuyt. Han sullet ballen så mye ut til kast at det er horribelt. Men jeg ante meg jo at det ville bli slik, etter at vi mistet både Torres og Gerrard til skader. Blir nok noen tunge uker foran oss nå om vi ikke får inn en spiss.

Lenke til kommentar
Det verste i dag var at vi ikke var totalt ubrukelige. Vi kjempet hardt, vi fikk et mål, og jeg trodde faktisk vi skulle ta 3 poeng. Problemet ligger på topp. N'gog viser i dag at han ikke er god nok (enda) til å vikariere for Torres. I dag sutret han, vant ekstremt få dueller og hadde noen første-touch som han må ha lært fra Kuyt. Han sullet ballen så mye ut til kast at det er horribelt. Men jeg ante meg jo at det ville bli slik, etter at vi mistet både Torres og Gerrard til skader. Blir nok noen tunge uker foran oss nå om vi ikke får inn en spiss.

Vi spilte da mot Stoke, som har minst avslutninger på mål i PL. Så før start så var del vel klart at det ikke var for mye å gjøre helst bakerst. Vi spiller på lotto offansivt, ingen tanke bak noe. Vi spiller oss fast gang på gang på siden, og spillerene beveger seg altfor lite uten ball. Dagens kamp var intet annet enn tragisk og dønn kjedelig.

Lenke til kommentar

Aaaargh, frustrasjon. Hva faen er det Benitez tenker med som stiller et 6-2-2-lag i dag? Eller, som en kompis av meg som er Toon-supporter sa "Det ser ut som dere spiller i flat tier". (om han mente å stille 3-5-2 eller 4-4-2 vet jeg ikke, men uansett en helt jævlig lagoppstilling å se på)

Elendig disponering av laget i dag. Det ble som jeg fryktet, som jeg har skrevet litt lenger opp i denne tråden, at når Masche kommer tilbake skyver han Aquilani og ikke Lucas ut av laget. Stor kollektiv svikt i dag, gir ikke godkjent til noen spillere der ute. Altfor mye "kick and run" og for lite "pass and move".

Jeg har vært pro Rafa hele tiden, jeg liker fyren, han har til tider vært genial, men i år har han vært altfor feig. Han må tørre og gutse litt, han må sende utpå spillere i sin vante posisjon når han har dette tilgjengelig fremfor å bruke spillere som kanskje fungerer i posisjonen men som har vært lengre i klubben.

Maxi og Aquilani burde startet i dag, Lucas og Degen ELLER Carragher burde vært benket. Av de 18 spillerene som reiste, burde vi spilt Reina, Degen, Carra, Kyrgiakos, Insua, Masche, Aquilani, Maxi, Aurelio, Kuyt, Goggen.

Frustrert av en annen verden nå, så nå går jeg i dusjen og så skal jeg drikke meg skikkelig skikkelig deppefull.

Lenke til kommentar

Ja, vi har tydeligvis forbedret forsvarsspillet på dødball. Men det gikk desverre utover det offensive, kan ikke få i både pose og sekk. Det jeg ikke klarer å fatte er at vi slipper inn mål mot giganten Stoke med 6 forsvarsspillere og 2 defensive midtbanespillere på banen. Den kan vel gå andre veien også, skjønner ikke at vi klarte å score heller. Yeyy.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ja, la oss for all del kjøpe en ex United og ex Everton spiller. :roll:

Skal vi kjøpe Neville også gutter?

PS: en pils har sjelden smakt bedre. Fylla ikveld.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Fikk ikke sett kampen, hvordan spilte Maxi?

Så han knapt da han spilte 13 minutter. Men han virket frisk i hvertfall. Han ser heller frem i banen etter pasningsalternativer enn tilbake, og er kvikk i beina selv om han ikke er det raskeste. Forventer at han starter mot Tottenham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...