Varmo Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Benitez skal ha begynt pressekonferansen i dag med "facts", som i forkant av oppgjøret mot Stoke i fjor, på en humoristisk måte vel og merke. Gleder meg til å se video av pressekonferansen. Man kan si mye og mangt om Benitez, men etter exiten mot Reading synes jeg faktisk han har opptrådt helt upåklagelig. Han har etter det jeg har lest og sett tatt selvkritikk på vegne av seg selv og laget, han har innrømmet at vi har vært langt fra gode nok gjennom hele sesongen. I tillegg synes jeg det virker som han maner til kamp på en annen måte enn før. Dette er selvfølgelig bare min oppfatning av hva jeg leser og ser, men jeg håper laget kan slå til i morgen og endelig overbevise, både for seg selv, Rafa og oss fans, selv uten Gerrard og Torres. Håper også at signeringen av Rodriguez kan vise seg som en viktig og nødvendig vitamininnsprøytning som kan hjelpe oss å berge slutten av denne sesongen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Enig Termo, godt innlegg. Anbefaler forøvrig å se snutten: Pulis backs Rafa, som ligger på E-season for dem som har det. Endret 15. januar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Benitez skal ha begynt pressekonferansen i dag med "facts", som i forkant av oppgjøret mot Stoke i fjor, på en humoristisk måte vel og merke. Gleder meg til å se video av pressekonferansen. Link Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Pinlig når ingen ler da... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Man kan si mye og mangt om Benitez, men etter exiten mot Reading synes jeg faktisk han har opptrådt helt upåklagelig. Han har etter det jeg har lest og sett tatt selvkritikk på vegne av seg selv og laget, han har innrømmet at vi har vært langt fra gode nok gjennom hele sesongen. I tillegg synes jeg det virker som han maner til kamp på en annen måte enn før. Det skulle vel bare mangle? kanskje på tide å slutte å snakke og faktisk gjøre noe fornuftig på treningsfeltet. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Pinlig når ingen ler da... Haha, tenkte det samme. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hadde brølt ut i latter om jeg var journalist i den salen. Bare synet på en presset manager som forsøker å drepe den intense stemninga med en joke og et stramt kor med over-seriøse journalister fikk meg til trekke på smilebåndet. Synd han ikke tok den helt ut og dro inn Sir Alex på en ironisk måte. Benitez får kreds av meg for å fokusere på egne feil fremfor bl.a dommerstanden som Sir Alex liker å gjøre (utad sådan). Selv om mye av det han lirer av seg hører hjemme på et forbanna sirkus. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Benitez sier at Reina har problemer med ryggen, ikke samme problem som holdt ham ute mot Reading. Maxi Rodriguez starter neppe mot Stoke. Rafa avdramatiserer utelatelse av Babel. Blir hard kamp dette. Link Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Tenkte her om dagen at dette fort kan bli en sånn 8-9 midtforsvarspillere i forsvar-kamp. Var det ikke mot Pompey i første kamp i fjor vi hadde en litt snål line up. Blir spennende å se laget. Cavaleri vs Reina, selvsagt er Reina første valget. Men har Cavaleri en grei dag på jobb er jeg ikke så bekymret der, skorter mer andre steder. Dog ser jeg poenget ditt, ikke noe særlig med nok en macthvinner ute, men Masche is back. Og det er virkelig verdt noe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Tenkte her om dagen at dette fort kan bli en sånn 8-9 midtforsvarspillere i forsvar-kamp. Var det ikke mot Pompey i første kamp i fjor vi hadde en litt snål line up. Blir spennende å se laget.Cavaleri vs Reina, selvsagt er Reina første valget. Men har Cavaleri en grei dag på jobb er jeg ikke så bekymret der, skorter mer andre steder. Dog ser jeg poenget ditt, ikke noe særlig med nok en macthvinner ute, men Masche is back. Og det er virkelig verdt noe. Du snakker om 3-5-2? Hvis ja, så var det en ganske merkelig formasjon. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Kan nesten virke som Benitez vil spille 6-2-2. Feige fan! Noen må jo gi fyrn foten bak snart! Når spilte Liverpool en skikkelig bra kamp sist? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Noen som gidder å la meg låne KP kontoen en times tid? Noen må sette skapet på plass, spesielt ovenfor "the big boys" som leker økonomer og som overhode ikke har greie hva de skriver om. Føler sterkt for å drite ut LarsBM aka tidenes idiot. Smågal? Ja, jeg lar meg irritere selv om nettsiden er fullstendig barnehage. PM is the word. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Fyfaen, reina også ute. Latterlig situasjon vi har havnet i. Heldigvis er Cavalierli en veldig god reserve. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Lag B: Reina Carragher Skrtel Kyrgiakos Insua Lucas Mascherano Degen Aurelio Kuyt Ngog Innbyttere B: Subs: Cavalieri, Pacheco, Darby, Spearing, Riera, Rodriguez, Aquilani. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Fyfaen, reina også ute. Latterlig situasjon vi har havnet i. Neppe Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Noen som gidder å la meg låne KP kontoen en times tid? Noen må sette skapet på plass, spesielt ovenfor "the big boys" som leker økonomer og som overhode ikke har greie hva de skriver om. Føler sterkt for å drite ut LarsBM aka tidenes idiot. Smågal? Ja, jeg lar meg irritere selv om nettsiden er fullstendig barnehage. PM is the word. Du kunne gjerne lånt min, men får ikke logget inn selv ser det ut som. Ikke det at jeg noengang har skrevet noe på det forumet heller så vidt jeg kan huske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Gerrard. Torres. N'Gog. Lucas. Hva skjer med mentaliteten i klubben? "Bare kast deg du." Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Du kunne gjerne lånt min, men får ikke logget inn selv ser det ut som. Ikke det at jeg noengang har skrevet noe på det forumet heller så vidt jeg kan huske. Har fått låne, men takk likevel. Føler faktisk med dere. Makan til lite kreativt død fotball skal man lete etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå