Jefe Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Svarte... Han er jo en relativt oppegående fyr. Kanskje fordi det er tidlig på morningen og jeg er trøtt, men jeg lo som faen akkurat her. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Sier ikke nei takk til Guus heller jeg. Men blir nok ikke noe trenerskifte før til sommern. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Nei! Ikke guus! +1. Da håper jeg de heller beholder Rafa. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Nei! Ikke guus! Slapp av, han har sagt at han skal ta en snakk med sin gode venn Roman først Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Si ikke det. Reina kan jo bli skadet. And he is... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hehe, jaja, men er "ganske sikkert" tilbake allerede i morgen så. Men ja, fortsatt litt morsomt at til og med han faktisk ble "skadet". Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Spurte Babel om han visste om Maxi ble med til Stoke for et par timer siden og ikke lenger etterpå skriver han dette på Twitter. Hey people, I got some disappointing news, I'm not travelling 2 Stoke.. The Boss left me out the squad. No explanation. Altså skuffende for oss som gjerne skulle sett Babel i morgen. Tolker dette som om Rafa har tenkt å selge han. Likevel idiotisk da vi får bruk for ham i morgen. Så nå at .no hadde skrevet noe av det samme. Endret 15. januar 2010 av Jefecito Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Så burde han for faen solgt han for £10 til birm eller hvem faen det var. FFFFFFFFFFFFFFFUUUUU Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Du skjønner at Benitez har bestemt seg for en sum på £12M og da går han ikke en pund under. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Idiotisk ja, han hadde vi trengt på benken. Blir vel Aurelio på høyrekant da, tviler på at Riera starter så fort igjen.. Lukter ikke akkurat mål av dette: Kuyt-Maxi-Aurelio N`Gog Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Er dere så sikker på at Maxi starter? Hadde ikke forundret meg om han hadde startet på benken. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Er ikke sikker i det hele tatt, men det hadde vært utvilsomt best imo. Kan hende Rafa starter med dette: Lucas-Masch Kuyt-Aquilani-Aurelio N`Gog edit: Om vi stiller sånn får vi vel se Pacheco kanskje, han er vel faktisk nummer 2 i spisskøen nå. (om Rafa ikke benytter Kuyt.) Endret 15. januar 2010 av Perfecta Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Da må hvertfall Maxi være med når Babel ikke er det. Håper for Babels del at han blir solgt nå altså. Men fatter ikke jeg heller at vi sa nei til £10M for han. Nå blir han sikkert ikke solgt og blir sittende på tribunen til sommern da vi får halve prisen for han. Bra Rafa, bra. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Da blir det vel Lucas i en offensiv kantrolle også? Haha. Elsker den mannan. Syntes litt synd på Babel, det virker som han blir frosset ut. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Maxi er med i troppen ja. Veldig sikker på at vi får se ham i løpet av de 90 minuttene. Forhåpentligvis fra start. Riera skal også være tilbake. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Håper Riera er tilbake så kan vi få redusere spilletiden til Aurelio på kanten. Reina Degen Carra Agger Insua Masche Aqui Kuyt Pacheco Riera Ngog Yes! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Uenig i to ting. Aurelio inn for Insua, og Maxi inn for Pacheco. Sistnevnte vil jeg heller ha på benken og kan komme inn som et friskt pust, når vi vil måtte trenge det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Maxi inn for Kuyt så er jeg enig med meg selv. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Selv om Kuyt har verdens verste førstetouch og klippekort av en annen verden tror jeg han kan bli meget viktig. Det blir en fysisk batalje i morgen formiddag. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Fysisk batalje, huff, best å benke aqui ja..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå