Old Game Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Forøvrig er Kuyt mistenkt i Togo tragedien, da det ble avfyrt over 300 skudd og kunne 3 traff. Treffende! Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hehe, er i gang med kamptråd nå. Regner med å legge den ut i løpet av morgendagen hvis det er ok? Herlig at du tar deg tid til dette! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) @Smågal: Tipper den spanske fleksnes kjører en litt annen variant, med Lucas og Masche sentralt, og Aquilani i rollen bak spissen. For da slipper han å benke elsklingen sin, mens han i samme slengen slipper å få kjeft for å benke Masch. Win-win for han, men crap for laget da vi spiller med Lucas. Kjør på Termo. We love u man. Endret 14. januar 2010 av Jefecito Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hehe, er i gang med kamptråd nå. Regner med å legge den ut i løpet av morgendagen hvis det er ok? Nei, du får ikke gjøre det! Smågal: Du har virkelig levd opp til brukernavnet ditt i det siste. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Tipper den spanske fleksnes kjører en litt annen variant, med Lucas og Masche sentralt, og Aquilani i rollen bak spissen. For da slipper han å benke elsklingen sin, mens han i samme slengen slipper å få kjeft for å benke Masch. Win-win for han, men crap for laget da vi spiller med Lucas. Visst Rodriguez får starte i Kuyts rolle sammen med Aquilani og Babel/Aurelio, bak N`Gog på topp skal ikke jeg klage. Er vel litt risky, men. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Flott det Termo! og her tror vi det samme Jeffy... Smågal: Du har virkelig levd opp til brukernavnet ditt i det siste. how? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Smågal: Du har virkelig levd opp til brukernavnet ditt i det siste. how? At Lucas skal ta over Gerrard-rollen. :!: Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Smågal: Du har virkelig levd opp til brukernavnet ditt i det siste. how? At Lucas skal ta over Gerrard-rollen. :!: Tror det var ironi... Eller var det ironi fra deg også? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Tipper Rafa klarer å presse inn Masche, Lucas OG Aqui samtidig jeg. Med Aurelio og Kuyt på hver sin kant og N'Gog på topp blir det krutt i børsa. Endret 14. januar 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 http://bleacherreport.com/articles/325904-...-of-perspective Hva synes dere om denne artikkelen? Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Maxi skal vel ikke brukes før om 2-3 månder.. Må bli vant til været? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Forøvrig er Kuyt mistenkt i Togo tragedien, da det ble avfyrt over 300 skudd og kunne 3 traff. En ting skal du ha. Man skal ikke kødde med hillsborough eller noe som helst. Men alt annet? Jeg køddet faktisk med Kuyt Du køddet da vitterlig med Togo-tragedien. Enig, du sank langt ned med det innlegget, guttorm. Tragedier er sjeldent morsomt å spøke om, og aldri så kort tid etter at de har funnet sted. Gratulerer med Maxi forresten, flott spiller. Nå håper jeg Babel blomstrer i resterende del av sesongen og ønsker seg vekk til sommeren. Jeg skrev faktisk Togo TRAGEDIEN for å vise at jeg syntes det var en tragedie. Meldingen var tatt utfra en engelsk versjon som går rundt på sms. Dere leser nok bare det dere ønsker å lese, uavhengig av at jeg sier hele intensjonen er å ha det litt gøy med skuddfoten til Kuyt. Om dere skal være så trangsynte så gjerne for meg. Trodde dere kjent meg bedre enn som så. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Forøvrig er Kuyt mistenkt i Togo tragedien, da det ble avfyrt over 300 skudd og kunne 3 traff. En ting skal du ha. Man skal ikke kødde med hillsborough eller noe som helst. Men alt annet? Jeg køddet faktisk med Kuyt Du køddet da vitterlig med Togo-tragedien. Enig, du sank langt ned med det innlegget, guttorm. Tragedier er sjeldent morsomt å spøke om, og aldri så kort tid etter at de har funnet sted. Gratulerer med Maxi forresten, flott spiller. Nå håper jeg Babel blomstrer i resterende del av sesongen og ønsker seg vekk til sommeren. Jeg skrev faktisk Togo TRAGEDIEN for å vise at jeg syntes det var en tragedie. Meldingen var tatt utfra en engelsk versjon som går rundt på sms. Dere leser nok bare det dere ønsker å lese, uavhengig av at jeg sier hele intensjonen er å ha det litt gøy med skuddfoten til Kuyt. Om dere skal være så trangsynte så gjerne for meg. Trodde dere kjent meg bedre enn som så. Så vi kan kødde med Hillsbrough TRAGEDIEN, så lenge vi husker å skrive TRAGEDIEN? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 En harmløs spøk. Jeg for min del syntes den var vittig og treffende (Nei, jeg gir meg ikke.) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg så intensjonen og har sett vitsen, men trodde du skulle holde deg for god for den. Det er et delikat tema, alt kan vanligvis spøkes om i ettertid, men du må jo selv forstå hvordan dette kan tolkes få dager etter tragedien. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 En harmløs spøk. Jeg for min del syntes den var vittig og treffende (Nei, jeg gir meg ikke.) Eg og lo. Har ingen problemer med å le av slike vitser. Har medfølelse med de det gjelder, men man må kunne ha enkel humor om enkle ting. Det eg derimot poengterte var at hadde noen køddet om Hillsborough her inne så hadde Guttorm vært en av de første til å skyte vedkommede i knærne for så å henge han opp etter fleskerævva og spytta på han... Det er liksom forskjell på hva man kan kødde med. If you catch my drift? Ellers: Velkommen hjem guttorm? Var det ikke en varm velkomst Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...b.html?ITO=1490 Gus Hiddink wants us. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Svarte... Han er jo en relativt oppegående fyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå