Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Det pussige er at

-------------Reina--------------

Johnson - Carra - Agger - Insua

-----------Masche--------------

-------Aquilani-----------Riera

Maxi----------Gerrard----------

------------Torres--------------

egentlig er et kjempelag, mens

--------------Cavalieri--------------

Degen--Kelly - Kyrgiakos - Aurelio

---------------Lucas--------------

--------Spearing-------------Babel

Kuyt------------Dalla Valle--------

--------------N'Gog---------------

høres ut som et tøyselag.

Og jeg skrev Lucas i forrige post fordi Masche sliter med skade enda. Regner med han glatt dunker ut Lucas når han er tilbake.

Eeeeeeeeeeeeeller så ryker Aquilani til fordel for Lucas, noe jeg egentlig regner som mer sannsynlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg regner med at Masche er tilbake på Lørdag og at laget kan bli noe sånn som dette:

Reina

Degen-Carra-Agger-Insua

Maxi-Mache-Aquilani-Aurelio

Kuyt-Ngog

Håper dog å se Pacheco.

Slettes ikke noe dumt lag det der, sånn ifht hvilke skader vi har. Degen er so-so, men han imponerte meg litt frem til han ble utvist sist han spilte. Der skylder jeg på dommeren.

Lenke til kommentar

Var en som lo godt da jeg sa jeg håpet på noen raid fra Degen i går, Han lo jo selvsagt med skade marerittet han har vert igjennom osv.

Men sannheten er at per dags dato er ingen mer kjeks en Torres og Gerrard. Det må være noe fundamentalt galt i treningsmønsteret eller lignende.

Degen har sine stunder, nå er vi nesten nødt til å bruke ham enten vi vil eller ikke. Dersom han forbedrer seg med spilletiden er det jo bare å kjøre på.

Edit: Tro det skal bli bra å få inn noen spillere som ikke går å kjenner å den negative følesen som er i laget, eks: Maxi og noen av reservene. Herlig når Pacheco kom inn i debykampen og bare klinte til med en gang. Det er sånt vi trenger nå.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Men sannheten er at per dags dato er ingen mer kjeks en Torres og Gerrard. Det må være noe fundamentalt galt i treningsmønsteret eller lignende.

Vel, såg jo noen treningsbilder for noen dager siden. Ikke rart de får hamstrings osv når de bare har snøballkrig på trening...

Lenke til kommentar
Sesongen her er bare til å le av :(

Le? Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Maken til begredelig sesong. Burde skjønt det når Xabi gikk. Vi får håpe gutta i det minste klarer CL-plass, men selv det ser mørkt ut, med mindre Maxi kommer og herjer med PL, men Rafa tør sikkert ikke bruke ham i frykt for at han skal bli skadet.

Lenke til kommentar

Vel, såg jo noen treningsbilder for noen dager siden. Ikke rart de får hamstrings osv når de bare har snøballkrig på trening...

Snøball kills! Liten tvil om det.

Forøvrig er Kuyt mistenkt i Togo tragedien, da det ble avfyrt over 300 skudd og kunne 3 traff.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Noe mer enn Alonso må det nå være som er grunnen til sesongen...

Enig. Skal man sutre over at man mister en spiller, og skylde hele dritten på det? Meh.

Det at man har vært for evneveike til å finne en erstatter er jo en annen sak. Aquaman har likevel ikke gjort noen dårlig figur.

Jeg tror mye av problemet ligger i at vi ikke har en eneste kantspiller som faktisk kan spille på kanten. Skal fikse en video hvor jeg illustrerer..

Lenke til kommentar

Jeg legger ikke bare Xabi-salget til grunn for at denne sesongen er ødelagt, men mye ligger der. Vi mistet en fantastisk kreativ midtbanespiller, og erstatteren fikk ikke spille før langt ute i oktober/november, i tillegg til at erstatteren ikke er samme spillertype.

Det er også andre årsaker så klart, men jeg går ikke nærmere inn på de nå.

Lenke til kommentar
Veldig enig med Wikipedersen angående kantspiller. Det er et faktum at Arbeloa også er borte, han storspilte i fjor, det er det ingen som snakker om.

Kan ha mye med at vi erstattet Arbeloa med en spiller som storspilte og imponerte fra sesongstart av? Johnson har dabbet av inn mot jul og etter, men var jo knallgod i åpninga...

Lenke til kommentar
Kun fremover på banen Leo. Abreloa var stikk motsatt, og er en helt klart medvirkende årsak til at måla nermest har rent inn bakover i år.

Jojo, jeg ser den, men siden Glen er så offensiv og bidrar bra fremover, så har vi ikke snakket så høyt om det defensive i år. Poenget mitt var at siden Glen faktisk har bidratt veldig bra fremover, så har man kostet det defensive litt under teppet, men det har kommet mer og mer frem i lyset i det siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...