Blekk. Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Benayoun ute 1 en mnd. Guud Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Greit det da perfecta. Så slipper dere han fremover Den der har Ray Charles nettet, Yossi!! FOR FUCK SAKE! Jævla rusa jøde, driter seg ut i dag. Benayoun din fjott. CHIP DEN! Hva i helvete prøvde benayoun på uansett? Tåpe. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Da øker vel sjansene for at Maxi går rett inn på laget ganske sterkt. Men da får vel Kuyt lov til å fortsette. Håper egentlig på Babel og Maxi på hver sin kant om sistnevnte blir klar mot Stoke. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Skade på Torres&Gerrard(SJOKK) Også var det igang igjen! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Torres må gjennomgå en meniskoperasjon, og er ute i seks uker. Gerrard ute i to uker med en hamstringstrekk. Benayoun ute i 3-4 uker etter å ha brukket et ribbein. Holy moly. Gleder meg til Stoke-kampen nå... Tidligkamp også. Nice. Endret 14. januar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Flotte greier. Nå blir alt så mye bedre. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Festlig. Der var ca all kreativ kraft ute. Blir vel Kuyt som spiss fremover da, siden vi plutselig har ny høyreving. Ser for meg Lucas - Aquilani Maxi - Gerrard - Babel Kuyt LUKTER ikke akkurat mål av den offensive 6'eren der... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Døde litt inni meg nå etter jeg leste Torres er ute i 6 uker (takk Tc). Tror vi ikke greier CL plass en gang, hvis Torres skal gå skadet resten av året. Gledet meg veldig til Stoke-kampen, og nå gruer jeg meg. Krysser fingrene om at Maxi blir klar. Hiv vekk Lucas og sett inn Masche. Han er vel klar til kamp igjen nå. Endret 14. januar 2010 av Jefecito Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hiv vekk Lucas? Aldri om det skjer så lenge Rafa er trener. Kanskje det skjer dersom Lucas prøver seg på dama til Rafa, men ellers blir nok ikke Lucas henvist til benken så fort. :!: Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Selv Rafa må skjønne at Masche/Aquilani er en bedre kombinasjon enn Lucas/Aquilani. Planen til Benitez var vel at Masche og Aquilani skulle danne midtbanen sammen og Lucas skulle være i backup. Om han kommer til å benke Masche resten av året og bruke Lucas i stedenfor er vi mer fucked enn vi har vært så langt denne sesongen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Det er jo delvis Lucas som har ødelagt hele sesongen spør du meg. Vi kvitter oss med Alonso, kjøper en skadet italiener som erstatning, men en enda dårligere må spille i mellomtiden, Lucas. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Akkurat det der tolker jeg mer som Rafa sin feil som kjøper en skadet Italiener, og forventer at Lucas skal fylle skoene til en spiller av Alonso sitt kaliber. Så vidt jeg vet, så var det fordi Rafa behandlet Xabi som dritt at han forlot oss i det hele. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Han var uansett under kontrakt og kunne ikke bare "forlate" oss.. Sagt det før og sier det igjen, Alonso-salget er kanskje den største tabben han har gjort. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Hvem skal spille sentral midbane nå da? Gå for 4-4-2 antagelig. Har en stygg mistanke om at Babel og Ngog ikke kan sammerbeide. Blir et spennende lag på lørdag, gylden muliget for reservene å prøve seg vil jeg si. Skal tro om Maxi er klar til Lørdag?. Hvor tar du benking av Masche fra Jefe? "sviket" til Barry var heller ikke prima vare folkens. Endret 14. januar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Kuyt - Masch - Aquilani - Babel Maxi N`Gog Håper på noe sånt. Har vel ikke så mange andre valg uansett. Bare ikke Kuyt spiller alene spiss. Endret 14. januar 2010 av Perfecta Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hvor tar du benking av Masche fra Jefe? Var vel fyren med gorilla-avataren som ville ha Lucas fra start. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hvor tar du benking av Masche fra Jefe? Var vel fyren med gorilla-avataren som ville ha Lucas fra start. Å trodde det var Rio jeg, på avtaren altså. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hvor tar du benking av Masche fra Jefe? Var vel fyren med gorilla-avataren som ville ha Lucas fra start. Å trodde det var Rio jeg, på avtaren altså. Babel? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hvor tar du benking av Masche fra Jefe? Var vel fyren med gorilla-avataren som ville ha Lucas fra start. Å trodde det var Rio jeg, på avtaren altså. Babel? Nei den faktiske Rio, men eg tog an. Ligner litt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå