Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Torres må gjennomgå en meniskoperasjon, og er ute i seks uker. Gerrard ute i to uker med en hamstringstrekk. Benayoun ute i 3-4 uker etter å ha brukket et ribbein.

Holy moly.

Gleder meg til Stoke-kampen nå... Tidligkamp også. Nice.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Døde litt inni meg nå etter jeg leste Torres er ute i 6 uker (takk Tc). Tror vi ikke greier CL plass en gang, hvis Torres skal gå skadet resten av året. Gledet meg veldig til Stoke-kampen, og nå gruer jeg meg. Krysser fingrene om at Maxi blir klar.

Hiv vekk Lucas og sett inn Masche. Han er vel klar til kamp igjen nå.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Selv Rafa må skjønne at Masche/Aquilani er en bedre kombinasjon enn Lucas/Aquilani. Planen til Benitez var vel at Masche og Aquilani skulle danne midtbanen sammen og Lucas skulle være i backup. Om han kommer til å benke Masche resten av året og bruke Lucas i stedenfor er vi mer fucked enn vi har vært så langt denne sesongen.

Lenke til kommentar

Akkurat det der tolker jeg mer som Rafa sin feil som kjøper en skadet Italiener, og forventer at Lucas skal fylle skoene til en spiller av Alonso sitt kaliber. Så vidt jeg vet, så var det fordi Rafa behandlet Xabi som dritt at han forlot oss i det hele.

Lenke til kommentar

Hvem skal spille sentral midbane nå da? Gå for 4-4-2 antagelig. Har en stygg mistanke om at Babel og Ngog ikke kan sammerbeide.

Blir et spennende lag på lørdag, gylden muliget for reservene å prøve seg vil jeg si. Skal tro om Maxi er klar til Lørdag?.

Hvor tar du benking av Masche fra Jefe?

"sviket" til Barry var heller ikke prima vare folkens.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...