Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Leo_khenir. Signaturen min provoserte deg altså, flott. Det er også helt herlig hvor mye du kan lese ut av en signatur med basis i rivalisering (som stort sett er fundamentet for god supporterkultur). Om du ikke tåler rivalisering så vil jeg ikke diskutere med deg heller, så det er vinn/vinn.

Provosert? Nei. Jeg synes bare det er trist at du velger å bruke plass på å hetse et annet lag fremfor å hylle eget lag. Dette går ikke på at jeg ikke tåler rivalisering, for det vil jeg si at jeg absolutt gjør, og holder gjerne saklige diskusjoner med fans av andre lag (har f.eks noen artige og saklige diskusjoner med en Everton-supporter på jobb) - men at du føler at det er viktigere å rakke ned på Liverpool enn å fremheve eget lag, DET synes jeg blir feil.

Mulig det er noe galt med meg, men jeg ser rett og slett ikke gleden av å lage meg en signatur som skal a) rakke ned på en rival og b) skal provosere fans av rivalen (noe jeg antar er en del av poenget slik du åpner svaret ditt).

Det er i det hele tatt svært lett å oppdage hvem som kun skal provosere og hvem som vil holde en saklig diskusjon. Klart, jeg nevner så klart herlige seiere/sure tap og stikker der jeg vet det gjør vondt (Tap mot Leeds i FA-cupen, anyone?), men jeg lager ikke signaturen "Scums - Leeds 0-1 03.01.10 HAHAHAHAHA" for det om.

Sånn, da hadde jeg brukt litt verdifull tid som jeg sikkert kunne brukt til noe mye bedre (f.eks jobb), menmen.

Lenke til kommentar

Jeg ser også med forventning frem til kampene fremover. Ser at vi bruker den første tråden som kamptråd mot Reading, og det er helt greit også i mine øyne. Kan også godt ta på meg å lage kamtråd for Stoke-kampen i løpet av torsdag eller fredag hvis det er ønskelig :)

Lenke til kommentar

Så vidt jeg kjenner til har han ikke spilt for reservene denne sessongen, han har vert ute siden august.

Stiller meg i rekken, hattrick i en omgang etter en så lang skadeperioder er imponerende.

Morrsomt oss som mener det spirer litt i ungdomsavdelingene, til tross for hva en del andre her inne pjatter om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...