Svantekiller Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Heldigvis ser man kop på kampdag og da er det IKKE stygt da er det et fryd for øyet Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Dirk Kuyts far døde i går Dirk Kuyts far gikk bort i går, etter at han tapte kampen mot kreften. Kuyts far var fisker i hans fødeby Katwijk aan Zee. Kondolerer... Angående nye Anfield, så liker jeg alt borsett fra den rutete The Kop. Bedre å ha alt i rødt, men ellers liker jeg ideen om et mer moderne stadion, med lik form... Annderledes, men sikkelig kult. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Det må da være noe feil med liverpool.no? Jeg kommer fortsatt ikke inn. Hvorfor kommer noen inn og andre ikke?? Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det må da være noe feil med liverpool.no? Jeg kommer fortsatt ikke inn. Hvorfor kommer noen inn og andre ikke?? 8978808[/snapback] Kommer ikke inn jeg heller.. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det må da være noe feil med liverpool.no? Jeg kommer fortsatt ikke inn. Hvorfor kommer noen inn og andre ikke?? 8978808[/snapback] Kommer ikke inn jeg heller.. 8979395[/snapback] Fungerer feiende flott her. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Dem driver jo med dette serverbyttet, ser ikke ut til at det har gått helt veien foreløbig. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Malouda velger Chelsea? Saken for de som sliter med liverpool.no: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Malouda velger Chelsea? Den Liverpool-linkede venstrevingen Florent Malouda ser ut til å foretrekke Chelsea i søken etter ny arbeidsgiver. Den franske landslagsspilleren har fortalt ledelsen i Lyon at han ønsker å komme seg videre i karrieren, ved å forlate klubben. Liverpool og Arsenal er blant klubbene som har blitt linket til spilleren, men nå virker det som om Jose Mourinhos Chelsea er neste stoppested for kantspilleren. - Chelsea er klubben jeg helst ønsker meg til. Det er jeg fast bestemt på, sa Malouda til Progres. - Jeg har allerede snakket med Mourinho om det, i motsetning til Liverpool, der det bare har vært prat og spekulasjoner. - Jeg liker fortgang i slike forhandliger. Med Eric Abidal på vei til den spanske storklubben Barcelona, er Malouda nå lei av å være i Frankrike. - Å forlate Lyon er for øyeblikket mitt ønske, og både klubbdirektøren og resten av de ansatte i klubben vet det. Eric har gått til Barcelona, og forhåpentligvis er det nå min tur, avslutter en Malouda som tydeligvis er hissig på en overgang. Hva skjer nå? Bare Torres og ingen ny ving + Garcia ut? Dette er altfor komplisert for meg... Endret 1. juli 2007 av SasaB Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hvis ikke han har lyst til å komme så er det jo betydningsløst å jage etter ham. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ka skjer med Mascherano nå egentlig? Har lest ryter om at han kan være på vei til Man City. Håper ikke det stemmer.. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Er jo relativt godt bemannet på sentral midt uansett, men håper Mascherano blir. Han er jo aldeles strålende. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Er Liverpools egen feil at Malouda ikke vil hit. Som han sa, så er det den klubben som viser mest interesse en vil gå til. Kan ikke tro at han hadde noen favoritt i England uansett, så da er det logisk at han ender opp der han ble ønsket. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Er jo relativt godt bemannet på sentral midt uansett, men håper Mascherano blir. Han er jo aldeles strålende. 8980566[/snapback] Jepp, Rafa har et luksusproblem der rett og slett. Vi har nok Englands beste sentrale midtbane, Tre godt etablerte spillere og to store talenter. Jeg har stor tro på Lucas Leiva, kan nok overta etter Stevie han... Og så trenger vi to nye vinger, så har vi Englands beste midbane. Og Torres sammen med Kuyt kan bli bra. Og to nye backer så er vi virkelig store... Penger har vi, så da er det bare å sette i gang med tiden som kommer. Får bare håpe Torres kommer, nå er det opp til ham... Lenke til kommentar
Swome Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Syns vi har litt for mange sentrale midtbanespillere. Alle kan jo ikke få spille like mye, så da kan de ble misfornøyde. Problemet er at de er så gode alle sammen at de er vanskelige å kvitte seg med, men Mascherano er i hvertfall ikke den første jeg vil gi slipp på. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Er jo relativt godt bemannet på sentral midt uansett, men håper Mascherano blir. Han er jo aldeles strålende. 8980566[/snapback] Jepp, Rafa har et luksusproblem der rett og slett. Vi har nok Englands beste sentrale midtbane 8981208[/snapback] Haha! Jeg sier Carrick, Scholes og Hargreaves, eventuelt Ballack, Lampard og Makelele/Essien. Å dere trenger "bare" vinger for beste midtbane? Synd Ronaldo, Giggs og Nani ikke er til salgs da. Men dere får kanskje Robben? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Så du mener vår sentrale midtbane ikke er i nærheten av de du nevnte? Greit, vi ligger endel etter om vi tar hele midtbanen under lupen.. Endret 1. juli 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hehe. Gerrard, Alonso og Sissoko/Mascherano tar de to sentrale midtbanene any day any way. Vi trenger vinger ja, er vel det som er den største svakheten vår nå. Men Ronaldo, Giggs, Nani og Robben er relativt uinteressante. Vi vil jo ikke ha spillere som spiller for slike lag. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Men dere får kanskje Robben? 8981661[/snapback] Sorry, Robben har signert ny kontrakt med Chelsea. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Så du mener vår sentrale midtbane ikke er i nærheten av de du nevnte? greit, i ligger endel etter om vi tar hele midtbanen under lupen 8981696[/snapback] Har jeg aldri sagt, men dere er en god nr 3. Å den sentrale midtbanen til Liverpool kan jo heller ikke akkurat kalles fast, med Gerrard på frekvente besøk på høyrekanten. Og en Alonso jeg så svakhetstegn hos forrgie sesong, samtidig en Sissoko som har en enorm verste-beste differanse. @Hewitt, så søt når du lyver for deg selv Endret 1. juli 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hehe, aldri sakt at du har sakt heller. Men er enig i det du sier. Tror vi hadde fått større utbytte av de om vi hadde kjørt to av de rimelig fast Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Vanskelig å rangere den sentrale midtbanen til de største lagene, blir egentlig litt teit. Jeg mener Liverpool sin sentrale midtbane er helt på høyde med de andre. Så har vi Kewell som spiller jævlig bra bare han greier og holde seg skadefri, og Pennant som viste litt på slutten av sesongen. All over er nok ikke hele midtbanen under ett den beste, men den sentrale er like god som på United og Chelsea sin. Edit: Kjøp Mancini og Quaresma i tillegg til Torres, så er jeg mer enn fornøyd. Endret 1. juli 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå