Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

formspilleren Bønna har et laveste nivå som er fryktelig, melder seg helt ut av kamper. I toppform er han mer enn god nok for Liverpool, men det er dessverre for Liverpool bare i enkeltkamper. Men en habil spiller, selv om jeg vil ikke regne han som noe mer enn squadplayer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nettopp det som gjør at Yossi er en matchvinner, mye mer uforutsigbar enn Riera. Enig i at han varierer som få, Hyrlen, men slik er det jo med en god del kreative spillere, synes forresten Bønna har løftet nivået sitt fra tidligere. I fjor hadde han en sterk sesong, og har vært blant årets beste.

Lenke til kommentar

Breddeholdere og kantspillere har vært fraværende i år ja. Skal bli spennende å se hva Maxi kan tilføre oss, regner med han blir backup for Kuyt og dermed får minimalt spilletid men..

Benayoun var veldig positiv siste halvdel av siste sesong, før det var han en jo-jo av dimensjoner. Det har dog vist seg at han kan holde seg mer stabil en før, uten at han har vært særlig god i år(til nå). Men vi skriker etter en ny venstreVING. Riera er høyst middelmådig og er ikke Liverpool-materiale. Men i total mangel på penger får vi ta av det vi har, og Benayoun er et klart førstevalg i mine øyner på v-flanken. Aurelio burde bli bannlyst fra å spille der, å må finne seg i å være 2.valg på backen.

Lenke til kommentar
Setter noen av dere virkelig Riera over Benayoun? "Verdens beste jøde" (som jeg så fint har lært av Danielzu) er jo en langt bedre spiller enn Albert, langt fra en squadspiller i mine øyne og blant de i stallen som faktisk holder et høyt nok nivå for Liverpool.

Enig med deg ang. Benayoun, langt bedre en Riera å langt fra en squad player

Lenke til kommentar

OM nå Maxi Rodriguez kommer, bør han bli opplagt førstevalg på høyrevingen, og høyrebacken er uomstridt Johnson sin (når denne er skadefri). Venstreback bør være Insua, som dog er noe upolert enda, men som med riktig backing (heh heh) kan bli en skikkelig klassespiller. Venstrevingen står mellom Riera og Benayoun, og per nå så er Benayoun et hode foran Riera.

Om vi nå ikke får Maxi Rodriguez, så bør Benayoun ta høyreflanken og Riera venstre inntil høyreving er på plass...

Det er nå min mening om kantene.

Lenke til kommentar
Liverpool Daily Post. http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=22866&zone=1

Tror ikke .no lyger egentlig.

Det gjør ikke jeg heller, de er vanligvis godt informert der nede :p Kilden deres er heller ikke blant de jeg vanligvis mistror. Joda, jeg tror nok Dossena har signert, det var litt "glimt i øyet" over den "tror ikke på det før lfc.tv sier det", men det er jo først da det blir offisielt.

Lenke til kommentar

Tror troppen har sunt av å få minst en spiller inn. Sikter spesielt til Kuyt som har vært fryktelig til tider denne sesongen. Førstetouchen hans er et kapittel for seg selv. Tror om Maxi hadde kommet inn så måtte Kuyt prestert bra i hver kamp for å holde plassen sin, og da kan vi få litt konkurranse der igjen. Vi har også en Benayoun som er en god kandidat på den plassen. Vi kan skylde på mange ting denne halvdelen av sesongen og jeg tror konkurranse om plassene er en av dem. Har jo på det meste hatt 14 spillere skadet, og da blir det ikke akkurat mye konkurranse om plassene. Heller ikke nå med nesten skadefri tropp er det så mye konkurranse innad i troppen slik jeg synes at det burde være.

Lenke til kommentar

Jeg mener Gerrard hører hjemme i midten, og ikke på høyrekanten, selv om det er SM og ikke OM. Gerrard er en spiller vi trenger sentralt og som kan overraske og avgjøre kamper alene. En utrolig viktig spiller å ha som en sentral stamme.

Lenke til kommentar

Jeg ville heller hatt en god venstreving, i stedet for Maxi. På høyresiden har vi Johnson som fungerer som en ving og gir oss bredde. Da synes jeg det er ok (ikke ideelt) med Kuyt på samme side som drar litt mer inn.

På venstresiden har vi derimot ikke noe godt alternativ, bortsett fra Riera (en gang i blant) og Bønna som som sagt trekker veldig inn i banen.

Lenke til kommentar

Holder på å lage noen av spillertrådene som står igjen for øyeblikket. Egentlig bare Babel og Kyrgiakos igjen av de som er på førstelaget nå. Men har jo spillere som eks. Kelly, Spearing osv. som kanskje kan bli tatt etterhvert.

Edit: Tok en liten oppdatering i denne tråden også. Kan muligens bli nyttig etterhvert når ting forsvinner bakover i sidene.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...