Jotun Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Så er jo spm om Rafa blir pålagt å selge.... Hvis han selger av fri vilje så er han idiot hvis han ikke kan erstatte spillerne. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg synes Rafa generelt har gjort mye tabber de siste 3 sesongene Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Spillerne blir ikke brukt uansett, og hever høye lønninger. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ja men vi må uansett ha Squad players , skal Rafa å Sammy spille utpå der da? . Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hadde ikke akkurat svekket laget ifht nevnte i et par innlegg over da men. Dossena,Degen,Voronin spiller aldri uansett, unødvendige spillere som hever altfor høye lønninger. Babel blir erstattet av Pacheco på benken som gjør fremgang hele tiden, kommer til å bli god. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Enig med Smågal i at Dossena, Degen og Voronin per dags dato kun hever lønn for å trene på Melwood, og derfor bør ryke ut døra ASAP. Samme gjelder Plessis og Itandje (som vel er erklært persona non grata i Liverpool, men har det altfor behagelig ifht lønn og arbeidsmengde til å ville flytte på seg. Glad kontrakten hans går ut snart). Babel har ikke hatt den "riktige" utviklingen de siste årene, og et bud på £10m bør vi akseptere (uten å mukke). Etter å ha elsket Babel 07/08 og hatet Benayoun samme sesongen, har det vært motsatt de siste årene. Bønna er en god squadplayer å ha, og en backupspiller til høyrebacken bør være på hans nivå. Det kommer en del ungt bakfra, men mangelen på rutine gjør at de ikke er helt der oppe som backupspillere enda, men det bør løse seg etterhvert, så fremt Rafa tør bruke de i kamper. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Å kalle Benayoun en Squad player er litt drøyt han har vært en av Liverpools beste hittil i år , muligens bare Reina å Masherano som har vært bedre Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Å kalle Benayoun en Squad player er litt drøyt han har vært en av Liverpools beste hittil i år , muligens bare Reina å Masherano som har vært bedre Jeg er enig i at han har vært en av våre beste i år, men med skadefri tropp og alle spillere i toppform (... ...) så er Bønna en squad player/backup-spiller. Faktisk. Dog, med tanke på at han er en av få spillere i troppen som faktisk kan være høyreving bør han kanskje være førstevalget der, foran Kuyt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hvem er førstevalg på venstreflanke når alle er skadefrie og i toppform da? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Riera ja. Et av de få "billig ukjent"-kjøpene jeg ikke er misfornøyd med. (sammenlignet med Degen og Dossena). Åhgud. Det slo meg. Broren til Degen er høyreving. NEINEINEINEI. *dytte tanker ut av hodet* Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Riera var vel strengt tatt langt fra ukjent men. Og hvorfor så oppsatt på å selge Plessis som spiller på resrvelaget? Enig i Dossena, Degen og Voronin ut. De har vi absolutt ikke bruk for. Babel håper jeg forsvinner til sommern for hans egen skyld. Men stallen blir altfor tynn nå om vi selger. Men £10M fra Birmingham er ikke et dårlig bud på han det altså. Så spørs om ikke han forsvinner nå. Men da forsvinner jaggu meg pengene også. Faen. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Bør vi ikke vente med å selge Degen til sommeren? Da har vi bare Kelly på høyreback. Fordi det er bare å innse det, Carra på høyreback fungerer ikke... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Har Darby også. Han holder seg hvertfall mer skadefri enn kjeksen Degen. Edit: Ser nå aller helst at vi får inn en erstatter nå men. Endret 7. januar 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Carra som høyreback fungerer ikke nei. Men skal Kelly spille i stedet for Degen nå som Johnson er ute? Tror jeg ville valgt Degen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Stephen Irwin skal også ha gjort det bra på reservelaget(noen som kan bekrefte?), bedre en bla. Darby. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ah, glemte Darby. Det forandrer jo situasjonen, i alle fall siden Degen stort sett er skadet. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Darby er for dårlig. Kelly er mye bedre. Så lenge han er skadefri burde vi bruke han på høyrebacken om vi har Johnson skadet. Irwin er slettes ikke så verst, men jeg tror ikke han vil slå igjennom slik f.eks Insua har gjort. Og slik jeg er sikker på at Pacecho vil gjøre. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=22...mp;parentzone=0 Carragher tror i hvert fall på Darby. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Setter noen av dere virkelig Riera over Benayoun? "Verdens beste jøde" (som jeg så fint har lært av Danielzu) er jo en langt bedre spiller enn Albert, langt fra en squadspiller i mine øyne og blant de i stallen som faktisk holder et høyt nok nivå for Liverpool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå