Jørgen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Haha, det er alltid morsomt å se folk som knapt har opplevd snø før. Craig Johnston var forresten på Ekstrem Lidenskap (som omhandlet fotball i dag, derfor jeg så). Ganske fascinerende historie. Han gikk fra å bli fortalt fra Jack Charlton at han var "The worst footballer he had ever seen" som 15 åring til å bli en legende med målrettet arbeid. Faktisk trente han 6 - 8 timer med ball daglig. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Herlige å morsomme bilder. Alltid kjekt å se spillerene utenfor banen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 De er vel egentlig på en bane her, bare at den er dekket av snø Men skjønner hva du mener, alltid koselig å se sånne bilder. Torres er bare Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Breaking news! Inntektene fra spillersalg i januar vil bli brukt til å dekke gjeld. Rafael Benitez vil ikke få bruke noe av dette på kjøp av nye spillere. Helt utrolig. Yanks the fuck out! Endret 6. januar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Gudbedre. Link til det han over sa i spoiler på liverpool.no Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg lager kamptråd til Tottenham jeg - Så får du fri for en gangs skyld Termo Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ser Patrik Berger har lagt skoene på hylla. Fantastisk spiller på sitt beste, men desverre mye skadet. Hadde noen syke langskudd. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Meldes nå at Johnson er ute til MARS! Aaaaaaaaaaaaakkurat det vi trengte. Edit: Når vil folk ha ut kamptråden? Er mer elller mindre ferdig. Endret 7. januar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det er jo genialt da. Spent på om vi da får inn en ny HB, eller om Rafa mener vi klarer oss med Darby/Degen/Carra. Darby må gjerne få noen sjanser for min del, gjorde seg jo ikke bort forrige gang, men han er da ikke noen fullgod erstatter. Degen blir vel helt sikkert skada i første kamp uansett så. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Vi burde beholdt Finnan eller Arbeloa Endret 7. januar 2010 av ogger Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 "Hurra". Satser på at Rafa henter noe skrap på lån, da. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Darby(mfl. (spearing,plessis osv.)), er ikke noe å satse på da de aldri vil bli noen hit i Liverpool uansett. Degen er nært å bli solgt. For en tabbe-sommer vi hadde. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Er for tåpelig at vi er helt avhengig av at Johnson er skadefri for å kunne ha en skikkelig høyreback. Kelly/Carra/Darby er nødreserver, men pdd ikke gode nok i posisjonen. Finnan/Arbeloa er egentlig for gode til å ha som backup, og Finnan er jo en helt annen backtype enn Johnson igjen. (Johnson har vel scora flere mål enn Finnan allerede?) Dessuten ser jeg ikke noen spiller vi kan hente som er god nok men samtidig fornøyd med å være backup for Johnson, i den prisklassen vi må lete (som er gratis eller på lån). Høyrebacken er i det hele tatt en ganske fortvilet situasjon. Blir fornøyd om vi får Maxi Rodriguez på høyrevingen, slik det spekuleres i nå, for da har vi i grunn en god nok høyrekant SÅ FREMT Johnson er skadefri. I mine øyne er det da høyreback-backup som er Pri 1, og her brenner det virkelig på dass nå. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Prio bør være spiss og noe på venstresiden. Kelly tar høgrebacken om 1 uke fra nå. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kelly får gjøre som han gjorde mot Lyon. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg mener at Pri er Spiss,venstre å høyreving . vi har plenty med brukbare spillere som bekle høyre backen Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kan bare slenge opp kamptråden Smågal. Elsker forøvrig avataren du og Termo har skaffet dere. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Rafa graver sin egen grav,hvis ryktene om 0 penger av salg til transfer er sant er det jo selvmord å selge noen som helst . Vi har alt for tynn tropp fra før . Da bør vi heller beholde Dossena,Degen,Voronin og Babel,et salg av Babel er jeg usikker på uansett. Plessis,Itandje bør også være salgs objekter. Jeg mener Rafa må ta mye av skylda for probleme vi opplever nå uansett . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå