Smågal Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Scoret like mange som rooney,lampard,gabby osv i fjor i ligaen da. Ikke værst det, enda på 12 i ligaen og 15 totalt. Fornøyd med han i fjor, men i år.. Tror faktisk han har en enda dårligere touch i år enn i fjor. Meget god prestasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) 12 mål ble det første sesongen. Som var forventen som første sesong. Aha, dere kjøpte han for en sesong. Å det er derfor han spiller på vingen nå? Løk. Det du quoter nå var ment til Sameboe. Men ikke den giftigste soppen i spisskuffen nei. Men vil anta det er pga høyere nivå i England enn i Nederland. Endret 5. januar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Tror kanskje at Babel er bedre som spiss en ving , han utalt at han vill spille spiss men har knapt nok fått mulighet som spiss . Jeg er usikker på om han bør selges siden vi har en tynn tropp Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 12 mål ble det første sesongen. Som var forventen som første sesong. Aha, dere kjøpte han for en sesong. Å det er derfor han spiller på vingen nå? Løk. Hehe, får du endelig sove godt nå ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 12 mål ble det første sesongen. Som var forventen som første sesong. Aha, dere kjøpte han for en sesong. Å det er derfor han spiller på vingen nå? Løk. Hehe, får du endelig sove godt nå ? Måtte jo følge ditt eksempel. =) Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hva synes folket ang. Babel , selg eller ikke selg? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Selg! Han kommer ingen vei hos oss, mye bedre at vi selger han mens vi enda kan få penger for han... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Er nok best å selge. Vil heller at han skal lykkes i en annen klubb, for han kommer ikke til å gjøre det her. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Fyren er jo så pinglete at han får Ronaldo til å fremstå som Carra. Han gjør det nok bedre i en pingleliga som Serie A. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg mener i utgangspunktet selg , men siden vi har tynn tropp fra før å jeg tviler på rafa sine transfer egenskaper til å skaffe mere spillere så vi får bedere stall så jeg mener vi bør beholde han inntil videre . Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Maxi Rodriguez, compilation. En klassespiller, men jeg aaner ikke hvordan han hadde prestert i PL. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kommer han så blir jeg meget happy. Tror han kunne gjort det bra, og i hvertfall bedre enn våre andre kantspillere. Han scorte jo mot oss i fjor på Anfield bla. Noen som husker scoringen han hadde for Argentina i et VM for ikke så lenge siden. Tar den på brystet før han klinker den i vinkelen fra skrått hold godt utenfor 16. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Mhm, den er på slutten av videoen. Ganske sikker på at han hadde gjort en bedre jobb en Dirk. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Begynner å helle mot ja takk jeg også. Eneste som bekymrer meg er farta, men kan vel ikke akkurat si at Kuyt er noen sprinter heller akkurat. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ahhh den scoringa der er så insane. Han er høyrebeint også right? Uansett fy faen for et skudd. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Sikkert spennende, men høyreflanke? Hvem tror han får noe tillitt der..? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Mascherano Maxi - Xabi - Gerrard - Garcia Torres Hehe, det hadde vært noe. EDIT: Eller, ihvertfall noe bedre. Endret 5. januar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 ... tja, bedre enn midtbanen til United i aff (og da snakker jeg ikke om Leeds) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ja, bedre enn midtbanen som startet mot Leeds. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Liverpool-legenden Craig Johnston er live nå for å svare på spørsmål på tv2.no! Edit: klokken 9 starter nettpraten. Endret 5. januar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå