Ol'H Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg tenkte egentlig mest på de som var forbanna på rafa fordi han ikke hentet han. 2 mål på 14 kamper gjør at mr.owen ligger på delt 97. plass på listen over mål per kamp i PL. Denne plassen deles med notoriske målgjørere som Ryan Giggs, Luca Modric og Mark Noble. (Listen toppes forøvrig av vår egen Torres med N'Gog på en respektabel 18. plass med 4 mål på 10 kamper.) Spar meg. Owen har vært innbytter i hvor mange av de kampene. Det er mulig å analysere litt før man blåser møkk ut. Jeg forsvarer ikke Owen, det eneste jeg liker med han er at han senket City. Han er verd hver krone vi betaler han i lønn etter det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg tenkte egentlig mest på de som var forbanna på rafa fordi han ikke hentet han. 2 mål på 14 kamper gjør at mr.owen ligger på delt 97. plass på listen over mål per kamp i PL. Denne plassen deles med notoriske målgjørere som Ryan Giggs, Luca Modric og Mark Noble. (Listen toppes forøvrig av vår egen Torres med N'Gog på en respektabel 18. plass med 4 mål på 10 kamper.) Og ni av disse kampene har Mr. Owen kun spilt noen minutter i, så den statistikken er helt på trynet. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Haha, ikke ta det så tungt gutter. Jeg gjør bare mitt for å få owen til å se mest mulig ræv ut. Statistikk kan brukes til så mangt Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Smør på flesk. Trenger ikke statistikk for å være overbevist om at Owen er fullstending ubrukelig, om mulig er jeg villig til å si at han er enda verre enn Nani. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Smør på flesk. Trenger ikke statistikk for å være overbevist om at Owen er fullstending ubrukelig, om mulig er jeg villig til å si at han er enda verre enn Nani. <rolig nå kloffsk. SÅÅÅ gærnt er det da vel ikke?? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Voronin burde erstattet ubrukelig i ordboka. Useless (Redirected from Andriy Voronin) Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Har du skrevet et identisk innlegg på kopforum smågal? Det som skrives på det forumet er direkte pinlig og jeg fatter ikke at du vil assosieres med slike kanaler. Jeg skjønner at skadefryden stor og det er helt ok å fråtse i vår fadese, men maken til lavmål skal man lete etter. Leeds hater for øvrig LFC omtrentlig like mye som Man United, men det vet ingen på det historieløse joikabolle-forumet. United omtales som en klubb i store økonomiske vansker, uten historie og som er i ferd med å falle fra hverandre any day. For det første har vi en mye sterkere økonomi enn noe annen klubb i England og sannsynligvis i verden. RM og Barca ekskludert, da jeg ikke kjenner til deres økonomiske ståsted. Med det merkevaret (jf verdi) og den enorme/jevne inntektskilden utenomsportslig, vil United forbli et storlag i all overskuelig fremtid. Ikke at det finnes noen garanti for suksess, men klubben slutter ikke å eksistere som et relativt topplag, som det skrives jevnlig på KP. Historie lar jeg være å nevne noe særlig om, da det vitner om fullstendig mangel innsikt og kunnskap å hevede at United ikke har noen. Vi var det første britiske lag til å vinne europacupen bla. Vi har også hatt langt flere verdensklasse spillere og annerkjente legender enn Liverpool, som faktisk har hatt ganske få. Dritten som skrives om SAF er også forkastelig. Den kan du poste til telletubby vennen din LarsBM. Ellers er jeg enig i at Owen er komplett ubrukelig. Håper han skader seg snart, så slipper jeg å se han i vår vakre drakt igjen. Endret 4. januar 2010 av The Game Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Om du tenker på innlegget litt over her på siden så skulle det stå i quote, bortsett fra første linjen. Var sikker på jeg trykte på quote knappen og limte det der - Anyhow, rappa det siden det var skrevet med et snev av humor... men klubben slutter ikke å eksistere som et relativt topplag, som det skrives jevnlig på KP. Det er sikkert litt vanskeligere å fatte ironien som Man Utd supporter. Men er helt åpenbart at det ikke er skrevet seriøst. Du leser jo på KF mer en meg, så du kjenner vel litt til brukerene og hva de står for. Jeg går utifra at du sikter til 'teletubbien' LarsBM sine innlegg i United tråden hvor han sier united vil havne utenfor topp 4 osv i år. Et av innleggene du reagerer på regner jeg med at det er dette: En herlig ettermiddag for fotball. Og tid for spådommer: Manchester United går sannsynligvis mot sin svakeste sesong siden slutten av 1980-tallet. Den troppen Alex Ferguson disponerer inneværende sesong vil slite med å havne på topp fire i Premier League ved sesongslutt. Champions League-nivået er alt for høyt for Manchester Uniteds nåværende tropp, og laget ryker ut mot AC MIlan. FA-cupen stoppet hjemme mot et altfor sterkt Leeds, som muligens vekket opp lag som Burnley, Wolves, Blackburn, Bolton og Tottenham - lag som alltid legger seg ned før matchstart mot Manchester United. Manchester United vil måtte slåss med Manchester City om fjerdeplassen i år. Chelsea, Arsenal og Liverpool tar de tre første plassene. Og Michael Owen kommer selvfølgelig ikke til VM. For en gangs skyld kommer England til å stille med mannskaper som har visse ambisjoner i et mesterskap. Da er det ikke plass til middelmådige spillere som Michael Owen, Jermaine Jenas, Scott Parker etc. LarsBM Haha, jeg smiler når jeg leser det jeg. Etter lang fartstid på KF kjenner jeg brukerene godt, og jeg kan fortelle både deg og alle andre at dette er langt fra seriøst og han er ikke en av 'kidza' der. Jeg har tross alt bare rundt 100 innlegg all-time på kopforum, og du vet godt at jeg står for veldig få av de. Du assosieres nok mer med KF du en meg Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Hoho, liker at The Game hisser seg opp over å lese på kopforum. Hvorfor i alle dager skulle det som står der interessere deg, eller noen som helst? Har vært inne der og lest ved noen få anledninger og innleggene er så gjennomsyret av skrivefeil at det faktisk svir i øynene og en undres om noen av dem hele tatt klarte å karre seg gjennom ungdomsskolen. Og er dette spesielt for KF? Nei, virker som personene på norske fotballfora er drittunger som bare skriker i kjent "The Game"-stil KJØP ET JÆVLA NYTT LAG., https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...8342&st=260 Endret 4. januar 2010 av kloffsk Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Kjære trollet mitt Det er stor forskjell på hva som skrives i affekt under kamp og i edruelig tilstand, gjerne dagevis etter kamper. Jeg og flere med meg bruker d.no som kanal for å få utløp for frustrasjon og da kommer slike kommentarer når man taper for et leauge one lag. Regner med at til og med du også skjønner at det ikke er en kommentar jeg står for, som veldig mye annet jeg skriver i kampens hete. Jeg bedømmer ikke Kopforum for deres kamptråder, men for den generelle beholdningen siden står for. Hisser meg heller ikke opp, jeg skriver bare i en aggressiv tone. Jeg ble forøvrig overrasket over at du ikke var et primamedlem på siten. Tolk det som du vil. Smågal: Tenker mer generelt på hva han skriver. Som feks at vi kun spiller "kick-and-run" fotball, mens Liverpool består av 11 Ronaldinho'er anno 04. Lucas er bedre enn Fletcher osv. Endret 4. januar 2010 av The Game Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Hihi. Hvorfor bryr du deg om hva han skriver "The Game"? Fotballsupportere jeg møter på pub i Norge er (stort sett) / ofte primitive typer hvis mening er meg fullstendig uinteressant. Endret 4. januar 2010 av kloffsk Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Godt spørsmål. Bryr meg vel egentlig ikke hva han mener, men det småirriterer meg at slik nonsens får stå ubesvart. Det kan farge unge sinn og liker heller dårlig at løgner om United blir spredd, vet du. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Dette er vel det same om begge fora Game. Søppeldynga på forumet united.no heter jo faktisk "Anfield". Gawd jiizez Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Det er sikkert samer på begge fora ja, jeg går utifra at det var det du mente? Gawwd, jiiezez asss. Men nei, det er ikke det samme. På united.no er det innarbeidet normer vedrørende skriv om rivaler og usaklig tull møtes med sanksjoner, både fra brukere og forumpoliti. På KP finnes det ikke noen som helt form for moderering og de saklige brukerne er det langt mellom. Dessuten er United.no åpen for alle supporterslag og det er flere LFC fans av den saklige sort som bidrar til et mer objektivt og nyansert bilde. Når det er sagt, syntes jeg ikke united.no-forumet er allverden det heller. For mange veslevoksene bedrevitere, som skal belære gudoghverman. Men nok om andre fora... Hva er diskusjon uten litt temperament forøvrig? Er mannen under her idolet til kloffsk, eller er det brukeren i egen person? (Hans Bauge er rett å slett tidenes debattant, nuff said) Endret 4. januar 2010 av The Game Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Voronin as himself in his new movie "Chickz lickz dickz". Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Haha, han koser seg ser vi. Vekk med ham ASAP spørr du meg. Hvorfor er han på ferie egentlig? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Haha, han koser seg ser vi. Vekk med ham ASAP spørr du meg. Hvorfor er han på ferie egentlig? Hadde jeg også vært dersom folk hadde kalt meg for ubrukelig. Bedre det der enn å fryse seg ihjel på benken. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hans Bauge er mitt idol, ja. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Dossena muligens til Napoli Håer for gudsskyld dette er sant Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Selg han bare ja. Han har vi ikke noe bruk for overhode. Viktig at vi får inn minst en spiller i vinduet også, men jeg er veldig skeptisk. Hvis vi først får inn en spiller blir det sikkert en søramerikaner vi aldri har hørt om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå