Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Burnley hjemme? Bør være grei skuring det. Men man vet jo aldri nå til dags... :hm:

Men vi må selfølgelig vinne mot Reading først, noe som jeg tror vi klarer hjemme. (men man vet jo aldri nå til dags.....)

Endret av Perfecta
Lenke til kommentar
Så for å være "skikkelig" supporter må man være enig og støtte alt klubben og manageren gjør til enhver tid? :hmm: Jeg synes det er en snodig tolking av det å være fotballsupporter jeg.

Det er ikke det jeg mener. Ha meg unnskyldt om formuleringen var dårlig.

Jeg mener det at jeg ser tendenser til at altfor mange mister interessen for Liverpool som klubb når det er tunge tider. Supportere jeg har sett kamper og diskutert med i åreveis, dropper nå alt som heter Liverpool. Ved spørsmål om hvor man skal se kamp, blir det besvart med en bemerkning om hvor dårlige vi er, og at dette gidder man ikke mer.

Jeg trodde for å være helt ærlige de fleste som holder med denne klubben holdte seg for gode til det. Og ja, alle klubber har medgangssupportere, men jeg trodde ingen fra de harde kjernene ville hoppe i livbåten når skuta var på litt feil kurs.

Jeg syns dette er viktig å ha i bakhodet når man kritiserer både det ene og det andre. En "Liverpool er best, uansett hva du sier"-mentalitet er ikke det jeg etterlyser, men vi er en del av verdens beste supportermiljø, og det siste man trenger nå er fans som retter seg mot klubben og valgene som blir tatt. Selvfølgelig skal man ikke være enig i alle valg og avgjørelser, men man nesten bare stole på at de som sitter ved roret vet hva de gjør. For når alt kommer til alt, så er det de som ser spillerne på treningsfeltet hver dag, og har et langt bedre grunnlag for å ta avgjørelser, enn noen andre.

Det er ingen som er fornøyd med resultater eller spillet i år, men altfor mange synes å rette seg mot klubben, og falle fra som supporter. Sunn skepsis er selvfølgelig helt på sin plass, og denne 'kritikken' er ikke rette mot noe spesielle. Jeg nevner det mer som en generell sak som bør ligge i bakhodet på enhver supporter.

Lenke til kommentar
Pff. Skadefryd, nå må vi glede oss over det vi kan.

Stille rundt owen forresten..... hvor er alle som mente han ville bli en hit? ka-ching!

Ingen har vel direkte sagt at han blir en hit, bare at alt det gode han gjør blir bonus (mtp. at han kom gratis). Avgjørende scoring mot City, hat-trick mot Wolfsburg og en avgjørende assist mot Bolton. Et par gode kamper i LC også. :)

Lenke til kommentar

Jeg tenkte egentlig mest på de som var forbanna på rafa fordi han ikke hentet han.

" 2 mål på 14 kamper gjør at mr.owen ligger på delt 97. plass på listen over mål per kamp i PL.

Denne plassen deles med notoriske målgjørere som Ryan Giggs, Luca Modric og Mark Noble.

(Listen toppes forøvrig av vår egen Torres med N'Gog på en respektabel 18. plass med 4 mål på 10 kamper.) "

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...