Winydancer Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Tiårets LFC lag er kåret: ----Reina---- Finnan-Carragher-Hyypia-Riise Garcia-Gerrard-Alonso-Berger ---Torres--Fowler--- Kan ikke si jeg er særlig uenig. Tross at Alonso er en av mine all-time favoritter så stiller jeg spørsmål til han vs Hamann. Uansett et flott lag. Hyypia må være den beste midtstopperen vi har sett i klubben på mangfoldige år. Savn! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nyttår til alle medsupportere. Håper 2010 kan bringe mer selvtillit i laget, og at vi kan reise oss opp til toppen igjen. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Tiårets LFC lag er kåret: ----Reina---- Finnan-Carragher-Hyypia-Riise Garcia-Gerrard-Alonso-Berger ---Torres--Fowler--- Kan ikke si jeg er særlig uenig. Vanskelig. Lurer på hvor nært spillere som Murphy, Owen, Hamann og Kewell bla. var. Kewell burde vel vært langt unna. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 At Torres er den beste spissen som har vært i klubben er det vel liten tvil om. Toppspillere på 80-tallet er ikke mer enn middels gode nå. Rart det der. Man blir litt dårligere med åra. Veldig enig i laget! Savner Luis! Godt nytt år! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Benytter igjen anledningen til å ønske alle med supportere (og andre) et riktig godt nyttår! Skål osv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nytt år, folkens. Måtte det nye året bli like god som sesongen så langt. Dere er tross alt favoritter til å vinne selveste Europa League. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Du glemmer Juventus, Latias, men godt nyttår til dere allikevel Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Du glemmer Juventus, Latias, men godt nyttår til dere allikevel Jeg glemmer mange, men det var folk her som selv sa de var favoritter til å vinne den, så nå får de jammen meg vise seg frem. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ah gawd. Burde vært drita full akkurat nå. I stedet for sitter jeg med kyssesyken. Vel, godt nyttår. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nyttår shitheads!! Måtte klubben deres råtne i Leeds sin divisjom! :!: Neida, livet hadde vært kjedelig uten så gode tapere som mange her inne er. Sku likt å se united supporterne i deres situasjon. Hadde blitt mange selvmord tror eg. Synest forøvrig det er gøyere å vinne PL når Liverpool også spiller fotball! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nyttår Liverpool-folk. Måtte 2010 være et godt år for begge leire, men selvsagt bedre hos oss. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg forventer flere innlegg her | v https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1187989 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Du kan ikke forvente flere innlegg der, for jeg kommer ikke til å poste. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Fru Gerrard rister løs Se videoen som er linket i artikkelen :!: Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Har guttorm fått seg kvinnfolk eller noe? Han mangler her så vi kan få en som forsvarer rafa og lucas til det ytterste så vi faktisk kan få diskusjon her. jeez Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Han er på jobb i nordsjøen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Dere har da tilgang til nett og pc der? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Tror ConocoPhilips har sperret en haug med sider, bla. Diskusjon.no og facebook osv. Latterlig etter min mening, men amerikanerne er litt spesielle. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Mener han har sagt at han ikke kommer inn her når han er ute tidligere ja. Holder på å lage kamptråd nå forresten, bør være klar innen 10 min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå