Jotun Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Endelig får VI et sent mål som avgjør. :!: Good one! Elske god selvironi! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Endelig får VI et sent mål som avgjør. :!: Good one! Elske god selvironi! ? Har du sett like lite fotball iår som denne uttalelsen tilsier? Eller leker du dum? Endret 30. desember 2009 av Winydancer Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Eg snakker aldri om kun 18 kamper. Hva er vitsen med å nulle ut hver sesong? Liverpool er et lag som avgjør sent i kamper. Som de fleste andre topplagene. Så nei, har ikke sett lite kamper (du er flink til å komme med sånn patetisk hersketeknikk) og nei, eg leker heller ikke dum (om eg er det i dine øyne skal du selv få avgjøre, men eg har relativt klare beviser for at eg hvertfall ikke mangler intelligens)(fortsatt patetisk hersketeknikk). Du tok faktisk dobbelt feil? Impressive. Er du så dum som du nå gav uttrykk for? (Teste ut denne teknikken) Edit: Leker var ordet du brukte. Best å være pinlig nøyaktig, slik at det ikke går an å pirke. Endret 30. desember 2009 av Jotun Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Tja, til en viss grad må man nulle ut over sommeren da. Det kan fort skje store omveltninger under transfer-vinduet ... Når det er sagt vil jeg også si at Liverpool har manglet denne evnen til å snike til seg en seier denne sesongen, spesielt kontra fjorårssesongen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Tja, til en viss grad må man nulle ut over sommeren da. Det kan fort skje store omveltninger under transfer-vinduet ... Når det er sagt vil jeg også si at Liverpool har manglet denne evnen til å snike til seg en seier denne sesongen, spesielt kontra fjorårssesongen. Er delvis enig. Men i stor grad er ikke evnen til å avgjøre sent knyttet opp mot enkeltpersoner. Se på United, eneste fellesnevneren de siste 20 årene er Giggs og delvis Scholes (om man ser bort fra SAF) og eg må si helt klart at de har hatt en egen evne til å avgjøre kamper mot slutten. Selvsagt svinger dette hvis et lag kollapser som Liverpool har gjort. Men de viste jo i går at de har det inne enda. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Eg snakker aldri om kun 18 kamper. Hva er vitsen med å nulle ut hver sesong? Liverpool er et lag som avgjør sent i kamper. Som de fleste andre topplagene. "NULLE UT" gjør jeg ikke, men vi har hatt en "VANE" iår å tape poeng på overtid, IGÅR vant VI poenger på OVERTID og DET er ikke noe vanesak de SISTE MÅNDENE. DERFOR er jeg GLAD for det. Problemer med å forstå? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Problemer med å forstå? Nei, han ønsker bare å vri og vende på alt som er mulig Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Det som er mest herlig er å se Lucas brilijere midtbanen nok engang. Med Mascherano ute tar han nok engang ansvar, og jeg tror Lucas kan bli en fantastisk spiller i den posisjonen. Virkelig? Snøblind? Lucas, som Hegland i kamptråden sier: "Lucas ruser alt for mye som førsteforsvarer og skaper skumle overganger for Villa." Spot on og Lucas gjør nok en dårlig kamp(som mange andre på laget også gjorde for øvrig) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Leser at Voronin befinner seg på Miami Beach om dagen, blir overrasket om han ikke forsvinner i løpet av januar. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Yes, and this is what he is doing. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 De tatoveringene, og den shortsen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hva faen gjør han der mens laget sliter seg til seier mot Villa? Det om han hadde fått spille er en annen sak, han burde i hvert fall ha vært der. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Haha, fikk plutselig litt mer respekt for Voronin. Burde vel egentlig ikke få det, men still... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Er der og nyter livet til avtalen om transfer er i boks. Kan ikke se for meg at han enda er i Liverpool når Januar måned er over. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 http://www.dagbladet.no/2009/12/30/sport/f...erpool/9716314/ Kjipt for dere, gitt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Og BANG der ser vi hvor mye det straffa seg å selge Arbeloa også. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Finner ut i morgen hvor lenge han blir ute. Tror ikke det var snakk om at leddbåndet var avrevet da. Sitter å ser på Pompey - Arsenal nå og jeg kan ikke fatte at vi tapte mot Portsmouth. Fremstår som et Championshiplag til de grader. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Ja, tenk hva Villa tenker i kveld da. Fatter ikke hva som skjedde i går kveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Finner ut i morgen hvor lenge han blir ute. Tror ikke det var snakk om at leddbåndet var avrevet da. Sitter å ser på Pompey - Arsenal nå og jeg kan ikke fatte at vi tapte mot Portsmouth. Fremstår som et Championshiplag til de grader. Hjelper å spille mot 10 mann. Gruer meg meget mot bortekampen mot Tottenham i neste runde, den kan bli tverr. Men vinner Liverpool der så kan ting bli spennede igjen Endret 30. desember 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Dere har allerede tapt borte mot Spurs. Så det går vel ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå