Jefe Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Vil vi se denne mannen i Liverpool? Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg digger fyren, og det hadde absolutt ikke gjort meg noe om han hadde blitt Liverpool manager. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg fikk litt avsmak av han da han var i Chelsea. Men om det var pga russeren i lederstolen eller klubben Chelsea generelt vet jeg ikke. Men jeg tror faktisk han kunne vært noe for Liverpool. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Kan ikke si jeg liker fotballen han legger opp til. Kjedelig og lite underholdning. On the other hand, sølvtøy er sølvtøy. Men igjen, det meste er vel mer underholdende enn det vi har fått servert de siste månedene. Endret 29. desember 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Men igjen, det meste er vel mer underholdende enn det vi har fått servert de siste månedene. Ikke for oss andre Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Mourinho er jævlig fet! I think the best place to work in football is England. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Har alltid hatt avsmak mot den fyren, men nå som jeg har fått han litt på avstand og ståa er slik som den er i klubben hadde jeg ikke forakta å få han inn i klubben faktisk. Kan jo ikke skjule at han faktisk er en jævlig god trener! Edit: Vil mye heller se han hos oss enn United for å si det sånn! Endret 29. desember 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Er like herlig med seier som det er å lese i united tråden etter seier Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 On the other hand, sølvtøy er sølvtøy. Word! Vet ikke om problemet er Benitez. Er vel mer eierene... Det kunne vært bra med ny manager, men jeg er ikke helt sikker.... Se på ManU, samme manager i 228 år nå... Har alltid hatt avsmak mot den fyren, men nå som jeg har fått han litt på avstand og ståa er slik som den er i klubben hadde jeg ikke forakta å få han inn i klubben faktisk. Kan jo ikke skjule at han faktisk er en jævlig god trener! Edit: Vil mye heller se han hos oss enn United for å si det sånn! Helt enig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Faen meg på tide at ballen spratt Liverpools vei denne gangen. Et lite steg i riktig rettning(meget lite steg) MYE som fremdeles må fikses på. Ser heller Babel i Fa-cupen enn Kuyt. Samt mot Tottenham. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Faen meg på tide at ballen spratt Liverpools vei denne gangen. Et lite steg i riktig rettning(meget lite steg) MYE som fremdeles må fikses på. Ser heller Babel i Fa-cupen enn Kuyt. Samt mot Tottenham. Enig. Vi har jo ikke akkurat vært så heldige denne sesongen at det gjør noe. Kuyt var sikkert banens mest irriterende. Dårlige ball-berørlinger. Babel kan da ikke være dårligere, nekter jeg å tro. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Enig der. Kuyt har vært direkte dårlig denne sesongen. Synd at han ikke har klart å opprette den fine formen fra sist sesong. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Med all respekt for Kuyt, han har aldri bidratt ikke med så særlig mye selv om det kan se sånn ut med all løpingen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kuyt er god å ha på returer da, må ikke glemme det. Ønsker ikke at Kuyt skal selges i januar allefall. Men han bør skjerpe seg betraktelig. Har vært Liverpools dårligste i år(jepp, bak Lucas) Liker ikke at de to utespillerne som har spilt flest kamper,også har vært dårligst(lucas+Kuyt) Nesten så jeg savner tiden da Rafa byttet formasjon anhver kamp, siden det er meget tydelig at den formasjonen Liverpool stiller med idag ikke funker et fnugg. Håper forøvrig på spillekjøp i januar, men ber på mine knær at Rafa ikke selger uten å kjøpe, Liverpool har altfor tynn stall. Benken vår er jo en vits uten noen untak. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nei det er ikke riktig. Kuyt har vært god i flere kamper denne sesongen også, men han får jo aldri tid til å restituere seg. Når resten av a-laget får hvile seg i kamper mot lag langt nede i divisjonene (ligacup osv), skal Kuyt likevel være med i startoppstillingen. Vi kan spille med 10 b-spillere, men Kuyt skal likevel være med. Forrige kamp skulle han endelig få fortjent hvile, men måtte likevel komme inn iløpet av kampen. Tror han har vært involvert i hver eneste kamp vi har spilt i år. Selv om han er en duracellkanin, finnes det grenser for Kuyt også. Håper han nå får hvile i et par kamper, så kommer han forhåpentligvis sterkt tilbake igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nesten så det frister å ringe til Amnesty på grunnlag av tortur mot Kuyt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Har vært Liverpools dårligste i år(jepp, bak Lucas) Umulig, er dog enig i at Kuyt har vært helt forferdelig og ligger som en god nummer 2 på "dårligste". Lucas er trag***. Kuyt er nummer 2 toppscorer i ligaen for oss vett, faktisk bidratt litt han. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Vil vi se denne mannen i Liverpool? Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg digger fyren, og det hadde absolutt ikke gjort meg noe om han hadde blitt Liverpool manager. Tror Inter og Mourinho danker ut den blå klysegjengen fra London. Dere hørte det her først. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 JAaaaaa! Endelig en seier, skål, feir, gled dere. For en kveld, fikk ikke sett kampensne, emn seier er seier! Hipp hurra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Kuyt er nummer 2 toppscorer i ligaen for oss vett, faktisk bidratt litt han. Gerrard,Yossi og Kuyt har alle 5 mål i ligaen. Kuyt har spilt mest av disse tre. 18 av 20 kamper har Kuyt spilt. Skal tro alle minus en er fra start. Samt alle 6 kampene i CL og en i Ligacup(han fikk faktisk hvile seg mot Leeds. ) Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Herlig kamp igår! Endelig får VI et sent mål som avgjør. Deilig. Det som er mest herlig er å se Lucas brilijere midtbanen nok engang. Med Mascherano ute tar han nok engang ansvar, og jeg tror Lucas kan bli en fantastisk spiller i den posisjonen. Jeg tror vi får en formtopp nå. Gleder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå