Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Synes du har et poeng der Game, fulgte ikke med i kamptråden deres under kampen. Men på et generelt grunnlag føler jeg at det som blir skrevet i kamptråder under kamper, enten det måtte være i frustrasjon eller glede, ikke er representativt for det brukere og forumet generelt står for til vanlig. Man kan finne mye hvis man går tilbake til ting som er skrevet under kamper, dette gjelder alle lag. Og som Game er inne på så er det vel ikke noen tvil om at Man Utd supporterene her inne er den gruppen med størst antall av saklige og kunnskapsrike supportere. Selv om LFC-supportere selvfølgelig er verdens beste :)

Endret av Termo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan kan en tråd høres ut som noe som helst? Og det er ingen tvil om at det er langt flere kunnskapsrike brukere i United tråden enn her, hvor det storsett er kunnskapsløse bleier, med noen hederlige unntak.

Synes det faktisk er en del som har noe positivt tilføye i Liverpool-forumet. Det som er problemet er at kun et fåtall er aktive. Du vil vel ikke røpe noen navn på bleiene og de hederlige unntakene?

Yeah, Termo. Skal jeg være ærlig tror jeg vi kommer til å slite noe vilt på Villa. Så jeg tviler sterkt på at vi greier noe bedre enn uavgjort. Vår midtbane føler jeg på meg at vil slite. Aquilani vil få det tøft mot Milner og Petrov. Jeg grøsser over tanken på en skade på Italienern vår, spesielt nå som Masche er ute i 3 matcher til. Resten av laget er langt i fra friskmeldt på noen som helst måte, og vi sliter fortsatt noe jævlig på dødballer. Wolves var gruelig nære å score på corner i går for eksempel og jeg kan nesten garantere at Villa vil score på oss i løpet av kampen. Er jo faktisk pdd vanskelig å la være. Må også bare si at jeg håper vi kjører en litt annerledes taktikk og setter Torres i tospann med N'Gog og kjører Gerrard og Aqui på midten, med Riera og Kuyt på vingene. Benayoun kan være jokeren på benken.

Lenke til kommentar
jeg kan nesten garantere at Villa vil score på oss i løpet av kampen. Er jo faktisk pdd vanskelig å la være.

hehehe. Denne lo eg av! :D

Må også bare si at jeg håper vi kjører en litt annerledes taktikk og setter Torres i tospann med N'Gog og kjører Gerrard og Aqui på midten

Det er jo lov å håpe, men er vel neppe noen vits?

Lenke til kommentar

få flere til å bli aktive?

Jeg har mange ganger hatt lyst til å være aktiv her, men siden denne tråden er så svær så er det mye som forsvinner. Mange diskusjoner rundt kamper forsvinner innimellom kranglingen mellom unitedsupporterne og oss, diskusjoner rundt spillere forsvinner mellom kampdiskusjon osv.

Det er så mange ting som blir diskutert på en gang, at å delta i bare en liten del er ikke vits i, fordi det kommer bare til å forsvinne inn i alt mulig annet.

Når vi nå har kamptråder og spillertråder osv. i tillegg er det mye enklere å bli med på en "liten" diskusjon.

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk en god følelse før neste kamp. Satser på at Gerrard fikk et boost etter scoringa og seieren slik at han løfter laget, og gjerne selv scorer igjen. På den andre siden håper jeg Villa er moralsk nede etter tapet. Og de har Young ute.

Er også enig i mye av det Musty skriver.

Lenke til kommentar
Hva skal man med egen kategori?

Jeg var også skeptisk til egne tråder for ditt og datt, men jeg kan nå se en del positivt med det også. Synes det i alle fall kan være greit å ha egne kamptråder. Det som imidlertid ikke er så bra, er at man skal lage tråder om hvert eneste tema. Hva skal man da bruke denne tråden til?

Konklusjon: Kamptråder og spillertråder er greit, men jeg liker ikke å bli linket videre til andre tråder hvor ditt og datt blir diskutert. I denne tråden bør man kunne diskutere det meste om Liverpool, selv om det finnes egne tråder for samme tema et annet sted.

Lenke til kommentar
Konklusjon: Kamptråder og spillertråder er greit, men jeg liker ikke å bli linket videre til andre tråder hvor ditt og datt blir diskutert. I denne tråden bør man kunne diskutere det meste om Liverpool, selv om det finnes egne tråder for samme tema et annet sted.

Helt enig. Kall meg lat, men jeg har denne tråden i Mine Innlegg, og det er denne jeg sjekker. Det er ikke så voldsom aktivitet blant oss Liverpoolsupportere på dette forumet, så en tråd som denne fungerer som en altmuligtråd etter min mening.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Han ¨får nok kjørt seg mot Aston Villa ja. Kan bli spennende, bør helst ikke gi like skummle feilpassninger mot et hurtig Villa-lag.

Liverpool må iallefall tette igjen på dødball.

Lenke til kommentar

Back fra langkjøring(zzZZzz..), og ser 10-20 nye tråder i kategorien. Flott det :) Liker at noen tar tak, så skal se gjennom nå. Tror forøvrig vi taper mot Villa, vi var faktisk elendige mot wolves, i enda en kamp. Ser ikke for meg at vi skal ta et sterkt villakule-lag i morgen da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...