Sir Game Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hvorfor det, Liverpool kategorien har jo en fra før; deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Little old me? Neppe,kjakan. Endret 26. desember 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Vi har dessverre ikke en Latias som lager liv i lagdelen av forumet. Så vis du har tid til overs, så kan du jo lage kamptråder for oss også Nei, ser heller at kategorien gjøres om til en tråd igjen. Ikke noe tippekonk, ikke noe quiz, ingen kamptråd under forrige kamp, ingen video/bilde-tråd. Men aktiviteten er nok tilbake med en gang dere begynner å vinne kamper, og medgangssupporterne (no offense) er tilbake. EDIT: Videotråd var visst på plass. Endret 26. desember 2009 av Latias Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Kamptrådene som er laget til nå er veldig gode og forseggjorte. Nå kan jeg selvsagt snakke bare for meg selv, men vil tro at det ikke bare er jeg som synes det blir altfor mye jobb å følge opp den standarden som nå er satt. Jeg har i alle fall ikke tid og ork, men kudos til dere som faktisk gjør denne jobben. Endret 26. desember 2009 av Superparanoid Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Supertriks: Gå inn og siter førsteinnlegget i en kamptråd. Lim inn i word e.l. Lag nytt word-dokument. Ha oppe førstepost i forumet, hele "kildekoden" samt ditt nye word-dokument. Lim inn det som passer (mye passer), men skift ut det som ikke gjør det. Stikk innom hjemmesiden til begge lagene for lagnyheter etc. Det tar faktisk ikke så veldig lang tid. en liten halvtime. Litt må man ofre. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg skal prøve vis jeg er hjemme på kampdagene, og ikke har altfor mye å gjøre å lage en kamptråd i ny å ne. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Har prøvd å bidra med en del spillertråder nå, slik at vi får fylt opp og laget for de fleste spillerne. Kan prøve å få laget noen flere i ettermiddag/kveld også. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hvorfor gidde? Serves no purpose. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hvorfor gidde? Serves no purpose. Fantastisk holdning... Godt jobba Termo! Bra at noen tar tak i kategorien vår! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hvorfor gidde? Serves no purpose. Fordi jeg synes det hadde vært gøy å få kategorien opp å gå skikkelig. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Man trenger ikke bruke mye tid på en kamptråds førstepost. Hvor det skjer og skadesituasjon, evt momenter rundt kampen er nok. Førsteposten trenger ikke se ut som en særoppgave fra tiende. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Joda, fint at du synes det er morsomt Termo, men jeg ser ikke hvorfor TiA-tråden ikke strekker til. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Når man har fått egen kategori så må man jo utnytte det. Nytter ikke bare med 1 tråd til alt, da er jo hele kategori vitsen borte. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Joda, fint at du synes det er morsomt Termo, men jeg ser ikke hvorfor TiA-tråden ikke strekker til. Det Pirja skrev... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Kamptråden til united høres ut som noen i en barnehage... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 hahaha. Jepp, og CAPS LOCK har hengt seg opp! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Kamptråden til united høres ut som noen i en barnehage... Hvilken barnehage er det du har gått i da som har kamptråder? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Kamptråden til united høres ut som noen i en barnehage... Hvilken barnehage er det du har gått i da som har kamptråder? En voldelig en? Liverpool ligger 12poeng bak 1.plassen med like mange kamper spilt, men mange kamper igjen(dog gullkampen er nok tapt) Kun 5poeng unna 4-plass da,så det skal nok gå bra. Men Villa må Liverpool slå. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Slår vi Villa er vi godt med i topp 4 striden igjen, det må vi. Det viktigste nå blir å komme seg så fort som mulig opp blant topp 4 og deretter fortsette å vinne og håpe at lag over oss på tabellen avgir poeng. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Hvordan kan en tråd høres ut som noe som helst? Og det er ingen tvil om at det er langt flere kunnskapsrike brukere i United tråden enn her, hvor det storsett er kunnskapsløse bleier, med noen hederlige unntak. Å sutre når laget gjør det dårlig er ikke pro på dårlig supporterskap for meg Det betyr at brukerne bryr seg og det mine damer (hehe) og herrer er det viktigste. FAENOIENFENIFOIF-innlegg er ikke barnehage imo. Ville ikke vært foruten og det er endel av sjarmen med Unitedtrådene på d.no. edit: orker ikke engang rette opp skrivefeilene og den elendige formuleringen. Dere skjønner hva jeg mener... bare syv pils før jeg blir ei svime. faen, jeg er mer jente enn torres. Endret 27. desember 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå