banansplitt™ Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Kan aldri bli for mye Pippi. God Jul. PS:Vi tar Villa. Villa Ville Kulla? Endret 24. desember 2009 av Points Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Must see: http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news...er-to-alder-hey Bildene taler for seg. Selv om ikke Liverpool står så veldig høyt på "love lista" mi, så må jeg si at jeg faktisk blei glad når jeg så de bildene. Kjempeflott av Liverpool Så får jeg bare ønsker dere alle en god jul Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Takk det samme stizzen. Og jeg merka også at jeg ble varm i hjertet av de bildene. Er forøvrig lagt ut noen flere nå. http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news...ey-visit-photos Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Det meste er vel sagt om bildene som er blitt linket til, med ett unntak: Dossena ser så mye smartere ut med hår på hodet! Dessuten må han vel ha slanket seg en del også? Syntes forøvrig han virket forholdsvis frisk til ham å være da han spilte nylig også. Kanskje det bare var noen kilo ned som skulle til. Eller var det håret som gjorde susen? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Dossena? Du blander ikke han med Cavalieri da? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Det kan nok stemme. Dossena har imidlertid fått hår og virket både slankere og piggere da han spilte for noen dager siden. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Koselig å se at Sammy Lee har litt andre klær enn del fæle Liverpool grilldressen. Hvorfor går han egentlig i den? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Modne greier... Fin gest for all del, noe hverken kloffsk eller undertegnede benekter. Men det er et Pr stunt for å "varme" hjertene til softies, noe dere åpenbart er. Selv om det blir "politisk" ukorrekt å skrive, bør LFC konsentrere seg om fotballen fremfor noe annet. - Det er "beordret", som i alle andre klubber. Jeg er rimelig sikker på at Burnley spillerne besøker den lokale sykestua et par ganger i året også. Big deal, de tjener tusenogfemti milioner, LITT (og det er ikke mye) kan de gi tilbake. - Hvorfor har de med fotograf/kamera, om det ikke er for å komme i "godboka" til folket? - Selv Real Madrid klysene får til dette... Et argument godt som gull i seg selv. En koselig ting å gjøre uansett agenda, men det blir litt småkvalmt når man drar inn hjertevarme-prat. Påstår ikke at sykebesøket var unødvendig eller noe slikt, bare for å skrive det før enkelte "kjekkaser" kommer meg i forkjøpet Endret 25. desember 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Typisk PR-Stunt greier, ja. Det varmer mer med de spillerene som faktisk bidrar utenom dette og som ikke blir tatt bilder av ved hver bidige anledning. Det finnes sikkert noen slike Liverpool-spillere også. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) PR-stunt, selvfølgelig. Men tenk på de barna som er i ferd med å dø? Kan faktisk hende i et tilfelle at noen overlever pga. dette. No kiddin. Endret 25. desember 2009 av Points Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Har hørt noe om at Kuyt gir bort halve ukelønna si til noen lokale veldedighetsgreier i Liverpool. Om det er sant så er det rimelig fint gjort. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Kan si meg nokså enig, det er et PR-stunt... men det er også en fin gest, som de ikke burde sjikaneres for. Som tidligere nevnt, så gir Kuyt bort penger til veldedighet. Tror han har opprettet en stiftelse med kona, men ærlig talt husker jeg ikke alle detaljene rundt det. Det er kvalmt at fotballspillere tjener så mye som de gjør i disse dager, og enda verre er det at mange av dem ikke gir noe av det tilbake. Drogba er en av de jeg har stor respekt for når det gjelder dette med veldedighet, siden han er FN-ambassadør og har donert £3M for gjenoppbygningen av hjembyen sin. Alt i alt synes jeg det er bra klubben arrangerer noe for de som sliter, selv om det kunne ha vært så mye mer. Liverpool sliter sportsmessig i år, og det er en av de større krisene på flere år som pågår i dette øyeblikk. Flere av spillerne har vært i krisemøter med Benitez nå, og det ser ut til at han prøver å ordne opp i ting. Allikevel synes jeg ikke denne krisen skal forhindre spillerne i å dra på ting av denne typen, dette er ikke et barbesøk eller noe i den duren. Kanskje dette også får dem til å tenke hvor godt de egentlig har det, slik at de skjerper seg på banen til neste kamp. Endret 25. desember 2009 av Alastor Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det er en selvfølge at noen må komme inn og belære at det er kun en politisk korrekthet, det veit naturligvis alle. Men hvem gidder å bry seg om sånt når de syke barna får oppleve sånt, det er jo verdt det Ha en fin romjul Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Litt julestemningsrydding er gjennomført . Diskuter gjerne videre, men hold det litt mer saklig. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Vurderer å sette 100 kr. på at Wolverhampton vinner med pene 10 i odds. Da må vi jo vinne Flere som vil ofre seg? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Gå inn for fullt da. Med 1000kr i satsing. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det kan fort skje at jeg angrer på at jeg ikke gjorde det ja. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Vurderer å sette 100 kr. på at Wolverhampton vinner med pene 10 i odds. Da må vi jo vinne Flere som vil ofre seg? Fuck yeah, gjorde det samme selv! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Feiget ut og satset bare 20 kr. Men det er nok til at vi vinner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hente inn Jones,Heskey og Santa Cruz? Rafa gone crazy. Ingen sjans(ei heller økonomisk) at disse tre hentes inn, har ikke lyst på halvparten engang. hadde derimot likt om Rvn, McGeady og Arda Turan ble hentet. Sistnevnte VIL til liverpool allerede. http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Emile...icle267299.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå