Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det meste er vel sagt om bildene som er blitt linket til, med ett unntak: Dossena ser mye smartere ut med hår på hodet! Dessuten må han vel ha slanket seg en del også? Syntes forøvrig han virket forholdsvis frisk til ham å være da han spilte nylig også. Kanskje det bare var noen kilo ned som skulle til. Eller var det håret som gjorde susen? :hmm:

Lenke til kommentar
Modne greier...

Fin gest for all del, noe hverken kloffsk eller undertegnede benekter. Men det er et Pr stunt for å "varme" hjertene til softies, noe dere åpenbart er. Selv om det blir "politisk" ukorrekt å skrive, bør LFC konsentrere seg om fotballen fremfor noe annet.

- Det er "beordret", som i alle andre klubber. Jeg er rimelig sikker på at Burnley spillerne besøker den lokale sykestua et par ganger i året også. Big deal, de tjener tusenogfemti milioner, LITT (og det er ikke mye) kan de gi tilbake.

- Hvorfor har de med fotograf/kamera, om det ikke er for å komme i "godboka" til folket?

- Selv Real Madrid klysene får til dette... Et argument godt som gull i seg selv.

En koselig ting å gjøre uansett agenda, men det blir litt småkvalmt når man drar inn hjertevarme-prat. Påstår ikke at sykebesøket var unødvendig eller noe slikt, bare for å skrive det før enkelte "kjekkaser" kommer meg i forkjøpet

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar

Kan si meg nokså enig, det er et PR-stunt... men det er også en fin gest, som de ikke burde sjikaneres for. Som tidligere nevnt, så gir Kuyt bort penger til veldedighet. Tror han har opprettet en stiftelse med kona, men ærlig talt husker jeg ikke alle detaljene rundt det. Det er kvalmt at fotballspillere tjener så mye som de gjør i disse dager, og enda verre er det at mange av dem ikke gir noe av det tilbake. Drogba er en av de jeg har stor respekt for når det gjelder dette med veldedighet, siden han er FN-ambassadør og har donert £3M for gjenoppbygningen av hjembyen sin. Alt i alt synes jeg det er bra klubben arrangerer noe for de som sliter, selv om det kunne ha vært så mye mer.

Liverpool sliter sportsmessig i år, og det er en av de større krisene på flere år som pågår i dette øyeblikk. Flere av spillerne har vært i krisemøter med Benitez nå, og det ser ut til at han prøver å ordne opp i ting. Allikevel synes jeg ikke denne krisen skal forhindre spillerne i å dra på ting av denne typen, dette er ikke et barbesøk eller noe i den duren. Kanskje dette også får dem til å tenke hvor godt de egentlig har det, slik at de skjerper seg på banen til neste kamp.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...