Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Fordelen med Torres er at han er en veldig fysisk spiller med mye muskler og stor aksjonsradius. Sammen med løpsmaskinen Kuyt så vil dette bli en herlig kombinasjon.

Fremdeles litt foruroligene at han koster over tre ganger så mye som Miroslav Klose. Utrolig at ingen Premier League-klubber jaktet han. 90 millioner for Klose må vel sies å være et aldri så lite kupp. Gleder meg til å se han på topp sammen med landslagskollega Podolski. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo, for 90 millioner. Et røverkjøp!

8974402[/snapback]

Torres er en del yngre, så det har vel litt å si. Men et røverkjøp er det definitivt, en spiller jeg gjerne kunne tenkt meg å sett i den røde trøya. Ribery, Podolski, Klose, Toni, Ze Roberto... Begynner å lukte svidd av Bayern Munchen
Lenke til kommentar

Har vært mye snakk om Torres i det siste og nå ser det ut som den saken er ufattelig nær ved å gå i boks. Men hvordan ligger det ann med Malouda, er det noe nytt, har vi fortsatt håp eller har vi gitt han opp?

Har vært så mye Torres i det siste at jeg helt har glemt han.

Lenke til kommentar
Hva syns vi om dette da? En bedre spiller enn Riise, imo. Men ærlig talt.. Man kjøper ikke folk derfra!

8975422[/snapback]

Når Heinze er på sitt beste vil jeg si han er blant topp 5 i verden(på sin plass), men tror ikke det er forsvarer liverpool burde lete etter nå.

Lenke til kommentar
Den Chel$ki-gimmicken må vel opphøre nå som £iverpool og Man Unit€d bruker mer penger. :p

8975162[/snapback]

Den eneste forskjellen er at Scum og våre eiere ser en mulighet til å tjene penger, på sikt......

Så nei "gimmicken" kommer ikke til å opphøre med det første :tease:

Lenke til kommentar

Flere som har meldt dette enn The S*n da. Jeg stiller meg svært negativt til Heinze. Liker spillestilen hans, men karen har jo ikke kordinasjon i seg, og 8/10 ganger løper han jo bare hodestups rett inn i taklinger og selger seg med en gang. Han var god for noen år siden, men i fjor spilte han helt tragisk, og det er en stor stor sjanse og ta at han skal bli like god som han en gang var, alderen er vel heller ikke på hans side i den saken. Absolutt ikke en forsvarer som passer inn i den bakre rekka til Liverpool, og jeg synes Riise er langt bedre enn han. I tillegg er han Unitedspiller. ( :p ) Synes heller han kan bli i United som deres svakeste ledd, så kan vi heller kjøpe et par talenter til som blir skikkelig gode når Riise gir seg.

Torres er ikke nr.9 enda fordi han er på ferie. ;) Jeg ser det som ganske garantert at han kommer.

Edit: Angående Malouda så har visst ikke Rafa lyst på han lenger etter at han greide og uttale at det ikke spilte noen rolle om han gikk til Arsenal, Chelsea eller Liverpool. Det er jeg helt enig i. Vi skal ha spillere som virkelig vil noe og spiller med hjertet utenpå drakta. Håper vi heller kjøper Mancini, drømmer om Quaresma.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...