Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Riise var da en virkelig god VB. Syk skuddbein hadde han også.

Personlig er jeg en av de som savner Riise, etter min mening flere hakk over både Insua og Aurelio, selv om Insua er et ungt talent som trenger tid så skulle jeg gjerne hatt Riise i klubben fortsatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er der jeg helst vil se han,hakke sagt noe annet.

En av de bedre innleggsfotene Liverpool har for øyeblikket. Spesielt siden Gerrard sjelden er å finne på sidene nå til dags.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Han burde ivertfall få tilbud om en 1 års kontrakt. Da vi kan slite om Inusa ryker, Dossena som backup liksom....

Anayways, jeg håpet å få inn noen flere ungutter. Kelly kan jo spille like bra som venstre back.

Han er en fin joker på ving, når han har dagen er han god. Når han ikke har den, som er ganske ofte. Så er det trist, ikke helt ulikt Riera faktisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Syk skuddbein hadde han også.

Nei?

Barthez disagrees.

Tåpelig utsagn,Regner med at du har tatt en hel boks cider eller noe :). Når Riise traff reint, ble det farlig. Blitt mange frisparkmål(og spillemål) fra Riise i Liverpool og Norge påsan. ;)

De fleste fra harde skudd.

Lenke til kommentar

Det som gjør meg mest fortvilt etter å ha sett lagoppstillingen mot Pompey er at Rafa ser ut til at han tror han kan vinne kamper med SJU defensive spillere i startelleveren. Og Kuyt. De eneste med målfarlige bein i laget var Gerrard og Torres.. Folk påstår at pool er for avhengige av de to, og jeg kan ikke si meg uenig når Rafa velger å stille med et sånt lag. Hadde heller sett at noen av ungguttene fikk prøve seg nå, fremfor å tviholde på førstelagsspillere når det ødelegger balansen i laget så grønnjævlig..

Lenke til kommentar
Riise var da en virkelig god VB. Syk skuddbein hadde han også.

Nei?

Barthez disagrees.

Tåpelig utsagn,Regner med at du har tatt en hel boks cider eller noe :). Når Riise traff reint, ble det farlig. Blitt mange frisparkmål(og spillemål) fra Riise i Liverpool og Norge påsan. ;)

De fleste fra harde skudd.

Nei?

Er ikke mange becker som skyter bedre. Effektiviteten kan vel diskuteres, men når han først traff var han virkelig farlig.

Lenke til kommentar
Mao, han hadde/har et sykt skudd uansett hvordan man velger å tolke det. Treffsikkerheten sankt de siste sesongene i Liverpool, men virker å ha fått en oppsving denne sesongen.

NEI! Det er som å si at Fletcher er god på Volley siden han har hatt et godt skudd. Evt at Neville har det siden han hadde et sykt et som traff tverrligger mot Blackburn. Jeg sikker på at Vidar Riseth ville scort flere mål enn Riise om han hadde skutt like mye. Riise blåste jo X antall angrep for Liverpool opp på 100ede seterad hver kamp. Mannen skyter hardt, ja. Men sjansen for at det blir mål er forsvinnende liten iforhold til hva f.eks et angrep kunne gitt.

Se for dere at f.eks Gerrard hadde skutt i samme posisjoner som Riise skaut fra. Det hadde vært mange kremmerhus, men gud så mange bortkastede sjanser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ja, som sagt, flere sier at han har en syk skuddfot. (kanskje på tide å skifte ut solbrillene med lesebriller?)

Og det har han jo,ellers hadde han ikke hadd så mange frisparkmål(der de fleste går på rå kraft)

Dårlig skuddfot har han ikke,men alt for ego. Når du skyter så mye vil jo de fleste gå utenfor.

Mannen skyter hardt, ja. Men sjansen for at det blir mål er forsvinnende liten iforhold til hva f.eks et angrep kunne gitt.

Det er sant,men det visker ikke ut at han når han treffer,så resultater det i harde skudd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...