Hyperio Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Få inn en med litt tæl alà Tom Nordlie, og det vil garrantert snu! Jeg tviler faktisk ikke på at Nordlie ville gjort det bedre enn det Rafa gjør for tida. Uansett, Torres oppsummer sesongen så langt: Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hiddink hadde vært drømmen, men det blir vel for mye å håpe på. Eller han har lyst til å bevise at han ikke trenger til å føre et gammelt topplag tilbake til toppen? Oder? Dere får ikke Hiddink! : < Går rykter om at Juventus skal hente Hiddink da Så lenge han ikke går til Premier League, er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) I hakk not. Alt er ikke så blekmørkt, men formen og ikke minst lysten må tilbake. Fem hundre gram forskjell på dagens Liverpool og Liverpool fra i fjor.(har ingenting med alonso og gjøre btw) Endret 19. desember 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 OT: Guus hadde vært bra til neste sesong ja. Men det jeg ønsker meg til jul er en Sjeik med penger til gangs som invisterer i Liverpool. Hadde smakt. Jamen. Da mister du jo respekten til Wisbatov og The Game og de gutta der! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) We have history. Endret 19. desember 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Det må da finnes en middelvei mellom å hente stallfyllspillere hvert år, og Chelsea/City. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Dette blir Off topic men jeg må spørre. Sameboe, må du alltid på død og liv bruke -iconeti absoluttt alle innleggene dine? Ser ekstremt dumt ut. Faen meg på tide dette ble tatt opp. La nå Benitez få sitte, gjerne forleng kontrakten hans så blir det nok bra til neste år, også. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Kontrakten er forøvrig akkurat forlenget, så no need. Men han bør sitte ja. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Håper Rafa sparer oss for lidelsen og pinlige kommentarer etter hver kamp, og etterlater jobben til Kongen. Noen som har blitt underholdt av Liverpool i år? .......Var det jeg trodde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg tror Rafas dager er talte. Synd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Noen som har blitt underholdt av Liverpool i år? Mange andre supportere som har blitt underholdt av det Liverpool har prestert i år. Personlig ble jeg underholdt i enkeltkamper, men som helhet har det ikke vært formye å juble for, underholningsmessig. Men når lysten til for å spille fotball kommer tilbake, kommer det nok til å løsne seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg tror Rafas dager er talte. Synd. Not yet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 United-kampen var OK. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Underholdne kamper av liverpool i år. West ham Hull Bolton Burnley(The Jew ) City and that's it. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) I julen 2009 ligger engelsk fotballs giganter Liverpool og United med hhv brukket rygg og svineinfluensa. La oss deppe sammen, mens miniputt-laget fra London vinner nok en plastikk pokal. Syntes klubbene "våre" har mange av de samme symptomene, selv om det har gått mye hardere utover LFC. Begge lag har mistet viktige spillere i sommer og sliter spillemessig. Gerrard og Torres har vært ute for Liverpool og vi har hele forsvarrekka samt et par til ute rett som det er. Fotballspillere anno 2009 = Tørr mariekjeks. La oss konkludere med det, på en fuckings drittdag. PS: Det er stor forskjell på om LFC tømmer banken og likedan pengebruk fra CFC mht status. For engang skyld enig med hr DanielZu. Jaja, god bedring og god jul, til oss i begge camper Endret 19. desember 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Dagens høydepunkt vår når jeg måtte følge 2.omgang på Livegreia til tv2 sporten på iPhone, og Insua bytta med Aurelio "Rafa satser fremover, tar ut en back og setter inn en spiss".. Eller noe i den duren Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Angående Aurelio: http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5787083,00.html MUlig denne mannen ikke får ny kontraktl. Om han drar må Rafa kjøpe en ny venstreback,helst kvalitet.(selv om Liverpool har Insua) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Har ikke Aurelio gjort det ganske greit den siste tiden? Sånn hele laget sett i betraktning... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Er nok skadene hans Rafa har lite trua på. Han har jo prestert spillemessig,men er ofte skadet. Jeg personlig liker fyr'n og håper han blir. Flott fyr,med god skudd,passning og dribblefot. Se filmen hos Youtube Endret 20. desember 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Prestert og prestert. Kan ikke fatte at noen vil benke Insua til fordel for Aurelio, eneste som gjør han verdig en plass på laget er venstrefoten. Defansivt er han på nivå med Insua, altså ikke top notch mildt sagt. Skulle gjerne hatt en virkelig god VB, men de er sjeldne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå