Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hiddink hadde vært drømmen, men det blir vel for mye å håpe på. Eller han har lyst til å bevise at han ikke trenger til å føre et gammelt topplag tilbake til toppen? Oder? ;)

Dere får ikke Hiddink! : <

Går rykter om at Juventus skal hente Hiddink da ;)

Så lenge han ikke går til Premier League, er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

I hakk not.

Alt er ikke så blekmørkt, men formen og ikke minst lysten må tilbake.

Fem hundre gram forskjell på dagens Liverpool og Liverpool fra i fjor.(har ingenting med alonso og gjøre btw)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Dette blir Off topic men jeg må spørre. Sameboe, må du alltid på død og liv bruke ;) -iconet

i absoluttt alle innleggene dine?

Ser ekstremt dumt ut.

Faen meg på tide dette ble tatt opp.

La nå Benitez få sitte, gjerne forleng kontrakten hans så blir det nok bra til neste år, også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Noen som har blitt underholdt av Liverpool i år?

Mange andre supportere som har blitt underholdt av det Liverpool har prestert i år. :p

Personlig ble jeg underholdt i enkeltkamper, men som helhet har det ikke vært formye å juble for, underholningsmessig.

Men når lysten til for å spille fotball kommer tilbake, kommer det nok til å løsne seg.

Lenke til kommentar

I julen 2009 ligger engelsk fotballs giganter Liverpool og United med hhv brukket rygg og svineinfluensa. La oss deppe sammen, mens miniputt-laget fra London vinner nok en plastikk pokal.

Syntes klubbene "våre" har mange av de samme symptomene, selv om det har gått mye hardere utover LFC. Begge lag har mistet viktige spillere i sommer og sliter spillemessig. Gerrard og Torres har vært ute for Liverpool og vi har hele forsvarrekka samt et par til ute rett som det er. Fotballspillere anno 2009 = Tørr mariekjeks. La oss konkludere med det, på en fuckings drittdag.

PS: Det er stor forskjell på om LFC tømmer banken og likedan pengebruk fra CFC mht status. For engang skyld enig med hr DanielZu.

Jaja, god bedring og god jul, til oss i begge camper :)

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er nok skadene hans Rafa har lite trua på. Han har jo prestert spillemessig,men er ofte skadet.

Jeg personlig liker fyr'n og håper han blir. Flott fyr,med god skudd,passning og dribblefot.

Se filmen hos Youtube

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Prestert og prestert. Kan ikke fatte at noen vil benke Insua til fordel for Aurelio, eneste som gjør han verdig en plass på laget er venstrefoten. Defansivt er han på nivå med Insua, altså ikke top notch mildt sagt. Skulle gjerne hatt en virkelig god VB, men de er sjeldne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...