Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Nok en gang gjør Rafa noe helt håpløst når han tar ut laget, og det er ikke rart vi taper idag. Jeg blir mer og mer skeptisk til Rafa som redning for dette laget. Han skremte vekk sin beste spiller, og har slitt med å finne erstatter - det er grunnen til 90% av tapene til Liverpool iår.

Idag tar han ut et lag bestående av spillere som overhode ikke er i form og enkelte som tapper laget - Kuyt, Lucas, Dossena. Hvorfor i alle dager starter han med Dossena?! Trodde han dette skulle være en walkover match? Og så bytter han ut vår beste spiller idag - Insua mot en nokså ute av form spiller - Aurelio. Hvor skal dette ende?!

Om han skal fortsette som coach må han straks få igang veksingen av baller mellom beina.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Syns vi skal berømme Rafa for og bytte ut Lucas idag. Det tror jeg ikke har skjedd før.

Så det er forbedringer. Å ikke starte med Yossi er rett og slett tåpelig.

En av Liverpools beste spiller denne sesongen. Kuyt MÅ få spillepause mot west ham, stakkars fyrn jobber jo til beine,trenger å få et pusterom. Samt han har ikke spilt bra på en god stund.

Johnson var usynlig idag.

Lenke til kommentar

Takk for at du retter opp Latias - det var sikkert ment som en spøk vettu. :)

----

Kuyt har vært elendig egentlig i hele år. Har hatt noen gode kamper, men sett under ett har han rett og slett ikke vært god nok. Og jeg skjønner ikke hva folk ser i Lucas nå. Greit, han er en god ballvinner, men det har vi en MYYYE bedre i Masche, så selg gutten mens vi enda får penger for han. Ditto med Dossena. Drittspiller.

Lenke til kommentar

Ser Rafa er fornøyd med mye i dag. For noe bullshit han spyr ut etter hver kamp, er ikke dere lei det også? Hvordan kan han være fornøyd med noe som helst som foregår ut på banen der? Han eier faen ikke ryggrad eller baller og har dermed ikke mot nok til å kjefte på spillere, FEIGING.

Nå mister vi Masche i fire kamper også, bla mot villa og tottenham. GREAT SUCCESS.

Lenke til kommentar

Der feilen ligger, disiplinen i Liverpool er drit dårlig! Rafa er jo aldri ufornøyd med kampene sine, han snakker kun om at ting var bra og at det vil snu... Få inn en med litt tæl alà Tom Nordlie, og det vil garrantert snu! Eventuelt ansette Nordlie som assistent slik at han kan kjefte på laget :)

Lenke til kommentar

Jeg har nesten ikke vært hjemme i dag, men jeg fikk med meg resultatet takket være mobil-nett... uansett, så kan jeg ikke komme på ord for denne sesongen. Ikke suger det bare balle, og det verre som er. Dette er et lavmål jeg ikke har sett makan til på flere år, og jeg klarer bare ikke å bry meg lenger.

Det som kan ha gått til helvete har gått til helvete, og å sitte med denne ekle følelsen uke etter uke... kun med noen få lys innimellom er nesten ikke verdt det. Jeg elsker klubben, spillerne, tradisjonene og alt som har noe med LFC å gjøre. Jeg gledet meg til å få tid til å se ordentlige LFC-kamper i ferien nå, men faen heller. Hvis det skal forsette med dette resten av sesongen, så tar jeg heller og prøver å ikke følge så mye med LFC. Alt jeg får ut av det er en ekkel følelse, som plager meg og ødelegger tilstedeværelsen min. Sorry Rafa, sorry Gerrard, Torres, Reina og resten av laget... men for min del slutter jeg å bry meg. Skal det gå til helvete nå, så får det skje uten meg. Dette er ikke the Liverpool way.

Lenke til kommentar
Ser Rafa er fornøyd med mye i dag. For noe bullshit han spyr ut etter hver kamp, er ikke dere lei det også? Hvordan kan han være fornøyd med noe som helst som foregår ut på banen der? Han eier faen ikke ryggrad eller baller og har dermed ikke mot nok til å kjefte på spillere, FEIGING.

Nå mister vi Masche i fire kamper også, bla mot villa og tottenham. GREAT SUCCESS.

Det er en grunn til at jeg ikke har lest hva han har sagt i post-match intervjuene de 3/4 siste månedene. Er jo nesten det samme hele tiden. For min del må han gjerne gå. Guus Hiddink anyone?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Dette blir Off topic men jeg må spørre. Sameboe, må du alltid på død og liv bruke ;) -iconet

i absoluttt alle innleggene dine?

Ser ekstremt dumt ut.

OT: Guus hadde vært bra til neste sesong ja. Men det jeg ønsker meg til jul er en Sjeik med penger til gangs som invisterer i Liverpool. Hadde smakt.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...