Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kan gjøre som lag i NFL, hyre inn prester og hype'ere.

Tror flere spillere trenger en ferie,der de kan tenke på hva de vil få ut av livet\laget.

Gå i sæ sjøl.

Mulig det er psykisk det ligger.

Lenke til kommentar

Litt ironisk at Man Utd fansen klaget over tynn stall når vi nesten hadde hele første 11'en skadet tidligere denne sesongen. Så klager de over skadene sine nå.

Nå så jeg på det med Liverpool briller. Vi har for tynn stall ja, og united har nesten bare skadene sine i forsvaret, men uansett.

Lenke til kommentar
Litt ironisk at Man Utd fansen klaget over tynn stall når vi nesten hadde hele første 11'en skadet tidligere denne sesongen. Så klager de over skadene sine nå.

Nå så jeg på det med Liverpool briller. Vi har for tynn stall ja, og united har nesten bare skadene sine i forsvaret, men uansett.

Det der innlegget ga null mening. Å slik jeg tolket det har du helt innlysende manglende kunnskaper til å uttale deg.

Lenke til kommentar

Tror vi kan konkludere med at ligaen er jevnere i år enn hva det har vært på mange år. Alle kan tape mot alle og alle kan vinne mot alle. Kommer til å bli sinnsykt spennende utover våren. For jeg tror ikke Chelsea kommer til å lede med stor margin før alle rundene er ferdigspilt. De blir uten bla en av verdens beste spisser og verdens desidert beste defensive midtbanespiller (Essien ofc) i 6 kamper, hvorav 5 av de er PL-kamper. Det kommer til å merkes selv om de utvilsomt har blant PL's to sterkeste tropper.

Lenke til kommentar
Tja, AF legger vel skylda der den hører hjemme; på dommerens vekt.

Akkurat idag tror jeg ikke han sier noe som helst. Innrømmer nok glatt at vi sugde.

I motsetning til en annen som mumler noe på halvspansk om at laget spilte knall, men ikke hadde marginene på sin side og at resultatet ikke gir riktig bilde...

Edit: Takker Daniel :D

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...