Jefe Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Tror vi kan roe oss litt ned nå gutter. Vanvittig trist utfall på kampen, men kan ikke si at jeg ikke er overrasket. Vi sliter til tider noe ekstremt og jeg begynner å lure på om vi skal greie å bli blant topp 4. Noe må jo skje snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Når Tevez danser, tar Danielzu kvelden. Nytt forumsordtak. Endret 19. desember 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Ryddet her og. Det er høyere under taket i kamptråder, men grensen går fortsatt på unødvendige provokasjoner. Det medfører reaksjoner. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jaja, manju taper i det minste. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Lurer faen på hva vi skal gjøre for å komme ut av denne suppa, hva feiler det egentlig spillerene? Kommer ikke fra at de også må ta noe ansvar. 4 Kamper uten Masche.... Just greate... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Kan gjøre som lag i NFL, hyre inn prester og hype'ere. Tror flere spillere trenger en ferie,der de kan tenke på hva de vil få ut av livet\laget. Gå i sæ sjøl. Mulig det er psykisk det ligger. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Det er ihvertfall ikke fysisk problemet er, er mer psykisk som daniel sier. Kanskje en god ferie kan hjelpe, eller må snåsamannen komme? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Send gutta på skitur med Forsvaret over finnmarksvidda midt i januar. That will show 'em what hard is. De virker som noen pingler mentalt i år i forhold til i fjor. Omså vi lå under med 2-0 og det var 10 min igjen ga de alt. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Sitter å koser meg med United smell. Greit nok det hjelper ikke oss tabellmessig, men for psyken resten av helgen så er det en god følelse. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Stemmer det Jefe, laget er ikke til å kjenne igjenn på noenmåte. Vi har kvalitet i laget, å si noe annet er bare bullshit, men vi vinner ikke en dritt om vi skal daffe rundt som en gjeng på badeferie i Mallorca. Endret 19. desember 2009 av guttorm Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Litt ironisk at Man Utd fansen klaget over tynn stall når vi nesten hadde hele første 11'en skadet tidligere denne sesongen. Så klager de over skadene sine nå. Nå så jeg på det med Liverpool briller. Vi har for tynn stall ja, og united har nesten bare skadene sine i forsvaret, men uansett. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Uansett hva? Vi har jo SVÆR stall. Men 6-7 spiller ute i nesten samme posisjonen kan jo ikke noen gjøre noen med. Det er ikke noe "uansett" her, helt forskjellig situasjon. Helt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Litt ironisk at Man Utd fansen klaget over tynn stall når vi nesten hadde hele første 11'en skadet tidligere denne sesongen. Så klager de over skadene sine nå. Nå så jeg på det med Liverpool briller. Vi har for tynn stall ja, og united har nesten bare skadene sine i forsvaret, men uansett. Det der innlegget ga null mening. Å slik jeg tolket det har du helt innlysende manglende kunnskaper til å uttale deg. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hele forsvarsrekken er vell ute, det ville vell alle lag merket? Eneste jeg er spent på er hva AF vil si Syns trøsten er uffatelig mager, selv om United tap ikke er å forakte. Faktisk er jeg ikke overasket heller, det ligger kansje litt der også. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Tja, AF legger vel skylda der den hører hjemme; på dommerens vekt. Endret 19. desember 2009 av kloffsk Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Tror vi kan konkludere med at ligaen er jevnere i år enn hva det har vært på mange år. Alle kan tape mot alle og alle kan vinne mot alle. Kommer til å bli sinnsykt spennende utover våren. For jeg tror ikke Chelsea kommer til å lede med stor margin før alle rundene er ferdigspilt. De blir uten bla en av verdens beste spisser og verdens desidert beste defensive midtbanespiller (Essien ofc) i 6 kamper, hvorav 5 av de er PL-kamper. Det kommer til å merkes selv om de utvilsomt har blant PL's to sterkeste tropper. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Tja, AF legger vel skylda der den hører hjemme; på dommerens vekt. Akkurat idag tror jeg ikke han sier noe som helst. Innrømmer nok glatt at vi sugde. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Tja, AF legger vel skylda der den hører hjemme; på dommerens vekt. Akkurat idag tror jeg ikke han sier noe som helst. Innrømmer nok glatt at vi sugde. I motsetning til en annen som mumler noe på halvspansk om at laget spilte knall, men ikke hadde marginene på sin side og at resultatet ikke gir riktig bilde... Edit: Takker Daniel Endret 19. desember 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 La nå Wenger være i fred. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Lurer faen på hva vi skal gjøre for å komme ut av denne suppa, hva feiler det egentlig spillerene? Kommer ikke fra at de også må ta noe ansvar. 4 Kamper uten Masche.... Just greate... Rafa må ta gutta med på ei skikkelig team building. Ett eller annet for å få opp spirit'en. Kanskje gå en tur på ei bro eller paint ball eller noe annet lurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå