kloffsk Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hvordan i alle dager klarte man å få det målet der mot seg? Hadde jo ballen! Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Bare gi Benitez fyken. Drit i hva det koster, få ham til helvete vekk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Ikke Rafa's skyld dette(ikke bare hans ivertfall) Spillerne må ta en stor del av ansvarskaka. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Håper ikke Benitez forsvinner. Hvem skal erstatte ham? Men fyfaen, dette er en bøtte med dritt som spiller. Lenke til kommentar
Flack90 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Kameraten min kom opp med en teori om at hvis en trener vinner ligaen innen de fem første årene i klubben, så kan han gjerne sitte lenger en 5 år. Men, når Benitez ikke har vunnet ligaen, og er ferdig med 5 år, så tror jeg (om man liker det eller ikke) at man begynner å se slutten på Benitez i Liverpool. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Tak for meg. Har startet drikkinga nå, skal ikke slutte før spillerne viser meg at de vet hva det betyr å spille for Liverpool! Det betyr ikke: Jogge rundt på banen med maskara og late som man er så jævlia god. bare fordi man tjener titalls millioner i året. De kan droppe den jævla julefeiringa de har tenkt å ha med familien i år, og dra seg på Melwood å se dvd'er fra storhetstida til Liverpool, og få utallige leksjoner fra gamle stjerner om hva som menes med "The Liverpool Way" Nok en gang: Takk for meg. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 SPEARING?! HAHAHAHAHA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Da har Benitez satt presidens, han har byttet UT Lucas, aldri sett før. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Kameraten min kom opp med en teori om at hvis en trener vinner ligaen innen de fem første årene i klubben, så kan han gjerne sitte lenger en 5 år. Men, når Benitez ikke har vunnet ligaen, og er ferdig med 5 år, så tror jeg (om man liker det eller ikke) at man begynner å se slutten på Benitez i Liverpool. Uavhengig av hvilken klubb det er snakk om? Og hva om han vinner CL? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Å kalle Kanu for Kuyt er nesten slemt. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Liverpool er historisk dårlig denne sesongen. Spillerne trenger en ny trener, med et nytt synspunkt og nye taktikker. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) SPEARING?! HAHAHAHAHA. Det er bare for at han skal få pokal visst vi vinner PL. helt enig, ikke BARE hans skyld, men nå synes jeg han har fått litt for mange sjangser. kast han ut. Ønsker deg duplo til jul eller? Utrolig mange usakelige innlegg av deg Frank. Prøv å tenke litt over hva du skriver før du skriver, eller bare hold deg i Chelsea-tråden. Endret 19. desember 2009 av SuKa Lenke til kommentar
Flack90 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Kameraten min kom opp med en teori om at hvis en trener vinner ligaen innen de fem første årene i klubben, så kan han gjerne sitte lenger en 5 år. Men, når Benitez ikke har vunnet ligaen, og er ferdig med 5 år, så tror jeg (om man liker det eller ikke) at man begynner å se slutten på Benitez i Liverpool. Uavhengig av hvilken klubb det er snakk om? Og hva om han vinner CL? Ja du må gjerne peke på en trener som har sittet mer en 5 år i en klubb uten å ha vunnet ligaen. Om det er en nedrykkskandidat så teller det ikke, men her er det en top 4 klubb vi snakker om. Det skjer ikke, 5 år er den magiske grensen for hva som er mulig for en trener å sitte uten å vinne ligaen. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Ja, gjennomgående saklig innlegg fra deg. Liker spesielt kommentaren med "jøder". Hvis Alastor for en gang skyld skulle være konsekvent bør du bli sendt på en lang ferie. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg blir bare flauere og flauere. HUff. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg blir bare flauere og flauere. HUff. Finner du flere og flere feil fra mekfys-eksamen? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Dette er bare en trist, trist dag, men jeg er (såvidt) optimist ennå. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg blir bare flauere og flauere. HUff. Finner du flere og flere feil fra mekfys-eksamen? Det også. Men det var ikke det jeg tenkte på her. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg blir bare flauere og flauere. HUff. Finner du flere og flere feil fra mekfys-eksamen? Det også. Men det var ikke det jeg tenkte på her. Søren, og jeg som trodde jeg traff spikeren på hodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå