Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Hånden i halsen er jo en del av bevegelsen, han kan jo ikke styre den.

Situasjonen er ikke så farlig som de skal ha det til. Han treffer ikke leggen eller noe, bare kneet hans som blir låst mellom føttene til pompey spilleren. Når man så situasjonen med Lucas i etterkant så var jo det styggere enn Mache situasjonen.

Da ser vi ikke helt likt på situasjonen :) Men jeg håper du har rett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne omgangen oppsummerer vår sesong så langt ganske greit. Savner Alonso så jævlig.

Hvorfor scorer alltid lag mot oss på de eneste sjangsene de får?

Nå viser kampstatestikken at pompey har flere avsluttninger på mål enn oss, og har hatt spillet på vårs banehalvdel mest.

Lenke til kommentar

Om vi ikke vil slippe inn flere mål så skal vi ikke flytte Dossena på back. Spill med 3 i forsvar, ta ut Insua og sett inn Skrtel. Johnson på ving, med Gerrard/Lucas sentralt og hiv inn Benayoun på venstre. Så kjører vi 3-4-2 med Torres/Kuyt på topp. Evt hiv inn N'Gog.

Lenke til kommentar

Fortjent rødt og ikke offside på målet. Dere er ikke bedre akkurat nå, rett og slett. Hadde ikke Kuyt vært så utrolig inhabil hadde dere hatt 1-0 midtveis i omgangen.

Her har Pompey dominert førsteomgangen på min skjerm iallefall.

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jefe: Enig, Agger MÅ trene avslutninger. Send over Odd Iversen! Men bakover synes jeg Agger har vært god, i alle fall den første halvtimen.

Da blir det nok mer øl-drikking enn fotball. ;)

Lenke til kommentar
Hvor er Aquilani hen da? Hvorfor spiller ikke han? Iflg alle i liverpool er jo han fit for fight, men mangler kamptrening.

Ut med Dossena, inn med benayoun på venstre.

På 60 minutter om ting ikke har snudd, sett in Babel for Kuyt på høyre.

Han er kanskje skadet igjen.

.. Og ja: UT med Dossena!

Lenke til kommentar
Jefe: Enig, Agger MÅ trene avslutninger. Send over Odd Iversen! Men bakover synes jeg Agger har vært god, i alle fall den første halvtimen.

Da blir det nok mer øl-drikking enn fotball. ;)

Har hørt rykter om at Agger liker øl :)

Men nå tv, snakkes etter kampen, når vi har spilt vår beste 2. omgang for året og snudd dette :) Lykke til gutta :D

Lenke til kommentar

Skjer med Johnson da? Har ikke fått vært offansiv i de siste 10 kampene. Rafa som har gitt han beskjed om å ikke være så offansiv kanskje?

Kjøper altså en back som kun eier offansive kvaliteter, ikke la han gjøre det han kan best, og ødelegger dermed enda mer for laget.

Rafalution, my friends.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...