ErlendRU Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Garcia er vel ganske høyt priset spør du meg. Vi snakker om jo 7-8 millioner pund. Enda en attraksjon i Premier League. I såfall dette er en realitet så må jeg nesten gratulere dere med Englands nest beste spiss. 8967773[/snapback] Ja jeg synes £7-8M er greit for ham. Men i natt var det £24M for Torres som ble rapportert, altså £20M cash + Garcia for £4M. Det synes jeg er for lite. Vi får nå se hva prisen ender på til slutt. Som jeg skreiv på kopforum i natt også så får vi neppe Tevez i tillegg til Torres. Det er rett og slett for godt til å være sant. Tipper han stikker til Arsenal. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Vi vet jo egentlig ikke hvor mye Atletico krever for Torres. Prislappen på 27-28 millioner pund er ikke 100% offisiell, for å si det sånn. Liverpool bør uansett være smørblide om de får tak i Torres, uansett pris. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Nå sies det vell Torres for £27 Mill. Så blir Garcia en egen avtale. Tror vi tjener mer på det. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Satser alt jeg eier på at Torres kommer nå. Vi kommer neppe til å få Tevez også, jeg tviler på at vi har så mye penger når vi så vidt har greid å betale for Torres ... Og da bør heller en ving eller to være høyere prioritet, vi er godt nok besatt på spissplassene hvis Torres kommer, spesielt kontra vingplassene. Men alt kommer ned til hvor mye penger vi har å bruke. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 håper på en orentlig venstre ving. og torres må bare komme Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,2114541,00.html eller Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Har vi penger igjen om vi kjøper Torres egentlig? Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Har vi penger igjen om vi kjøper Torres egentlig? 8970780[/snapback] Ikke sikkert, men denne innstillingen har vi hatt for lenge. Man vinner ikke ligaen med 10 middelmådige, da mener jeg at det er bedre å kjøpe en kanon!! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 jeg har blitt stormansgal nå. Håper på Tevez ved siden av Torres + 1-2 nye vinger i verdensklassen Neida, er meget fornøyd om vi får Torres, noe jeg er sikker på skjer. Nyedrakten blir bestilt med en gang Unisport.dk får opp ''Torres'' blandt drakttrykkene. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Trenger da ikke det, du kan lage eget trykk. Må riktignok gjette deg frem til hvilket draktnummer han eventuelt får, men ... Kommer Torres, så skal jeg også garantert ha en drakt med han bakpå. Tror jeg kommer til å kjøre Torres på hjemmedrakta og Gerrard på bortedrakta i så fall. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Trenger da ikke det, du kan lage eget trykk. Må riktignok gjette deg frem til hvilket draktnummer han eventuelt får, men ... Kommer Torres, så skal jeg også garantert ha en drakt med han bakpå. Tror jeg kommer til å kjøre Torres på hjemmedrakta og Gerrard på bortedrakta i så fall. 8971412[/snapback] Torres får garantert nr. 9. Tenkte på det samme, Torres på hjemmedrakta og Gerrard på bortedrakta. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hmm.. Har den nye hjemmedrakten, så blir vel bortedrakten på meg da. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hmm, de aller fleste Liverpool-supportere jeg kjenner er faktisk meget misfornøyde med kjøpet. De er 99% sikker på at de har kjøpt katta i sekken (ikke ulikt det Chelsea gjorde sist sesong). Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Ikke han onkel, som har vært hardcore supporter i rundt 25 år Men såklart, det er alltid en stor fallhøyde når en bruker så mye penger på en spiller. Tevez hadde vært et tryggere kjøp iom at han har vist at han behersker PL. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hmm, de aller fleste Liverpool-supportere jeg kjenner er faktisk meget misfornøyde med kjøpet. De er 99% sikker på at de har kjøpt katta i sekken (ikke ulikt det Chelsea gjorde sist sesong). 8972459[/snapback] Ikke sett så mange som er misfornøyde jeg. Tror uansett Torres kan slå bra til i PL, han burde takle ligaen fysisk hvertfall. Også er han såpass ung, så jeg tror ikke han får noen problemer med å spille seg inn. Han slår kanskje ikke til med en eneste gang, men jeg tror ganske sikkert han kommer til å gjøre det. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Nå er det vel alltid en risiko å kjøpe spillere, uansett pris egentlig, man kan jo aldri vite sikkert at de vil slå gjennom i klubben, spesielt ikke når de kommer fra andre ligaer. Men satser man ikke, vinner man heller ikke, så å ta slike sjanser er helt nødvendig. Jeg tror Torres vil gjøre det kanonbra i Liverpool. Om han kan bli en 20+-spiss vet jeg ikke, men jeg føler meg veldig sikker på at han vil heve Liverpool betraktelig, og så lenge noen scorer som følge av dette, så driter jeg i hvem som blir kreditert målet. Tipper Torres gjør 10-12 mål i sin første sesong, og det er mer enn godkjent. Vi skal også passe på å gi ham en sesong i starten til å tilpasse seg laget og ligaen, og så kan vi heller forvente mer andre sesong. Men nå snakker jeg som om vi har kjøpt ham, det har vi strengt tatt ikke gjort enda, så hele denne posten må leses med et rungende "hvis Torres blir kjøpt" i bakgrunn. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Er jeg den eneste som er litt små skeptisk til torres? Tipper det tar litt tid før han venner seg til PL Men nå snakker jeg som om vi har kjøpt ham samma her Endret 29. juni 2007 av messi91 Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Nja, tror ikke han blir en gedigen hit allerede første sesongen. 20+ mål får vi nok ikke, men jeg tror han innfrir såpass at vi blir fornøyde. Det er visst han kommer, såklart Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Torres kommer til å bli en hit hvis han kommer. Mark my words. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Det at Torres kommer fra spansk liga gjør meg ørlite grann usikker, for spansk fotball er ganske så forskjellig fra engelsk. Kort sagt er vel spansk fotball mer teknisk, mens engelsk fotball er mer fysisk. Det er ikke opplagt at alle vil takle denne omstillingen. Vi bør i alle fall ikke ha for urealistiske forventninger til ham. Husk at det er ikke bare opp til spissene å lage mål, de trenger hjelp av resten av laget også. Og akkurat her har vel ikke Liverpool's defensive spillestil gitt spissene våre de aller beste arbeidsforhold bestandig. Likevel har jeg tro på at Torres kan bli en hit i Liverpool. Jeg tror han er en spiller som er i stand til å skape mye på egenhånd også, uten å være for avhengig av lagkameratene. Jeg husker jeg så han spille for Spania for noen år siden, og jeg tenkte da at dette er en spiller Liverpool skulle hatt. Nå er "drømmen" veldig nær med å bli oppfylt. Forhåpentligvis vil fortsettelsen også være som en drøm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå