Frigg33 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ser ut til at vi får en n stadion.. Kommer til å savne gamle Anfield http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=129861 Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 hadde vært fett om de lagde om anfield til et stort museum med enkelte showkamper av og til . bedre det enn å rive den Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 utroolig trist at anfield skal rives , kan de ikke bare la anfield stå, og gjøre det om til et museum, evt bruke banen til noe annet innen fotball. Må nok ta meg en tur til liverpool før banen rives ned, ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 stanley park blir vel bra den å da;) Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 stanley park blir vel bra den å da;) 6826851[/snapback] det er noe magisk over anfield som ingen andre stadior har Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ikke ta gledene/sorgene på forskudd, absolutt INGENTING er avgjort angående den nye stadion enda. Det er kun gitt byggetillatelse i Stanley Park, fortsatt gjenstår jo det som hele tiden har vært spørsmålet - hvor skal man få finansieringen fra? Med mindre det kommer en investor inn som vil spytte inn ufattelige summer den kommende uka, blir det nok ikke noe av dette foreløpig. Dersom det skjer, er det synd med tanke på fantastiske Anfield Road, men vi må bare innse at en ny stadion er en nødvendighet så mye penger som vi taper i forhold til våre konkurrenter. Ingen liker at Liverpool skal flytte fra Anfield, men hvis det ikke skjer i overskuelig fremtid, tør jeg påstå at i det lange løp vil Liverpool tape mer og mer helt til de ikke lenger er en toppklubb i England eller Europa. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 De skal vel ikke rive Anfield? :O Det at de skal ha ny stadion, har jo ligget i kortene i mange år.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 SAtan.. 2 - 0 til Everton etter en drøy halvtime! Svakt forsvarsspill på begge målene. :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 jeg hater så sykt poll, kvar jævla år så øddlegge han for både mæ,liverpool og andre...han e så sykt irritabel Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Poll har da ikke gjort noe nå.. Liverpool kan takke seg selv.. Spiller jo helt bak mål! :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Poll har da ikke gjort noe nå.. Liverpool kan takke seg selv.. Spiller jo helt bak mål! :/ 6831131[/snapback] veit det da,men liker bare ikke fyrn:P Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Poll har da ikke gjort noe nå.. Liverpool kan takke seg selv.. Spiller jo helt bak mål! :/ 6831131[/snapback] veit det da,men liker bare ikke fyrn:P 6831159[/snapback] Enig i det.. =P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Poll har da ikke gjort noe nå.. Liverpool kan takke seg selv.. Spiller jo helt bak mål! :/ 6831131[/snapback] veit det da,men liker bare ikke fyrn:P 6831159[/snapback] Enig i det.. =P 6831163[/snapback] han har gjort så mye dritt oppover åran, mot alt og alle(kanskje ikke man U) han er på min mislike liste, siden jeg var 14år.....hater den fyrn Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hva skjer med Liverpool da? Herregud! Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Kan virke som om de taper, gitt... Skal ikke nekte for at det ikke gjør så veldig mye for min del, men... Everton er slettes ikke noe dårlig lag, og disse hatkampene lagene seg i mellom er alltid jevne og interessante for både nøytrale og ikke-nøytrale supportere! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Vinner ManUtd ikveld får jeg en helvetes bra kveld ute på byen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Nei, dette her var en helvetes drittkamp. Laget er elendig sammen, spillerne er elendig, forsvaret er elendig, keeper er elendig, angrepet er elendig, masse stolpe og nesten, Riise-skade ... Nei, faen for en kamp. Det er ingen unnskyldning for vår innsats i dag eller resultatet, men det er synd at begge Evertons mål som "punkterte" kampen skulle vært avblåst. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Vinner ManUtd ikveld får jeg en helvetes bra kveld ute på byen. 6831466[/snapback] Spørsmålet er vel hvor mye de vinner? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 heia tottenham sier no jeg Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Vinner ManUtd ikveld får jeg en helvetes bra kveld ute på byen. 6831466[/snapback] Spørsmålet er vel hvor mye de vinner? 6831479[/snapback] Skal ikke være for høye i hatten her nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå