Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Bevare meg vell. Dommere har virkelig gått ut før sesongen og bestemt seg for å virkelig hate Liverpool.

Soleklare straffer,tåpleige røde(mot fulham bl.annet) og badeballer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Rafa bør gi Sammy til å kjefte opp spillerne i pausen. Kjefte fram lysten til å spille.

Dette kan kun kureres med en real dose ''UR FUCKING LIVERPOOL-PLAYERS; ACT LIKE IT!''

Vi trenger en plan. Vi trenger taktikk, vi trenger mening!

Inn med Jøden, det er i alle fall klart.

Hahahah, et slag ja, nå må du gi deg,dommer.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Nå har Torres gått sur, og har ikke mer å bidra med. Masche må etter alt å dømme bytte, heia spearing.

Mot United ble han forbanna etter bare 15-20 min, men spilte ikke dårlig av den grunn, heller tvert imot.

Så må jeg bare si at jeg kan nesten se at den taklingen er rødt kort. Det ser ikke ut som Masche er noe interessert i ballen, i tillegg til strak fot og en strak hånd i halsen.

Endret av SuKa
Lenke til kommentar

Hånden i halsen er jo en del av bevegelsen, han kan jo ikke styre den.

Situasjonen er ikke så farlig som de skal ha det til. Han treffer ikke leggen eller noe, bare kneet hans som blir låst mellom føttene til pompey spilleren. Når man så situasjonen med Lucas i etterkant så var jo det styggere enn Mache situasjonen.

Lenke til kommentar

Surprise at det var samme dommern som ga oss to røde mot Fulham tidligere i år. Den ene der var korrekt da, noe denne åpenbart ikke var.

Gerrard har vært ufattelig middelmådig denne sesongen. Dårlige touch gang på gang, og virker lite interessert å spille når vi ikke kjemper helt i toppen slik vi gjorde i fjor. Agger burde forøvrig trene på avslutninger på hodet. Mannen kunne jo hatt 7-8 scoringer allerede om han hadde vært litt mer treffsikker. To store sjanser etter dødball i dag og på onsdag.

Vinner vi i dag så har julaften kommet tidlig, for å si det mildt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...