Latias Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Må bare spørre hvordan du klarer å sammenligne de to? Torres elsker United innerst inne. Alle vet da det. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Lucas svekker midtbanen på alle måter. Hvordan folk ikke forstår det sjokkerer meg. Helt enig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Torres: My future is Red ^^ Lignende artikkel Tja...vi husker vel alle hva som skjedde Må bare spørre hvordan du klarer å sammenligne de to? Kan jo godt ta enda en spiller hvis det var det En annen spiller Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det var ikke det nei, kan sikkert dra fram en million eksempler hvis du vil. Bare lurte på hvordan du kunne sammenligne Ronaldo og Torres. Wis hadde jo også et poeng i det med at de er supportere av sine respektive klubber de er i nå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det var ikke det nei, kan sikkert dra fram en million eksempler hvis du vil. Bare lurte på hvordan du kunne sammenligne Ronaldo og Torres. Wis hadde jo også et poeng i det med at de er supportere av sine respektive klubber de er i nå. Det jeg mener er at man aldri vet med fotball For alt vi vet så kan han spille i Shitty trøya om to år, som i en Barcelona trøye eller Liverpool trøye Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Sånn som Tevez ... Kanskje greit å være i en klubb der supporterene ikke slenger dritt til deg. Fin kamp i dag. Reina på bærtur, men Aquilani var grei den tiden har var på. Torres! Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 latterlig dårlig forsvar på reduseringen , sykt irriterende å se på. 4 karer står å klør seg i ræva ...... Men sykt digg med seier Tror dette er lykke tattoo jeg har skaffet meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Tror dette er lykke tattoo jeg har skaffet meg Gratulerer. Får vi se? Meget godt med 3 poeng idag, Pompey og Wolves neste, de skal vi(på papiret) slå. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 kan prøve å få opp ett bilde snart you'll never walk alone på armen vøtt Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Flott med seier igjenn, det var det eg prøvde å si Endret 17. desember 2009 av guttorm Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Bra liv. edit: http://liverpool.no/forum/t/3346.aspx kom akkurat over den. Herregud hvor patetiske folk er! Endret 17. desember 2009 av kloffsk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Lagene Liverpool kan møte i EuropeLeague Anderlecht (Belgia) Olympique Marseille (Frankrike) Hapoel Tel-Aviv (Israel) Juventus (Italia) Roma (Italia) PSV Eindhoven (Nederland) Benfica (Portugal) Sporting Lisboa (Portugal) Unirea Urziceni (Romania) Valencia (Spania) Fenerbahce (Tyrkia) Galatasaray (Tyrkia) Werder Bremen (Tyskland) Wolfsburg (Tyskland) Shaktar Donetsk (Ukrainia) Salzburg (Østerrike) Vil helst safe den og håpe på Salzburg. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Regner med at formen og viljen kommer tilbake etter jul, så jeg vet hva jeg ikke håper på Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Aquilani skadet? Overrasket? Nei. Det var det jeg trodde. Vi har kjøpt en spiller som kan spille 30% gjennom en sesong. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Det var det jeg trodde. Vi har kjøpt en spiller som kan spille 30% gjennom en sesong. Tenker du på Torres? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 E du CP? Det ville vel vært mer korrekt å si: "har du CP"? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeezes. Get a grip. Flå Rafa for å ikke bruke ham, om han skader seg, noe som ikke er overaskende skal man tro Giallo. Så er nok det også galt. Alt er galt. Mulig Aquilani har fått en smell på trening, ok, deal with it. Trist men fakta, The Guardian er kansje Englands mest seriøse avis når det kommer til fotball nyheter, da er det nok sant. Desverre. Faen, enda fyllesyk etter onsdag(og jeg var ute i dag), helvete at jeg ikke har kone og barn så jeg kan komme meg hjem etter kamp . Sånn er det. Blir bratt og komme seg til Puben i morgen vet jeg, dere får "fill me inn" om jeg ikke makter ansvaret. Ps: Hadde vert fint om du ikke gjør narr av personer med CP, selv om jeg vet du mener det på spøk. Noen sliter faktisk med dette til vanlig, eller kjenner noen og kan føle seg støtt. Vi Liverpool supporter holder oss for gode til å rakke ned på andre som av en eller annen grunn har et handikapp Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Ps: Hadde vert fint om du ikke gjør narr av personer med CP, selv om jeg vet du mener det på spøk. Noen sliter faktisk med dette til vanlig, eller kjenner noen og kan føle seg støtt.Vi Liverpool supporter holder oss for gode til å rakke ned på andre som av en eller annen grunn har et handikapp Takk, syntest den var over streken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå