Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var ikke det nei, kan sikkert dra fram en million eksempler hvis du vil. Bare lurte på hvordan du kunne sammenligne Ronaldo og Torres. Wis hadde jo også et poeng i det med at de er supportere av sine respektive klubber de er i nå.

Det jeg mener er at man aldri vet med fotball ;) For alt vi vet så kan han spille i Shitty trøya om to år, som i en Barcelona trøye eller Liverpool trøye :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Tror dette er lykke tattoo jeg har skaffet meg ;)

Gratulerer. :)

Får vi se?

Meget godt med 3 poeng idag, Pompey og Wolves neste, de skal vi(på papiret) slå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Lagene Liverpool kan møte i EuropeLeague

Anderlecht (Belgia)

Olympique Marseille (Frankrike)

Hapoel Tel-Aviv (Israel)

Juventus (Italia)

Roma (Italia)

PSV Eindhoven (Nederland)

Benfica (Portugal)

Sporting Lisboa (Portugal)

Unirea Urziceni (Romania)

Valencia (Spania)

Fenerbahce (Tyrkia)

Galatasaray (Tyrkia)

Werder Bremen (Tyskland)

Wolfsburg (Tyskland)

Shaktar Donetsk (Ukrainia)

Salzburg (Østerrike)

Vil helst safe den og håpe på Salzburg.

Lenke til kommentar

Jeezes. Get a grip. Flå Rafa for å ikke bruke ham, om han skader seg, noe som ikke er overaskende skal man tro Giallo. Så er nok det også galt.

Alt er galt. Mulig Aquilani har fått en smell på trening, ok, deal with it.

Trist men fakta, The Guardian er kansje Englands mest seriøse avis når det kommer til fotball nyheter, da er det nok sant. Desverre.

Faen, enda fyllesyk etter onsdag(og jeg var ute i dag), helvete at jeg ikke har kone og barn så jeg kan komme meg hjem etter kamp :p.

Sånn er det. Blir bratt og komme seg til Puben i morgen vet jeg, dere får "fill me inn" om jeg ikke makter ansvaret.

Ps: Hadde vert fint om du ikke gjør narr av personer med CP, selv om jeg vet du mener det på spøk. Noen sliter faktisk med dette til vanlig, eller kjenner noen og kan føle seg støtt.

Vi Liverpool supporter holder oss for gode til å rakke ned på andre som av en eller annen grunn har et handikapp :)

Lenke til kommentar
Ps: Hadde vert fint om du ikke gjør narr av personer med CP, selv om jeg vet du mener det på spøk. Noen sliter faktisk med dette til vanlig, eller kjenner noen og kan føle seg støtt.

Vi Liverpool supporter holder oss for gode til å rakke ned på andre som av en eller annen grunn har et handikapp :)

Takk, syntest den var over streken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...