tc47 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Riktig det SuKa. Synes det er gøy å se på slikt ja, kanskje en uvane. Har uansett endret litt nå, da jeg lastet det ned selv og har sett litt på det. Er veldig uklart med Sagna der, kunne gått begge veier. Men jaja, som du sier, så er det ikke så viktig nå uansett. Spesielt siden Pool tapte ganske fortjent hvis man ser på andre omgangen. Marginene var nok med Arsenal uansett så. Herr Brun: Lastet ned highlights fra et forum, www.fbtz.com Endret 14. desember 2009 av tc47 Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Men det jeg synest er rart er at noen mener det ikke skulle vært straffe fordi Gerrard hadde sparka ballen så langt fremfor seg. Hva skulle det blitt da? Ingenting? Drop? Sier ikke at det er noen her som har sagt det, men var litt diskusjoner om det i studio osv. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Webb dømmer jevnt over veldig bra, men i går var han dritings. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Webb dømmer jevnt over veldig bra, men i går var han dritings. Tror han feiret litt for hardt Luciadagen. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Glem det. Endret 14. desember 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Webb dømmer jevnt over veldig bra, men i går var han dritings. Jeg er litt uenig. For to sesonger siden gjorde han det strålende. Ifjor og i år har alt gått til hode på han. Det virker som det er hans plikt å styre kampen inn i et vist bilde. I starten kan han blåse for alle 50/50 situasjoner, for senere i kampen snu helt om å slå ned på alle forseelser som er i grenseland. Mannen har en linje flyver opp og ned etter humøret hans. I tillegg gir han mye gule på ren trynefaktor, han tar det som sitt ansvar å jekke spillere som kan være stygtspillende. Hver kamp skal ses for seg. Det har aldri Webb skjønt. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Webb dømmer jevnt over veldig bra, men i går var han dritings. Jeg er litt uenig. For to sesonger siden gjorde han det strålende. Ifjor og i år har alt gått til hode på han. Det virker som det er hans plikt å styre kampen inn i et vist bilde. I starten kan han blåse for alle 50/50 situasjoner, for senere i kampen snu helt om å slå ned på alle forseelser som er i grenseland. Mannen har en linje flyver opp og ned etter humøret hans. I tillegg gir han mye gule på ren trynefaktor, han tar det som sitt ansvar å jekke spillere som kan være stygtspillende. Hver kamp skal ses for seg. Det har aldri Webb skjønt. Det må være ekstremt vanskelig å være dommer på et så høyt nivå. Jeg hadde aldri greid å legge alle følelsene for en spiller til side når jeg skulle dømme. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Webb dømmer jevnt over veldig bra, men i går var han dritings. Jeg er litt uenig. For to sesonger siden gjorde han det strålende. Ifjor og i år har alt gått til hode på han. Det virker som det er hans plikt å styre kampen inn i et vist bilde. I starten kan han blåse for alle 50/50 situasjoner, for senere i kampen snu helt om å slå ned på alle forseelser som er i grenseland. Mannen har en linje flyver opp og ned etter humøret hans. I tillegg gir han mye gule på ren trynefaktor, han tar det som sitt ansvar å jekke spillere som kan være stygtspillende. Hver kamp skal ses for seg. Det har aldri Webb skjønt. Det må være ekstremt vanskelig å være dommer på et så høyt nivå. Jeg hadde aldri greid å legge alle følelsene for en spiller til side når jeg skulle dømme. De er selvfølgelig mennesker. Men om de ikke klarer å holde seg så objektiv som det kreves kan de heller ikke være dommere på et slikt nivå. Jeg mener det er mange dårlige dommere i Premier League for tiden, enkelte helt håpløse. Wiley er forøvrig ikke en av dem. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Styles og Clattenburg er de verste, Bennett i 3. plass. Eller Andre Marriner eller whatever, men håper at FA har skjønt at han ikke kan dømme i PL. Så orker ikke å snakke om han en gang. Personlige favoritten er Phil Dowd. Sammen med Peter Walton. Endret 14. desember 2009 av tc47 Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Fin liten sak for alle Liverpoolfans Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Snur det nå? Knuser vi Wigan på Onsdag? Jeg tror det snur nå, dersom det ikke snur sliter vi oss til en uavgjort. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Snur det nå? Knuser vi Wigan på Onsdag? Jeg tror det snur nå, dersom det ikke snur sliter vi oss til en uavgjort. Tipper dere vinner mot Wigan, men det betyr ikke at det snur for liverpool mer generelt. Ser ut som Benitez sliter fælt med å få spillerne til å prestere for tiden, selv om dere var noe uheldige mot Arsenal. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Noe er ivertfall på bedringens vei, men vi har forsatt ikke funnet tilbake til den fantastiske evnen vi hadde i fjor med å spille til fløyta går og ikke minst faktisk avgjøre kampene på denne måten. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hvorfor tapte Liverpool fortjent? Fordi Arsenal kjørte over oss i 2. omgang? Vi kjørte over Arsenal i 1. omgang. Arsenal hadde ikke så mange andre sjanser utover målene. Uavgjort hadde vært mest rettferdig. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Fordi Liverpool ikke var gode nok til å utnytte overtaket. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Forskjellen mellom Liverpool 08/09 og Liverpool 09/10 er nok forskjellen på topplag og 6-7 plass lag. Nemlig evnen til å avgjøre kamper til tross for en dårlig dag. Ifjor var vi eksperter på dette, iår har vi vært forferdelige. Og Alonso. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det er i motbakke det går oppover! Logikken din er slående. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 En på kopforum som har har kjeda seg (Melodi All I want for christmas is you..) We don't want a lot for Christmas, there's just one thing we need. We don't care about the presents, we just want our Stevie G! We want you to score a goal more than you could ever know Make our wish come true. All we want for Christmas is... YOU! Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Masche og Johnson er usikre mot Wigan. Kanskje vi får se Lucas og Aquilani sammen i måren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå