Raste Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Soleklar? Gerrard faller før han blir felt, om han ikke hadde gjort det så hadde sikkert det blitt straffe. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hahaha, prøv sol.no du, eller united forumet. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Om du fortsatt mener det ikke er straffe etter situasjonen er vist er par ganger, da finst det ikke håp for deg, kjære. Ikke at det er noe nytt ! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Har jeg sagt at det ikke var straffe? Det jeg sier at at Webb sikkert ser at Gerrard faller litt før han blir felt og velger kanskje utifra det. Endret 13. desember 2009 av Raste Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg tolket "Soleklar" som i at du ikke mente at det var noe straffe. Det var selvfølgelig feil av meg og tar det på min kappe, sorry og peace out At han faller før han blir tatt ser ikke jeg noe til hvertfall. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Soleklar skrev jeg fordi jeg har sett mange flere klarere straffer som ikke har blitt dømt på før. Endret 13. desember 2009 av Raste Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Rolig her nå, ikke la diskusjonen om den (soleklare) straffen bli til en United - Liverpool diskusjon. Alle i SkySports-studioet var i alle fall enige om at det var et klart straffespark. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg tolket "Soleklar" som i at du ikke mente at det var noe straffe. Det var selvfølgelig feil av meg og tar det på min kappe, sorry og peace out At han faller før han blir tatt ser ikke jeg noe til hvertfall. Han faller ikke, men det er tydlig at han ikke har noen intensjoner om å stå på beina. Uansett en soleklar straffe uten tvil. Men den lille bevegelsen til Gerrard før han treffer gjør at dommeren tolker det som at han hiver seg ekstra. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Om Chelsea byr nokk, om vi ikke havner på CL-plass, så tror jeg Gerrard kan gå. Han har jo sakt at han er lei av å "stagge" i PL, og slik det ser ut idag, så er det vel større kjangs for og vinne trofe'er hos Chelsea en Liverpool.. Endret 13. desember 2009 av freadrik Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Om Chelsea byr nokk, om vi ikke havner på CL-plass, så tror jeg Gerrard kan gå. Han har jo sakt at han er lei av å "stagge" i PL, og slik det ser ut idag, så er det vel større kjangs for og vinne trofe'er hos Chelsea en Liverpool.. Det virker jo mer og mer sannsynlig at vi ikke klarer å kvalifisere oss til CL denne sesongen. Spesielt med tanke på at Aston Villa, Man City og Tottenham tar poeng som de gjør, og når vi taper. Vi suller jo vekk seieren her selv. Vi inviterer bokstavelig talt Arsenal inn i kampen med å score et (uheldig) selvmål, og vi slutter jo også med å presse, samt at presisjonen forsvant jo helt. Og om Chelsea byr nok vil nok sikkert Amerikanerne sørge for at pengene går til nedbetaling av gjeld. Men tviler egentlig på at Gerrard selv vil dra. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Visst Gerrard forlater Liverpool til fordel for Chelsea kan likesågodt Torres gå til United, Obama bli terrorist og jeg mister troen på menneskeheten. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Med tap mot Wigan kan både Birmingham og Fulham gå forbi oss på tabellen. Kan jo bli skikkelig spennende denne sesongen ja... Lenke til kommentar
Smoen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Med tap mot Wigan kan både Birmingham og Fulham gå forbi oss på tabellen. Kan jo bli skikkelig spennende denne sesongen ja... Vi taper ikke for Wigan. Synes dagens kamp var lovende, vi spiller mye bedre enn Arsenal, og Gerrard er på tur igjen, tipper storformen hans kommer nå. Litt seinere i sesongen enn den pleier, men bedre det enn aldri. Denne kampen hadde vi tatt, hadde det ikk vært for en heller drøy uflaks. Og vi skal ta fjerdeplassen, i hvert fall, det føler jeg meg rimelig sikker på. Ingen av utfordrerne er stabile nok. Vi har ikke vært så jevne i år selv heller, men når alt kommer til alt, har vi rutinen fra å være i CL-posisjon fra før, i større grad enn hva for eksempel City og Spurs har. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Nei, Wigan tar vi! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 surt uhell for Johnson det ja :| Torres var heller ikke på toppform så man men gjorde god innsats! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Synes dagens kamp var lovende, vi spiller mye bedre enn Arsenal I første omgang ja. Der eier vi dem fullstendig, og hadde en viss spanjol vært mer effektiv hadde ståa vært annerledes. I andre omgang er tempoet vårt langt lavere, vi er helt tamme og legger oss bakpå. Vi taper alt for mange baller og det hagler med upresise pasninger. Arsenal derimot går utpå banen i andre omgang med høy selvtillit og vinnervilje. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Nå var det kanskje uflaks at vi ikke får straffe, og litt uflaks at Johnson setter ballen i eget mål, men at vi ikke klarer å gjøre en drit når "de" utlignet, og inviterer Arsenal tilbake i kampen med å ikke presse mer, ja da ser jo vi hva Benitez prøver på. Få en ledelse og så prøve å tette godt igjen og be til Gud at de ikke scorer. Kan fort bli slik de neste 3 kampene også, kamper vi i utgangspunktet er favoritter til å vinne, men på en eller annen måte klarer å tabbe os ut og tulle vekk ledelser. Hele fighting spiritn' var vekke i andre omgang, og vi så ikke ut til å ville spille fotball, slik som i første omgang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg er MØKKLEI den engelske dommerstanden. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det er veldig mange dårlige og overbeskyttede drittdommere i PL. Veldig mange Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå