Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tolket "Soleklar" som i at du ikke mente at det var noe straffe. Det var selvfølgelig feil av meg og tar det på min kappe, sorry og peace out :)

At han faller før han blir tatt ser ikke jeg noe til hvertfall.

Han faller ikke, men det er tydlig at han ikke har noen intensjoner om å stå på beina. Uansett en soleklar straffe uten tvil. Men den lille bevegelsen til Gerrard før han treffer gjør at dommeren tolker det som at han hiver seg ekstra.

Lenke til kommentar

Om Chelsea byr nokk, om vi ikke havner på CL-plass, så tror jeg Gerrard kan gå. Han har jo sakt at han er lei av å "stagge" i PL, og slik det ser ut idag, så er det vel større kjangs for og vinne trofe'er hos Chelsea en Liverpool..

Endret av freadrik
Lenke til kommentar
Om Chelsea byr nokk, om vi ikke havner på CL-plass, så tror jeg Gerrard kan gå. Han har jo sakt at han er lei av å "stagge" i PL, og slik det ser ut idag, så er det vel større kjangs for og vinne trofe'er hos Chelsea en Liverpool..

Det virker jo mer og mer sannsynlig at vi ikke klarer å kvalifisere oss til CL denne sesongen. Spesielt med tanke på at Aston Villa, Man City og Tottenham tar poeng som de gjør, og når vi taper. Vi suller jo vekk seieren her selv. Vi inviterer bokstavelig talt Arsenal inn i kampen med å score et (uheldig) selvmål, og vi slutter jo også med å presse, samt at presisjonen forsvant jo helt. Og om Chelsea byr nok vil nok sikkert Amerikanerne sørge for at pengene går til nedbetaling av gjeld. Men tviler egentlig på at Gerrard selv vil dra.

Lenke til kommentar
Med tap mot Wigan kan både Birmingham og Fulham gå forbi oss på tabellen. Kan jo bli skikkelig spennende denne sesongen ja...
Vi taper ikke for Wigan. Synes dagens kamp var lovende, vi spiller mye bedre enn Arsenal, og Gerrard er på tur igjen, tipper storformen hans kommer nå. Litt seinere i sesongen enn den pleier, men bedre det enn aldri. Denne kampen hadde vi tatt, hadde det ikk vært for en heller drøy uflaks.

Og vi skal ta fjerdeplassen, i hvert fall, det føler jeg meg rimelig sikker på. Ingen av utfordrerne er stabile nok. Vi har ikke vært så jevne i år selv heller, men når alt kommer til alt, har vi rutinen fra å være i CL-posisjon fra før, i større grad enn hva for eksempel City og Spurs har.

Lenke til kommentar
Synes dagens kamp var lovende, vi spiller mye bedre enn Arsenal

I første omgang ja. Der eier vi dem fullstendig, og hadde en viss spanjol vært mer effektiv hadde ståa vært annerledes. I andre omgang er tempoet vårt langt lavere, vi er helt tamme og legger oss bakpå. Vi taper alt for mange baller og det hagler med upresise pasninger. Arsenal derimot går utpå banen i andre omgang med høy selvtillit og vinnervilje.

Lenke til kommentar

Nå var det kanskje uflaks at vi ikke får straffe, og litt uflaks at Johnson setter ballen i eget mål, men at vi ikke klarer å gjøre en drit når "de" utlignet, og inviterer Arsenal tilbake i kampen med å ikke presse mer, ja da ser jo vi hva Benitez prøver på. Få en ledelse og så prøve å tette godt igjen og be til Gud at de ikke scorer. Kan fort bli slik de neste 3 kampene også, kamper vi i utgangspunktet er favoritter til å vinne, men på en eller annen måte klarer å tabbe os ut og tulle vekk ledelser.

Hele fighting spiritn' var vekke i andre omgang, og vi så ikke ut til å ville spille fotball, slik som i første omgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...