Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg blir litt provosert over Graeme Souness sin uttalelse om at Liverpool er på vei mot et meltdown.. Håper det går en fanden i Gerrard, og at han gjør alt for å gjøre at Souness sine ord ikke blir mer enn bare ord. Som kaptein bør han ha så mye stolthet at han nesten tar uttalelsen personlig. Det skal ikke mer til enn en seier mot Arsenal idag for å sette kritikerene litt tilbake, i alle fall frem til neste kamp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har håpet på at Gerrard skal ta ansvar siste 5kampene.

Han viste det ikke mot Everton,ikke mot Blackburn,ikke mot Lyon. La for guds skyld ta seg opp mot arsenal ikveld.

Lenke til kommentar
Har håpet på at Gerrard skal ta ansvar siste 5kampene.

Han viste det ikke mot Everton,ikke mot Blackburn,ikke mot Lyon. La for guds skyld ta seg opp mot arsenal ikveld.

Kapteinen var god mot Fiorentina!

Forventer at han kommer på banen med vinnervilje idag, og hjelper midtbanen med å kjøre over Fabregas.

Lenke til kommentar
Den kampen så jeg ikke.

Han tok tak i den kampen, men det ble også en letttere kamp for han å spille da ballen gikk mye fortare fremover i banen enn den gjør med Lucas-Mascherano.

Personlig vil jeg påstå at det er akkurat denne komboen som ødlegger både Gerrard og angrepsspillet vårt generelt. Jeg ber til både Gud og Rafa idag, Aquilani må inn på midtbanen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Det blir en fysisk batalje i dag.

Kampen passer ikke for aquilani.

Funny...

Aquilani kan godt starte idag, trenger fart mot Arsenal, og da kan Rafa ikke starte med Lucas-Mascherano. De to er for defansive og stopper all momentum og kreativitet.

Reina har nok å gjøre en å spille vegg med Lucas all day long.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...