Winydancer Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Står nok ikke 0-1 til pause dessverre. vedde? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Slå til nå suka. Winy tar garantert feil. Banker pæng! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Sur Alex får aldri nok av fjerdedommere han. Så søtt når det kun frøser ut når han prøver å få sagt noe. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jabbijabbiduuu! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hvorfor jubler du? Dere kjemper om 4 plass og Europaleauge. Vi om CL og PL gull, igjen Hadde jeg vært LFC fan hadde jeg holdt helt kjeft utad. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jubler antageligvis fordi det alltid smaker godt med et United tap. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hvorfor jubler du? Dere kjemper om 4 plass og Europaleauge. Vi om CL og PL gull, igjen Hadde jeg vært LFC fan hadde jeg holdt helt kjeft utad. Hele fotballverden ler vel. Jeg vet om fint få fotballinteresserte som vil United eller Drogba noe godt. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Og jeg vet om fint få fotballinteresserte som vil Liverpool noe godt. Hva var poenget ditt? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ja, og folk flest jubler vel når Liverpool taper. Hva er poenget ditt, gutten min? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Får vi ikke lov å juble når det laget vi hater taper? Nei da hadde det ikke vært krig i verden. Morsomt å se SAF sin reaksjon, slår aldri feil. Jeg satt å ventet på det, eller 5min tillegg. Synes han klager drøyt mye for tiden. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Vel, alle managere har stort sett tirader til fjerdedommer iløpet av kampen. At Sir Alex får ekstra fokus i media er heller ikke noe nytt. Også denne gangen var han i sin fulle rett til å gjøre det. Latterlig lite tid. 3min er jo et minimum om det er 6 bytter og ingen skader. I andre omgang var det 2 lange avbrudd i spillet. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hadde jeg vært LFC fan hadde jeg holdt helt kjeft utad. Utad..? Dette er jo en Liverpool tråd.. Tror det er denne du leter etter https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=456520 Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Står nok ikke 0-1 til pause dessverre. vedde? Slå til nå suka. Winy tar garantert feil. Banker pæng! Hoho, phew! Aldri hør på en United-fan. Endret 12. desember 2009 av SuKa Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) snipp The real thing, eller bare Talk the talk. (Nicket) Har vert utrolig snille med United fansen på byen i dag. Selv om det ikke gir meg noen forhåpninger. Skakk kjørt som vi er, men som jeg sa til min gode Liverpool venninde, utrolig å se stor lagene snuble samtidig, akkurat som i fjor, var jammen mer en bare en helg? Derfor mener jeg at vi aldri må si aldri, selv om det er lov å være realist. Tror jeg "gav opp" etter Boro tapet i fjor, men vi var veldig nær på slutten. Nå vakler Chelsea, akkurat som jeg håpet Scolari ville kommet til kort i fjor, mister nå Ancalotti? grepet. United har mye mindre forutsetninger for å lykkes i år, da tenker jeg ikke først og fremst pga C.R, men evnt. skade på sentrale spillere som Berba eller Rooney. Once a blue, always a Manc. Kjemper om gull igjenn? Hvem kjempet dere mot i fjor? Cl?: 2 finaler, 1 semi, 1 kvart. STFU! Natti Dette innlegget er jo forøvrig som snytt utav min egen nese : Blir Chelsea gull i år Alt tyder på det. vell, håpe må jo være at Scolari snubler i manko på PL erfaring. Så skummelt ut i starten, så klarte vi jammen å ta dem på broa. I ettertid har jo også dem snublet litt. For å si det slik, jeg er glad Grant fikk sparken. Som jeg har sagt tidligere, alt tyder på at PL er jevnere en på evigheter. Men det er flere som skal være med å kjempe om det, og jeg avskriver verken oss, United eller Arsenal enda. Aston Villa har jeg ikke tro på. Tror Arsenal er ute og kjører, tidlig å avskrive dem, men jeg syns det ser ustablit ut. Vel tilliten til Rafa er ikke særlig svekket. Til jul ligger vi godt ann i ligaen og gjør det bra i CL. Men jeg er dog uenig i MYE av det Rafa gjør under kampene. Rare lagoppstillinger, enda merkeligere og seine bytter og det virker som vi undervurderer dårligere motstand så og si hver gang. Det noen av oss vil fram til er at vi kunne MULIGENS vert langt fremfor nærmeste konkurent nå, med litt anderledes bytter ol i dann og vann. Uansett er ikke det at jeg blir "Øvegjidde" av og til, det samme som at jeg ikke har tro på ham som manager i Liverpool FC. Endret 13. desember 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Småsint Fergy idag! hohoho. Herlig at United avgir, nå må Liverpool bare mose Arsenal idag. Alt kan skje i PL iår! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 nå må Liverpool bare mose Arsenal idag Typisk Liverpool å vinne storkamper i dårlige perioder , så har god tro i dag Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 " Mirror skriver at Chelsea vil legge inn et bud på £30M på Steven Gerrard til sommeren. " *gjesp* Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Typisk Liverpool å vinne storkamper i dårlige perioder , så har god tro i dag Jepp! Håper VIRKELIG å se Aquilani fra start idag. Kontringer og fremgang på midtbanen blir nok mer essensielt enn selve krigen, så Lucas kan vike. Mascherano fikser Fabregas lett idag ; ) " Mirror skriver at Chelsea vil legge inn et bud på £30M på Steven Gerrard til sommeren. " *gjesp* Haha. Så det selv. Lo godt. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 " Mirror skriver at Chelsea vil legge inn et bud på £30M på Steven Gerrard til sommeren. " *gjesp* Så den også, vel de kan prøve så lenge de orker... men jeg mener Gerrard er mer verdt enn £30M. Uansett, liten sannsynlighet for at dette er noe som burde være verdt tiden vår. Kamp i dag, og nå vil jeg virkelig se Aquiliani spille en PL kamp fra start. Tror vi har en grei sjanse til å vinne, da Torres også er tilbake. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Så den også, vel de kan prøve så lenge de orker... men jeg mener Gerrard er mer verdt enn £30M. Uansett, liten sannsynlighet for at dette er noe som burde være verdt tiden vår. Kamp i dag, og nå vil jeg virkelig se Aquiliani spille en PL kamp fra start. Tror vi har en grei sjanse til å vinne, da Torres også er tilbake. Gerrard er 'priceless' i mine øyne. Han er bærebjelken i laget, og kapteinen vår. Uansett hvor mye gjeld vi har syns jeg ikke vi bør vurderer bud egentlig, vertfall ikke på fattige £30 mill. Lyder budet £60-80 mill så skal jeg heller forstå det vist de vurderer å godta, dog tviler jeg egentlig på at Gerrard stikker. --- Litt spennende å tenke på hvordan laget hadde vert idag om Gerrard faktisk reiste i 05 eller når det var. Hadde nok sett nokså anneledes ut. Endret 13. desember 2009 av Winydancer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå