Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Managere og trenere har blitt en slags skyteskive som skal ta skylda for alt som går feil i en klubb.

Det er ikke skylda som legges på dem, det er ansvaret.

Og når du får ansvaret for alt, får du skylda når det går deg imot. Ser ikke at det er rettere å gi de ansvaret for alt. Spillerene må også ta en god del av ansvaret, samt smålige eiere.

Lenke til kommentar

Siden jeg er spoiled med engelske kommentatorer pga at jeg alltid ser på pub, ragerer jeg med vantro de få gangene jeg ser på Canal+.

Det er rett og slett tragisk.

Hadde sansen for Sheie, og Eggen. Der går også grensen.

Nettopp komt hjem foresten, skål. Var morrsomt ja :D

Lenke til kommentar

Apropos Fifa; er det noen som har prøvd med svenske kommentatorer? Da snakker vi skandale. En kompis av meg har funnet ut at jeg spiller mye dårligere når de svenske kommentatorene er på, så det blir stort sett stemmene til søta bror som runger i stua hans når vi spiller.

Lenke til kommentar
Nå bør det vel holdes kjeft i United-campen angående filming. Teatralsk, det skal han ha.

Nå er ikke Rooney kaptein, og har heller aldri gått ut i media og sagt at han hater filmere. Misforstå meg rett, synes det var idiotisk av han, men han burde ikke sammenlignes med Gerrard.

Lenke til kommentar
Nå bør det vel holdes kjeft i United-campen angående filming. Teatralsk, det skal han ha.

Nå er ikke Rooney kaptein, og har heller aldri gått ut i media og sagt at han hater filmere. Misforstå meg rett, synes det var idiotisk av han, men han burde ikke sammenlignes med Gerrard.

Sant nok. Gerrard er fæl nok han, men Rooney er jo 3 ganger verre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...