Jotun Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hvis Aquaman blir skadet i morra så dør eg på meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ja,det kan jo hende. Du er jo tross alt en gammel mann. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Infarctus cordis på vei Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Da skulle han ha solgt Alonso tidligere. For det prøvde han jo ikke? Mener du midt i Januar vinduet når vi ledet tabellen? Og han spilte sin beste sessong? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Nei,jeg mener i sommer-vinduet. Rafa hadde (sannsynligvis) Aquilani som erstater klar i tankene. Alonso og Rafa viste begge at Alonso ikke ble en sesong til i Liverpool når overgansvinduet åpnet. Alonso ble solgt meget sent i overganskvinduet. Endret 8. desember 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Han ville ha en god pris, can`t blame him. Stjernespiller, og når man så hvordan Real øste ut på penger til andre så ville jo vi også ha. Vet egentlig ikke når Rafa og Alonso ble enige om at Alonso skulle dra, vet heller ikke hvor mange spillere det var tilgengelige på markedet til den prisen og kaliberen. Tror det blir litt synsing og si at Alonso skulle vert solgt tidligere på sommeren, eller ivertfall lett å si det. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hva om han faktisk ikke fikk tak i noe alternativ, har du tenkt på det? Seriøs? Om han ikke fikk tak i et alternativ til en spiller som er kronisk skadet? Om han ikke fikk tak i noe billigere enn £20? Dessuten visste vel Rafa om at Alonso kom til å forsvinne leeeeenge før han faktisk forsvant, noe han selv har bekreftet. Det må jo ha vært "tusenvis" av alternativer! Når han velger å betale så mye for en spiller som er så mye skadet, bør spilleren vise seg å være litt av en åpenbaring når han først kommer i gang. Det håper jeg selvsagt på at han vil være også, selv om jeg har mine tvil. Uansett skulle jeg ønske det hadde skjedd mye tidligere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Alonso var vel veldig klar på at han skulle dra fra det øyeblikket rafa prøvde å selge han for å skaffe seg Barry? Så vidt eg erindre. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Alonso var vel veldig klar på at han skulle dra fra det øyeblikket rafa prøvde å selge han for å skaffe seg Barry? Så vidt eg erindre. Og nå har vi ingen av dem . Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det håper jeg selvsagt på at han vil være også, selv om jeg har mine tvil. Uansett skulle jeg ønske det hadde skjedd mye tidligere. Så gi ham en sjanse først ivertfall. Rafa har jo blitt kritisert for å kjøpe spillere av for lav kvalitet også, alt han gjør er jo galt. Jeg gir snart opp. Ja, jeg spør seriøst om at det kansje ikke var så mange alternativ. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Managere og trenere har blitt en slags skyteskive som skal ta skylda for alt som går feil i en klubb. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Så gi ham en sjanse først ivertfall. Tror kanskje du misforstår meg. Jeg er villig til å gi spilleren mer enn én sjanse før jeg dømmer ham. At jeg er litt skeptisk er bare sunt, da blir jeg ikke så skuffet om det går dårlig. Rafa har jo blitt kritisert for å kjøpe spillere av for lav kvalitet også, alt han gjør er jo galt. Jeg gir snart opp. Ja, jeg spør seriøst om at det kansje ikke var så mange alternativ. Stemmer at Rafa har blitt kritisert for å kjøpe billig, dårlig kvalitet også, men når han først velger å brenne av £20 på en midtbanespiller burde det finnes andre gode alternativer. Selvfølgelig kan man være uheldig å kjøpe en spiller som blir langtidsskadet, (det er man ikke herre over), men når man velger å kjøpe en spiller som man vet er veldig skadeutsatt og som er langtidsskadet er det mildt sagt et litt merkelig valg. Ja det er mange ting jeg setter spørsmålstegn ved når det gjelder Rafa, og jeg skjønner at det irriterer deg. Men jeg har aldri hevdet at alt han gjør er galt. Jeg har full respekt for alt han har fått til, og jeg hater ham for all del ikke! Hvis jeg noen gang har uttalt det, må det ha vært et øyeblikks frustrasjon som snakket. Men det må være lov å stille spørsmålstegn ved enkelte ting som skjer i klubben, istedenfor å være en nikkedukke som blindt er enig alt som skjer og tror at "siden Rafa sier/gjør/mener det, er det utvilsomt riktig." Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Fint om noen kan liste opp alternativer som Benitez kunne kjøpt. Kansje vi ser det på 2 forsjellige måter. Jeg tenker at siden Aquilani ble kjøpt på tross av skaden betyr det 2 ting. 1. Han er veldig god, den lille prinsen. 2. Vi finner ingen som er så god og lovende som er i nærheten av den prisen, da kjøper vi han på tross av skaden. Du har faktisk beskrevet med caps lock hvor intenst du hater Rafa, selv om det var "in the heat of the moment" er du den som kritiserer mest her. Det er lov, men jeg savner argumentasjon og informansjon. Feks det jeg spør etter i 1 setning i denne posten. Du har jo aldri hatt problemer med å være saklig og reflektere før. Jeg er ikke noen nikkedukke, jeg holdt på å rive av meg håret flere ganger i fjor jeg også av enkelte bytter. Men dette er på et annet nivå, jeg tror faktisk Rafa og Sammy kan mer om fotball enn oss. Jeg tror de har en annen forutsetning for å ta sine avgjørelser, enn det vi sitter å mesjer om i denne tråden. Tilitt og kontinuitet er nøkkelen til suksess, hvordan skal Rafa klare jobben om han ikke får støtte når det blåser? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er da ikke så lenge siden han skrev et langt innlegg med veldig saklig og svært god informasjon om dette temaet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Managere og trenere har blitt en slags skyteskive som skal ta skylda for alt som går feil i en klubb. La meg gjette du skylder på eierene? Mens fjorårets sesong gir du Benitez æren for? Det er jo faktisk Rafa logikk opp av dage. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jaja, pga en liten tabbe av Darby så blir ikke Liverpool høyest seedet i EC. Men positiv spill av Torres. Aquilani var mer ujevn. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Fikk du ikke plass i kamptråden? Syns Aquilani gjorde en grei figur etter å ha vert uten kamptrening så lenge. Husk at de han skal slå passning til stort sett ikke beveger seg, til tross for dette klarer han å lure de fleste igjenn om. Herregud så tempoet økte med en gang Torres entra banen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Fikk du ikke plass i kamptråden? At Liverpool ikke blir seedet er mer plass i denne tråden enn kamptråden imo. Liverpool kan nå møte lag som Juventus,Hamburg, Roma,Ajax, PSV og Benfica. Personlig ønsker jeg et vanskelig lag, Liverpool spiller bedre historisk sett mot de,en antatt dårligere lag. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jau, my bad. Bommet forsåvidt like mye jeg, men tenkte shit au liksom. Siden det var startet. Vet ikke helt hvem jeg ønsker meg, klar for alt egenlig. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Managere og trenere har blitt en slags skyteskive som skal ta skylda for alt som går feil i en klubb. Det er ikke skylda som legges på dem, det er ansvaret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå