Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil også heller se Liverpool på toppen av tabellen enn Chelsea. Liverpool er et, stort sett bortsett fra enkelte hyklere vi ikke nevner med navn, et sympatisk lag. Dere har kommet dit dere er vha. hardt arbeid og kontinuitet. Chelsea mistenker jeg for å være en slags døgnflue, når MR Chelski går lei tror jeg de kommer til å havne nede i middelsjiktet hvor de hører hjemme.

Lenke til kommentar

Det blir pest og kolera, men jeg unner ikke Chelsea en dritt, United fortjener det mer enn Chelsea, om det går ann å si det om en rivaliserende klubb.

Litt av det samme som med AF, jeg liker slett ikke personen, eller den han utgir seg for å være. Men man er fint nødt til å respektere resultatene han har fått som manager.

Det er alltid United fansen som trekker i trådene ja, jeg kjenner faktisk ikke en kjeft som holder med Chelsea :D Det er digg!

Lenke til kommentar
Litt av det samme som med AF, jeg liker slett ikke personen, eller den han utgir seg for å være. Men man er fint nødt til å respektere resultatene han har fått som manager.

Nå skal jeg ikke kjøre noe korstog for Sir Alex, men han er den best likte av alle managerene i Premier League basert på uttalelser fra andre managere. At han er en fyrig skotte kan man ikke dømme han for.

Lenke til kommentar

Nå skal jeg ikke kjøre noe korstog for Sir Alex, men han er den best likte av alle managerene i Premier League basert på uttalelser fra andre managere. At han er en fyrig skotte kan man ikke dømme han for.

De kjenner ham nok på en annen måte en vi opplever ham, mye er jo media fremstilt også da. Pluss at han faktisk er United trener liksom :p

Han har vell mye til felles med en kjent Liverpool skotte.

Lenke til kommentar

Jo, det kan man.

Lenke til kommentar

Nuvel, jeg på min side skjønner Rafas prioriteringer. Det er ikke så enkelt som alle her ser ut til å tro. Jeg skulle også ønske at han fikk noen flere minutter og innhopp av og til, men jeg tror Benitez har gjort lurt i å drøye så lenge med å la ham starte og spille fast.

Han har vært ute av spill i omtrent et halvt år - han trenger tid både til å komme i fysisk form, fotballmessig form og sakte, men sikkert komme seg over skaden. Å bruke ham for mye, for tidlig er stor risiko når en spiller har vært ute så lenge. I tillegg er han i en helt ny liga, en MYE tøffere og fysisk liga enn han er vant til. Å la ham spille "krigene" i Premier League for tidlig vil hvert fall være å risikere å slå opp skaden eller forverre den. Vi vet jo alle hva som har skjedd med Torres og Gerrard flere av de gangene de har blitt satt i spill for tidlig, og da har de vært ute langt mindre enn det Aquilani har. Rafa må tåle å få kritikk for prioriteringene sine (spesielt slik det har gått så langt denne sesongen), men jeg ser for meg at han hadde kastet ham utpå for tidlig med en forverret skade som resultat og nye 3-4 mnd ute, da hadde nok hylekoret tatt av og skreket om at det var for tidlig, etc etc. :)

Det er også naturlig at han og Rafa blir en "syndebukk" eller noen å skylde på etter den dårlige sesongen. Hadde vi spilte strålende i år hadde ingen snakket om det knapt. Synd han ikke rakk å ha noen påvirkning på sesongen vår, siden den praktisk talt er over allerede. Vi får håpe han kan bruke resten av sesongen til å tilpasse seg litt og er klar for fight neste sesong med litt PL-erfaring.

Så jeg synes ikke prioriteringen er den verste, frustrasjonen er vel heller det at vi kjøpte en skadet spiller som ville være ute så lenge. Vi får bare håpe han lever opp til forventningene og er verdt ventetiden og pengene.

Lenke til kommentar
Blir han den nye Robbie Keane?

Hva Keane med saken å gjøre? Hvordan kan de i det heletatt sammenlignes?

Prøv å være litt seriøs da.

Rafa bekrefter at Aquilani starter kampen i morgen

Tror det ikke før jeg får se det...

Det har jo ligget i kortene lenge.

Tenkte forøvrig nøyaktig det Hewitt skrev i avsnitt 2 i hans siste roman :)

Jeg postet det ikke, jeg blir rett og slett litt lei alt Rafa pratet.

Lenke til kommentar
Nuvel, jeg på min side skjønner Rafas prioriteringer. Det er ikke så enkelt som alle her ser ut til å tro. Jeg skulle også ønske at han fikk noen flere minutter og innhopp av og til, men jeg tror Benitez har gjort lurt i å drøye så lenge med å la ham starte og spille fast.

Han har vært ute av spill i omtrent et halvt år - han trenger tid både til å komme i fysisk form, fotballmessig form og sakte, men sikkert komme seg over skaden. Å bruke ham for mye, for tidlig er stor risiko når en spiller har vært ute så lenge. I tillegg er han i en helt ny liga, en MYE tøffere og fysisk liga enn han er vant til. Å la ham spille "krigene" i Premier League for tidlig vil hvert fall være å risikere å slå opp skaden eller forverre den. Vi vet jo alle hva som har skjedd med Torres og Gerrard flere av de gangene de har blitt satt i spill for tidlig, og da har de vært ute langt mindre enn det Aquilani har. Rafa må tåle å få kritikk for prioriteringene sine (spesielt slik det har gått så langt denne sesongen), men jeg ser for meg at han hadde kastet ham utpå for tidlig med en forverret skade som resultat og nye 3-4 mnd ute, da hadde nok hylekoret tatt av og skreket om at det var for tidlig, etc etc. :)

Det er også naturlig at han og Rafa blir en "syndebukk" eller noen å skylde på etter den dårlige sesongen. Hadde vi spilte strålende i år hadde ingen snakket om det knapt. Synd han ikke rakk å ha noen påvirkning på sesongen vår, siden den praktisk talt er over allerede. Vi får håpe han kan bruke resten av sesongen til å tilpasse seg litt og er klar for fight neste sesong med litt PL-erfaring.

Så jeg synes ikke prioriteringen er den verste, frustrasjonen er vel heller det at vi kjøpte en skadet spiller som ville være ute så lenge. Vi får bare håpe han lever opp til forventningene og er verdt ventetiden og pengene.

Veldig enig i mye av det du sier, skrev litt om hva jeg mente om Aquilani-situasjonen i spillertråden akkurat.

Lenke til kommentar

Nå snakker jeg bare for meg selv, men det jeg først og fremst har kritisert Rafa for i forbindelse med Aquilani, er at han har kjøpt en langtidsskadet spiller, når vi hadde sårt behov for en som kunne spille umiddelbart. Når det er sagt, så kan man jo nesten ikke være mer forsiktig enn det Rafa har vært med matchingen av Aquilani. Hvis det fortsatt er for tidlig for ham, kan man i så fall underbygge kritikken ytterligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...