Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Jau, enig egentlig. Var et jeg ikke kunne da, nå husker ikke jeg helt detaljer men: Hvem var fungerende manager fra *navn* la opp til noen uker senere når *navn* tok over. :roll:

Editer: spm er følgende: dalglish sin siste kamp som manager, og hvem som trente Liverpool de få ukene mellom Daglish og Souness

Endret av Smågal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er vanskelig å velge, men jeg ser faktisk heller at United tar ligagull enn at Chelsea. Hater de blå uhorvelig mye. Og det er sånn brenn-i-helvete hat. Utd-hatet er med sånn rivaliserende + mine Utdkompiser er ikke så jævlig på å gni ting inn. I hvertfall ikke de fleste.

Så søtt. Og jeg håper at Liverpool tar fjerdeplassen foran nesa på City. :love:

Lenke til kommentar
Det er vanskelig å velge, men jeg ser faktisk heller at United tar ligagull enn at Chelsea. Hater de blå uhorvelig mye. Og det er sånn brenn-i-helvete hat. Utd-hatet er med sånn rivaliserende + mine Utdkompiser er ikke så jævlig på å gni ting inn. I hvertfall ikke de fleste.

Gnir Chelseafans det inn? Føler alltid mine United-kompiser mobber meg mer enn jeg mobber dem :hmm:

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Gnir Chelseafans det inn? Føler alltid mine United-kompiser mobber meg mer enn jeg mobber dem :hmm:

Jeg vil gjerne vite hvordan du greide å sette inn navnet mitt på noe Jefecito skrev! :realmad:

Lenke til kommentar

Kommer vel ann på person til person.

Jeg ble mobbet til de grader etter 1-4 mot Liverpool, mens jeg ikke mobbet like mye tilbake etter at vi vant PL. Jeg ble mobbet etter 0-2 mot Pool, mens jeg ikke har mobbet like mye tilbake nå som Liverpool har tapt så mange poeng.

Lenke til kommentar

På en måte forstår jeg Jefe og syntes ikke det han skriver er det dumeste jeg har lest, for å sitre danielzu.

Jeg hater Liverpool av hele mitt hjerte, mer enn noe annet lag. MEN jeg har på den andre siden en genuin respekt for klubben, noe jeg tror er gjengjeldt fra deres camp. United og Liverpool har alltid vært engelsk fotballs store klubber og vi har historie sammen, som rivaler av rivalene.

Med lag som Chelsea og City blir det så kunstig og ja, forkastelig. Juksere. Det blir som å velge mellom to onder, hva gjelder eventuelle Liverpool/CFC ligamesterskap. For meg er det et valg jeg ikke klarer å ta.

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar

Jeg ville også heller sett Chelsea vinne PL enn Liverpool. Tror det egentlig er mest fordi jeg har mange venner som heier på Pool. Men på den annen side ville jeg mye heller sett Chelsea gå konkurs og rykke ned. Jeg liker at united kriger mot Arsenal og Liverpool. Det er klubber med historie og hjerte, og de har alltid vært i toppen uten latterlige mengder økonomisk doping. Chelsea og shitty fortjener null respekt, mens klubber som Arsenal og Pool er verdige konkurrenter.

Lenke til kommentar
Jeg ville også heller sett Chelsea vinne PL enn Liverpool. Tror det egentlig er mest fordi jeg har mange venner som heier på Pool. Men på den annen side ville jeg mye heller sett Chelsea gå konkurs og rykke ned. Jeg liker at united kriger mot Arsenal og Liverpool. Det er klubber med historie og hjerte, og de har alltid vært i toppen uten latterlige mengder økonomisk doping. Chelsea og shitty fortjener null respekt, mens klubber som Arsenal og Pool er verdige konkurrenter.

Nå er vel United nærmere konkurs enn Chelsea. Var det 6 milliarder i minus? Amerikanske eiere er finfint :)

Den dagen Chelsea mot formodning rykker ned får du heller ta meg. For Chelsea overlever et nedrykk. Vi har tross alt fans i egen by.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Nå er vel United nærmere konkurs enn Chelsea. Var det 6 milliarder i minus? Amerikanske eiere er finfint :)

Les tråden Plague skrev.

Lenke til kommentar

Den dagen Chelsea mot formodning rykker ned får du heller ta meg. For Chelsea overlever et nedrykk. Vi har tross alt fans i egen by.

Vi har ikke fans i egen by? Vi er det største laget i Manchester, forresten ganske pussig å sitte der som norsk supporter og snakke om fans i egen by hvis du ikke bor i London selv, en stor fanskare rundt omkring i verden er viktig for inntektene. Jeg er overhodet ikke bekymret over økonomien til Manchester United, og jeg tviler vel på at du peiling på hvordan vi står finansielt. Les denne tråden, du: Manchester United - Den store økonomitråden - av Plagueis. Klubben vår tjener penger og går ikke i underskudd, det gjør ikke deres. Roman spytter rubler inn gang på gang, men profitten er nær null. Jeg klager ikke på Glazers så lenge man har kontroll over situasjonen og det sportslige ikke lider, noe det tydeligvis ikke har ettersom vi fortsatt samler trofèer.

Lenke til kommentar
Les tråden Plague skrev.

Bra tråd - og jeg beklager så mye. De 6 milliardene i minus er bare 2/3 utifra det jeg forstod det rett så sent på kvelden. Så da har United bare 2 milliarder i gjeld dersom en annen overtar. Overkommelig det.

Wis: I Manchester holder flest med City. I områdene rundt derimot... var ironisk ment, men det kan så være.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

FEIL

Wiki: A common stereotype is that City fans come from Manchester proper, while United fans come from elsewhere. A 2002 report by a researcher at Manchester Metropolitan University found that while it was true that a higher proportion of City season ticket holders came from Manchester postcode areas (40% compared to United's 29%), there were more United season ticket holders, the lower percentage being due to United's higher overall number of season ticket holders (27,667 compared to City's 16,481).

Samtlige undersøkelser foretatt av MEN (3stk om jeg ikke feil) har også avkreftet myten så til de grader.Let på nettet selv, det finnes mange artikler.

Det bor forøvrig mengder United fans i London, av alle steder. Regner med at du har vært over? Og om ikke, vil du garantert treffe på the red army. En veldig god kamerat er livslang CFC-supporter og han klager alltid om ant redshirts etter opphold i hovedstaden.

CFC har forøvrig den desidert mest skakkjørte økonomien i PL. Trekker Roman seg (han har tapt ENORMT på finanskrisen for øvrig) er klubben din så og si buttfucked. Tviler på at får inn enda en eier som er villig til å kaste penger i dass for underholdnings skyld.

edit: Ohh, ironi...

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar

OK, greit: Glazer står som trygghet i lånet.

Er klar over at det er United-fans i London, men jeg ser dem stort sett ikke, og to-tre med United-drakt på T-banen er ikke så plagsomt. At dere hadde flere enn City var jeg derimot overrasket over (er bla. mange irske og skandinaviske sesongkort på OT). Er heller ikke overbevist over rapporten som er datert i 2002. City har hatt en stor økning i sesongbilletter siden de flyttet til ny stadion. I så måte er tallene du presenterer utdatert.

At Chelsea sliter dersom russeren drar er greit.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

De kompisene jeg har som er Chelseasupportere gnir definitivt mer inn enn hva Unitedkompisene mine gjør. Kanskje fordi jeg ikke har så mye med dem å gjøre at når de først ser meg så skal de gni det inn. :p Hard to say. Uansett, valget mellom Utd og Chelsea gull er ekstremt vanskelig. Eneste fordelen jeg kan se ved et Chelseagull er at United ikke tar det. Og omvendt. Jeg føler det slik at jeg respekterer United, men jeg respekterer ikke Chelsea.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...